Το πενθήμερο Σεμινάριο «Προσέλκυση και Επιλογή Κορυφαίων Πωλητών σε Περίοδο Κρίσης» που θα πραγματοποιηθεί από τις 19 έως τις 23 Νοεμβρίου, 2012, στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της Morax, Συγγρού 236, στην Καλλιθέα, είναι διάρκειας 40 ωρών, 9.00ʼ το πρωί με 5.00ʼ το απόγευμα, από Δευτέρα έως Παρασκευή και ξεκινάει την επόμενη Δευτέρα 19/11/2012. Το ίδιο Σεμινάριο, αυτούσιο θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 26 με 30/11/2012 Το δικαίωμα συμμετοχής για την Ασφαλιστική Αγορά προσφέρεται με 50% έκπτωση.
Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να ενδιαφέρει ιδιαίτερα τα αρμόδια Στελέχη Μάρκετινγκ και Πωλήσεων των Ασφαλιστικών Εταιρειών της Ελλάδας και της Κύπρου και βεβαίως όλους τους Διευθυντές Καταστημάτων του Agency. Πρόκειται για το μοναδικό στο είδος του Εργαστηριακό Σεμινάριο που προσφέρεται στην Ελλάδα και έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα μπεστ σέλερ Σεμινάρια της Morax που αξιολογείται από το 95% των συμμετεχόντων ως «Πολύ Καλό» μέχρι «Εξαιρετικό»!
Οι Μέθοδοι του Σεμιναρίου, είναι και Επιστημονικές και Πρακτικές. Είναι δοκιμασμένες στην Ελλάδα και είναι δε τόσο αναλυτικές που να μη συνάδουν με την Ελληνική Νοοτροπία και φυσικά να μην εφαρμόζονται! Πιστεύουμε πώς οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν Νέα Εργαλεία Στρατολόγησης και θα χρησιμοποιήσουν την “Κρίση” ως “Ευκαιρία”.
Όλοι γνωρίζουμε πόση μεγάλη Πρόσθετη Αξία προσφέρει ένας «Κορυφαίος Πωλητής» σε μια Εταιρεία και όμως τα στατιστικά στοιχεία τους τοποθετούν τους Κορυφαίους Πωλητές σε λιγότερο από το 3% του συνόλου των Πωλητών των μεγάλων Εταιρειών. Ένα 10% υπάγεται στους «Καλούς» και ένα άλλο 20% στους Μέτριους! Το Επίπεδο του υπόλοιπου ποσοστού των Πωλητών των Εταιρειών βαθμολογείται από τις ίδιες τις Εταιρείες τους, ως «Χαμηλό»! Οι Εταιρείες συμβιβάζονται γιατί τόσο οι «Κορυφαίοι» όσο και οι «Καλοί Πωλητές» είναι και Δυσεύρετοι και Δύσκολοι στο Χειρισμό τους! Επιπλέον, παρόλο που πολλές Εταιρείες διαθέτουν οργανωμένοι τμήματα HR δεν γνωρίζουν Πώς να Επιλέξουν τους Κορυφαίους Πωλητές και Δεν γνωρίζουν ποια είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που τους κάνουν να ξεχωρίζουν και να παράγουν διπλάσιες και τριπλάσιες Πωλήσεις από τους υπόλοιπους συνάδελφούς τους
Ένα ουσιαστικό και καθοριστικό σημείο που επηρέασε αρνητικά την Ανάπτυξη του Agency System στην Ελλάδα είναι η απουσία της αυστηρής Εποπτείας των Διευθύνσεων Πωλήσεων των Εταιρείων στην εφαρμογή των Αμερικανικών Μεθόδων, που όπως αποδείχτηκε εφαρμόζονται από λίγα μόνον κορυφαία Agency των ΗΠΑ, όπως είναι π.χ. αυτό του Harry Hoopis! Πρώτα από όλα, οι περισσότεροι δεν έχουν εργαστεί ως Δ/Κ! Σημειωτέον ότι και στον υπόλοιπο κόσμο το Agency, όπως το διδάσκει Επιστημονικά η Limra, δεν εφαρμόζεται εκτός ΗΠΑ. Ο Λόγος είναι πολύ απλός. Το κορυφαίο είδος του Ατόμου που θα τα καταφέρει στο Agency System βρίσκεται μόνον στους κορυφαίους Επιχειρηματίες και Διευθύνοντες Συμβούλους! Σίγουρα δεν βρίσκεται στους κορυφαίους Ασφαλιστές μας, που τους αναθέσαμε την πιο δύσκολη δουλειά στον κόσμο, χωρίς καν να εξετάσουμε αν διαθέτουν τα βασικά προσόντα που απαιτεί αυτή η εργασία! Για αυτό και οι κορυφαίοι Δ/Κ όλης της Αγοράς μετριούνται στα δέκα δάκτυλα των χεριών μας. Τονίζουμε αυτήν τη λεπτομέρεια γιατί οι Μέθοδοι της Morax και των 30 χρόνων Εμπειριών της στην Ελληνική Αγορά, έχουν δημιουργήσει Μεθόδους που είναι κομμένες και ραμμένες στα μέτρα και στη Νοοτροπία του Έλληνα Agency Manager και όχι του Αμερικάνου που γεννιέται και μεγαλώνει σε ένα Περιβάλλον όπου η “Οργάνωση” και ο “Προγραμματισμός” ισχύει σε όλα όσα κάνει και ζει!
Μπορείτε να βρείτε όλες τις λεπτομέρειες του Σεμιναρίου στην ιστοσελίδα www.morax.gr/seminars. Τόσο η αναλυτική περιγραφή του όσο και τα Θέματά του και οι πληροφορίες συμμετοχής, βρίσκονται στο μενού της αρχικής σελίδας της ιστοσελίδας. Με ένα τηλεφώνημα, επίσης, θα σας στείλουμε το έντυπο που περιγράφει όλες τις λεπτομέρειες.
Οι εισηγητές είναι όλοι αναγνωρισμένοι: Δ. Μπουραντάς, Κ. Ζοπουνίδης, Γ. Πανηγυράκης, Μ. Κονδύλης και ο Φ. Μωράκης.
Φυσικά το Σεμινάριο προσφέρεται και ενδοεπιχειρησιακά με την Εποπτεία Εφαρμογής των Μεθόδων του για ένα ή περισσότερα χρόνια.