Το Σάββατο 5/3/10 πραγματοποιήθηκε το Ετήσιο Συνέδριο της AXA στην Ελλάδα, σε κεντρικό ξενοδοχείο, το οποίο έκλεισε με ένα επίσημο δείπνο 500 περίπου ατόμων. Ο CEO της Εταιρείας Eric Kleijnen έκανε μια ανασκόπηση της περσινής χρονιάς και αναφέρθηκε στα στοιχεία της ΑΧΑ, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στην Ελλάδα. Το σύνολο των Ασφαλίστρων της ΑΧΑ διεθνώς μειώθηκε κατά 3% και έφτασε τα 90,1 δισ. ευρώ. Το Kαθαρό Eισόδημα (Net Income) το 2009 ήταν 3,6 δισ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο του 2008, που ήταν 0,9 δισ. ευρώ. Τα Κέρδη της ΑΧΑ Ελλάδος, σύμφωνα με τη Μέθοδο IFRS (International Financial Reporting System) ήταν 11,1 εκατ. ευρώ το 2009 από 9,1 εκατ. το 2008. Η Φερεγγυότητα Ι της Εταιρείας αυξήθηκε κατά 44%, φτάνοντας το 171% των Ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Τα χρέη της ΑΧΑ μειώθηκαν επίσης 8 μονάδες, φτάνοντας το 26% του συνόλου του Ενεργητικού!
Τα στοιχεία και στην Ελλάδα ήταν καλά λόγω των Κερδών που παρουσίασε η ΑΧΑ Ελλάδος, λαμβανομένων υπόψη των τεράστιων προβλημάτων της διεθνούς Οικονομίας που έπληξαν και τη χώρα μας. Θα πρέπει, όμως, δήλωσε ο Eric Kleijnen, να υπολογίσουμε και τα 4 εκατ. που επενδύσαμε για το νέο Λογισμικό της Εταιρείας, το οποίο αναδιοργανώνουμε «εκ βάθρων». Τα Κέρδη επί της ουσίας ήταν 15,1 εκατ. ευρώ το 2009 λόγω της Επένδυσης στο IT της Εταιρείας. Η εταιρεία επί της ουσίας δεν είχε αναβαθμίσει τη Μηχανογράφησή της για πολλά χρόνια. Δεν υπήρχαν βασικά Συστήματα Πληροφόρησης της Διοίκησης, όπως είναι τα (MIS) Management Information Systems, και άλλα πολλά. Το ύψος της Επένδυσης ερμηνεύει και το μέγεθος των αλλαγών που πραγματοποιούνται στην Εταιρεία.
Η Ανάπτυξη, δήλωσε ο Eric Kleijnen, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αν δε λειτουργούν ομαλά και παραγωγικά οι κεντρικές Υπηρεσίες της Εταιρείας.
Η αναγνωρισιμότητα της φίρμας της ΑΧΑ βελτιώθηκε από 35% που ήταν στο ξεκίνημά της στην Ελλάδα στο 61% και οι προοπτικές φαίνονται ενθαρρυντικές για να αυξηθεί ακόμα περισσότερο στο μέλλον.
Και σε επίπεδο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης η ΑΧΑ παρουσίασε έργο προβάλλοντας την Οικολογική Μετακίνηση, την οποία ονόμασε «Ecomobility» και η οποία βοηθάει τους μαθητές να προσέχουν και να σέβονται το Περιβάλλον!
Ο Διευθυντής Πωλήσεων της Εταιρείας Αδαμάντιος Χατζηστύλης μίλησε για το βασικό Μήνυμα του Συνεδρίου και τόνισε την ανάγκη του «Επαγγελματισμού» σε ένα τόσο ευμετάβλητο Περιβάλλον. Ο Θωμάς Πουφινάς, Offer Director, και ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθυντής Λειτουργιών, παρουσίασαν τους βασικούς πυλώνες της ανάπτυξης της εταιρείας. Συγκεκριμένα, ανέφεραν ότι στόχος της Εταιρείας είναι μέσω της βελτίωσης των Διαδικασιών, της Ανάπτυξης προϊόντων και της Πραγματοποίησης προωθητικών ενεργειών να πετύχει η αύξηση του επιπέδου εξυπηρέτησης των συνεργατών, των πελατών και της αποδοτικότητας. Ο Διευθυντής Πωλήσεων του Agency System Κοσμάς Σμπιλής έκανε έναν απολογισμό των εργασιών του 2009 και ανέπτυξε τον προγραμματισμό και τους στόχους του 2010. Τόνισε ότι τα αποτελέσματα βελτιώνονται όταν βελτιώνουμε και τις Δραστηριότητες, αρκεί αυτές να υλοποιούνται έξυπνα και παραγωγικά. Ο Ντίνος Κυριάκου, μέλος του MDRT και εκπρόσωπος του Οργανισμού σε όλο το Ανατολικό ημισφαίριο, που περιλαμβάνει και τις… Ινδίες, έκανε μια δυναμική παρουσίαση υπογραμμίζοντας ότι στη Συμβουλευτική Πώληση «Counsellor Selling» δε χρειάζεται να καταβάλλει προσπάθειες ο Πωλητής να Πουλήσει. Πουλάει μόνη της ως Διαδικασία και διευκολύνει τη συνέντευξη Πώλησης με τον Πελάτη. Τόνισε ότι ο Ασφαλιστής πρέπει να σκέφτεται και να ενεργεί περισσότερο ως Γιατρός και όχι ως Φαρμακοποιός!
Οι Σύνεδροι χειροκρότησαν τους πρωταθλητές της Εταιρείας, τους οποίους θα αναφέρουμε σε μελλοντικό ρεπορτάζ.