Το Generali Trophy, που αποτελεί έναν μοναδικό θεσμό ομαδικότητας και επιτυχίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, γιόρτασε ακόμη μια θριαμβευτική χρονιά με φόντο το εκπληκτικό Αιγαίο Πέλαγος. Ξεκινώντας από το ιστορικό Σούνιο, η εξόρμηση -που σχεδιάστηκε με ιδιαίτερη φροντίδα από την Generali για την επιβράβευση των κορυφαίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ειδικού Δικτύου Mega X- αποτέλεσε ένα ταξίδι που ανέδειξε τη συνεργασία, την επαγγελματική αριστεία και τη στρατηγική διορατικότητα των συνεργατών του οργανισμού.
Η πενταήμερη αποστολή έζησε έναν καλοκαιρινό περίπλου γεμάτο εικόνες εκπληκτικής φυσικής ομορφιάς και μοιράσματος εμπειριών που ενθαρρύνουν την ομαδικότητα του Δικτύου και ενισχύουν τη σχέση του με την Εταιρεία. Παρά τα αρχικά σχέδια, οι καιρικές συνθήκες οδήγησαν την πορεία των ταξιδευτών προς άλλα κοντινά -αλλά εξίσου μαγευτικά- λιμάνια όπως αυτό της Κιμώλου, και τους προσέφεραν περισσότερο χρόνο για στιγμές αυθόρμητης εξερεύνησης και χαλαρότητας στο γραφικό νησί της Σίφνου.
Κατά την παραμονή τους στη Σίφνο, οι φιλοξενούμενοι της Generali απόλαυσαν τον πολιτιστικό πλούτο και την ειδυλλιακή ομορφιά του νησιού. Από τα γραφικά σοκάκια της Απολλωνίας μέχρι τις ήρεμες παραλίες του Βαθιού και του Πλατύ Γιαλού, οι συμμετέχοντες απόλαυσαν ήρεμες στιγμές και συμμετείχαν σε δημιουργικές συζητήσεις για το μέλλον του ασφαλιστικού τομέα.
«Το Generali Trophy δεν είναι απλώς ένα πρόγραμμα αναγνώρισης και επιβράβευσης παραγωγικών αποτελεσμάτων· είναι μια απόδειξη της προσαρμοστικότητάς μας και της ανθεκτικότητάς μας μπροστά στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς», δήλωσε ο κ. Πάνος Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Generali Hellas, που συνόδευσε την αποστολή. «Η δέσμευσή μας στην συνεχόμενη ανάπτυξη παραμένει ακλόνητη καθώς πορευόμαστε προς ένα μέλλον όπου οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι θα διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο στις εξελίξεις του ασφαλιστικού τομέα. Είναι κάτι που πιστεύουμε και στηρίζουμε διαχρονικά. Οι προσδοκίες μας από τα δίκτυα που στηρίζουν το όραμά μας παραμένουν υψηλές, όπως υψηλές είναι και οι απαιτήσεις των πελατών μας στις οποίες έχουμε υποχρέωση να ανταποκριθούμε.»
Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing and Communication Officer της Generali Hellas, υπογράμμισε με τη σειρά της, τη σημασία του Generali Trophy στην προώθηση ενός συνεργατικού πνεύματος μεταξύ των κορυφαίων ασφαλιστικών επαγγελματιών. «Η ετήσια αποστολή μας δεν γιορτάζει μόνο τις επιτυχίες, αλλά και μας εμπνέει να ανεβάζουμε τα πρότυπα υπηρεσιών και καινοτομίας ολοένα και πιο ψηλά. Η Generali φέτος εστιάζει σε ένα συνολικό LevelUp! και σε αυτόν τον στόχο συμμετέχουν ενεργά όλες οι δυνάμεις της», ανέφερε.