Στο πλαίσιο της στρατηγικής και της δέσμευσης απέναντι στους πελάτες για καλύτερη εξυπηρέτηση, η ΑΧΑ Ασφαλιστική έθεσε σε λειτουργία ένα νέο Αυτόματο Σύστημα Τηλεφωνικής Κατεύθυνσης από τις 2 Αυγούστου 2010.
Η προσφερόμενη υπηρεσία έχει σχεδιαστεί κατάλληλα, ώστε να προωθούνται όλες οι εισερχόμενες κλήσεις άμεσα, και με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο στους αρμόδιους εργαζομένους της Εταιρείας, επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερη κατανομή κλήσεων στο εσωτερικό της, αλλά και εξασφαλίζοντας την ταχύτερη υποστήριξη των πελατών της.
Ο ενιαίος αριθμός κλήσης, 801-111-222-333 ή 210 72 68 000, θα αποτελεί εφεξής πύλη πρόσβασης στις υπηρεσίες της AXA πάνω στην οποία επιπλέον επιλογές μπορούν να προστεθούν στο μέλλον, γεγονός που δίνει μεγάλη ευελιξία και απλότητα στην παροχή υπηρεσιών.
Επιπρόσθετα μέσω του νέου τηλεφωνικού εξοπλισμού θα υπάρχει η δυνατότητα συλλογής και ανάλυσης στατιστικών στοιχείων των εισερχομένων κλήσεων ως προς τον όγκο, τη συχνότητα, την αιτία, τη διάρκεια και άλλα, με στόχο τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών ανταπόκρισης και την καλύτερη προετοιμασία των υπαλλήλων μας.
Η παραπάνω ενέργεια εντάσσεται στο σύνολο των δράσεων που έχει αποφασίσει η Εταιρεία με στόχο την αποτελεσματική και αξιόπιστη εξυπηρέτηση των πελατών της.