Η ετήσια απονομή της “ΕΕΔΕ” του Μάνατζερ της Χρονιάς, φέτος δόθηκε στο δικό μας CEO της Interamerican, Γιώργο Κώτσαλο. Ο Γ. Κώτσαλος, ξεκίνησε την καριέρα του στην Ιnteramerican στον Κλάδο Ζημιών, όπου εργάστηκε για μια σειρά ετών. Στη συνέχεια εργάστηκε για αρκετά χρόνια ως Υποδιευθυντής στη Generali, και ως Διευθύνων Σύμβουλος της Φοίνιξ, πριν αγοραστεί από την Groupama. H τελευταία του θέση, ήταν στην Interamerican, ως Διευθύνων Σύμβουλος και πάλι. Η θητεία του στην Interamerican χαρακτηρίστηκε ως πετυχημένη γιατί πέτυχε δύο σοβαρές μεταρρυθμίσεις στη λειτουργία της και έγραψε ιστορία στον Κλάδο των Ασφαλειών. Η πρώτη του ουσιαστική μεταρρύθμιση, ήταν στην αναδιοργάνωση του Δικτύου Agency της Εταιρείας καθιερώνοντας Κερδοφόρους Δείκτες Παραγωγικότητας, με την Ανεξαρτητοποίηση του μεγαλύτερο αριθμού των Agency που απασχολούσε, χωρίς να αντιμετωπίσει καμία απώλεια. Όσες Εταιρείες έκαναν τις ίδιες προσπάθειες πριν μερικά χρόνια, ναι μεν μείωσαν αισθητά το Δίκτυό τους, υπέστησαν μεγάλες απώλειες του δυναμικού τους και μείωση της Νέας Παραγωγής τους στον Κλάδο Ζωής Ατομικών Συμβολαίων.
Η δεύτερη Εταιρική επιτυχία του Γ. Κώτσαλου, θεωρείται η απευθείας Ασφάλιση Αυτοκινήτων μέσω της τηλεόρασης και του Διαδικτύου προκειμένου να μειώσει το Κόστος Πρόσκτησης Νέων Πελατών. Η κίνηση αυτή θεωρήθηκε ως πολύ τολμηρή εκ μέρους του γιατί έθιγε τα συμφέροντα των πανίσχυρων Πρακτόρων που έλεγχαν την Αγορά κατά 100%, μη επιτρέποντας κανένα άλλο δίκτυο διανομής. Αυτή η ενέργεια της Interamerican δημιούργησε μια τεράστια αναστάτωση στον Κλάδο των Διαμεσολαβούντων Πρακτόρων που ασκούσαν το επάγγελμα για δεκαετίες. Από την άλλη πλευρά, πολλοί αναλυτές της Αγοράς, διερωτώνται αν τελικά οι απευθείας Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων από τις Εταιρείες περιλαμβάνουν λιγότερο κόστος Πρόσκτησης, σε βάρος της προσωπικής εξυπηρέτησης των Ατυχημάτων από την προσωπική φροντίδα του Πράκτορα. Είναι επίσης γνωστό ότι το κόστος της Μηχανογραφικής υποστήριξης των απευθείας Ασφαλίσεων Αυτοκινήτων είναι τεράστιο γιατί απαιτεί ένα ολόκληρο τμήμα συνεχούς παρακολούθησης και βελτίωσης του Προγράμματος, καθώς επίσης και ένα μεγάλο κόστος διαφημιστικής δαπάνης. Θα πρέπει να γίνουν αναλύσεις αποτελεσμάτων δύο τριών ετών ακόμα, ώστε ο Κλάδος να σχηματίσει μια τελική γνώμη. Προς το παρόν, η μόνη άλλη Εταιρεία που πουλάει μέσω του Διαδικτύου είναι η DEMCO του Δ. Κοντομηνά, αλλά οι πληροφορίες μας λένε ότι οι Εταιρείες που ετοιμάζονται να κάνουν το ίδιο είναι αρκετές. Σημειώνουμε, ότι σε πολλά Κράτη της Ευρώπης τις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων από το Διαδίκτυο τις Ελέγχουν οι Πράκτορες που φρόντισαν έγκαιρα να το εκμεταλλευτούν! Το “ID” εκφράζει τα συγχαρητήριά του στο CEO, Γιώργο Κώτσαλο και του εύχεται πάντα επιτυχίες.
Αναντικατάστατος ο ρόλος των μεσιτών ασφαλίσεων σε χαλεπούς καιρούς επισημαίνει σε ομιλία του ο Eric Galbraith διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Μεσιτών Ασφαλίσεων στην Βρετανία,
BIBA.
Προσφέρουν κατόπιν μελέτης την κατάλληλη ασφάλιση για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους και να συνδράμουν στην ευημερία τους. Ο κλάδος απασχολεί πάνω από 100.000 εργαζόμενους, ενώ η συνεισφορά του στο ΑΕΠ της χώρας κυμαίνεται στο 1%.
ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ INTERAMERICAN
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10ΕΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ 2 ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ ,
ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΑΣ , ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗΣ
ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΑΠΟ 10% ΣΕ 30% ,
2. ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ , ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ , ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ , ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ , ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΝ , ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΙΣΘΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ 6%
ΕΠΙ ΜΙΚΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ Ο ΑΣΦΑΛΕΙΟΜΕΣΙΤΗΣ , ΚΑΙ 15% ΠΕΡΙΠΟΥ Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ , ΠΟΥ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ , ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ
SERVICE ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ, ΕΑΝ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΔΙΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΟ ΤΙ ΜΕΝΕΙ ; ΤΟ 90 % ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΝΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ 12 ΜΕ 14 ΩΡΕΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ.
Ιάκωβε γιατί δεν γίνεσαι ασφαλιστικός υπάλληλος τότε αφού είναι τόσο χάλια όσο τα λες ? και κάθεσαι και παιδεύεσαι όπως λες…….
κόψτε την γκρίνια πια έλεος……..
Ένας ασφαλιστικός υπάλληλος που τυχαίνει να αποδίδει τις πενιχρές προμήθειες σου….
Ο ΚΩΤΣΑΛΟΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
ΟΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΦΗΣΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΜΕΓΕΘΩΝ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑΣ
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΕΙ ΚΟΝΤΟΦΑΛΜΑ ΕΞ ΑΦΟΡΜΗΣ ΤΟΥ ANYTIME ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΜΩΣ
ΕΠΙΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΤΕΘΕΙ
ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΕΙΝΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΚΑΙΑ Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ.
ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΤΟ ANYTIME ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΞΕ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΒΑΡΥ ΕΡΓΟ
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ