Μια νέα καινοτόμα υπηρεσία εγκαινιάζει η AXA Ελλάδος, το «Officer on Call». Ένα Στέλεχος της AXA θα βρίσκεται στη διάθεση των Συνεργατών 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, ώστε να μπορεί να αναλάβει άμεσα αποφάσεις για επείγοντα περιστατικά σχετικά με την Υγεία ή την Περιουσία των Ασφαλισμένων.
Η υπηρεσία αυτή αποτελεί απόδειξη της Διαθεσιμότητας και της Προσήλωσης της ΑΧΑ στους Ασφαλισμένους της. Ταυτόχρονα αναβαθμίζει το επίπεδο των Υπηρεσιών που οι Συνεργάτες προσφέρουν προς τους Ασφαλισμένους τους.