Η ασφαλιστική Lemonade έκανε την Τετάρτη “πίσω” σε σχέση με ένα tweet που είχε δημοσιεύσει νωρίτερα, σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη με ανάλυση των χαρακτηριστικών του προσώπου των πελατών της, προκειμένου να εγκρίνει ή να αρνηθεί αξιώσεις.
Σε ένα πλέον διαγραμμένο tweet από τον εταιρικό λογαριασμό της στο Twitter τη Δευτέρα, η Lemonade περιέγραψε τη χρήση της A.I. στη «συλλογή μη λεκτικών μηνυμάτων» σε βίντεο που πρέπει να παρέχουν οι πελάτες που βοηθούν την εταιρεία να εντοπίσει σημάδια απάτης στον ασφαλιστικό τομέα. Στο πλαίσιο της διαδικασίας ασφαλιστικών αξιώσεων της Lemonade, οι χρήστες στέλνουν στην εταιρεία τα βίντεο τους «εξηγώντας τι συνέβη», δήλωσε η εταιρεία στο αρχικό της tweet.
Το tweet ήταν μέρος ενός μεγαλύτερου μηνύματος στο οποίο η Lemonade συζήτησε τη χρήση της επιστήμης δεδομένων.
Ορισμένοι χρήστες του Twitter επέκριναν την ανάρτηση της εταιρείας, λέγοντας ότι φαίνεται ότι η Lemonade χρησιμοποιεί A.I. για να καθορίσει τη συναισθηματική κατάσταση ενός ατόμου ή να διαβάσει τις κινήσεις του προσώπου του για να κρίνει εάν είναι πιο πιθανό να διαπράξει απάτη. Μετά από όλα αυτά η Lemonade δημοσίευσε ότι «δεν χρησιμοποιεί και δεν προσπαθe;i να δημιουργήσεΙ, AI που χρησιμοποιεί φυσικά ή προσωπικά χαρακτηριστικά για να απορρίψει αξιώσεις».
Η εταιρεία συνέχισε να αρνείται τη χρήση τεχνολογιών αναγνώρισης συναισθημάτων ή τη χρήση A.I. για “αυτόματη απόρριψη αξιώσεων”. Όπως εξήγησε ο «όρος μη λεκτικά συνθήματα ήταν μια κακή επιλογή λέξεων για να περιγράψει την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου» που χρησιμοποιεί για να «επισημάνει αξιώσεις που υποβλήθηκαν από το ίδιο άτομο με διαφορετικές ταυτότητες». «Αυτές οι επισημασμένες αξιώσεις στη συνέχεια ελέγχονται από τους ερευνητές μας», πρόσθεσε η εταιρεία. “Ήταν λάθος από εμάς να το γράψουμε αυτό αρχικά”, δήλωσε εκπρόσωπος της Lemonade στο Fortune. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι η χρήση της αναγνώρισης προσώπου “περιγράφηκε με ακρίβεια” σε παλαιότερη ανάρτηση ιστολογίου.
Πηγή: Fortune