Τη σημαντική διάκριση “Corporate Superbrands” έλαβε η International Life στην κατηγορία “Ασφαλιστικές εταιρείες”, στο πλαίσιο του διεθνώς αναγνωρισμένου θεσμού “Superbrands Greece”, ως επιβράβευση της αναγνωρισιμότητας του brand της και για τη συμβολή της στην ανάπτυξη του ασφαλιστικού κλάδου στην Ελλάδα με την παροχή αξιόπιστων, καινοτόμων και λειτουργικών ασφαλιστικών προϊόντων. Τα κριτήρια βάσει των οποίων αναδεικνύονται τα Superbrands είναι η Αναγνωρισιμότητα και η Δύναμη Φήμης, η Ποιότητα, η Μακρόχρονη Συνέπεια και Ιστορικότητα και η Κοινωνική Υπευθυνότητα.
Αρχικά οι συμμετέχουσες εταιρείες, κατανεμημένες ανά κατηγορία δραστηριότητας, αξιολογούνται από εθελοντική κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από διακεκριμένες προσωπικότητες του marketing, των media και της επιχειρηματικής και οικονομικής κοινότητας. Στη συνέχεια τα brands που έχουν συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία αξιολογούνται εκ νέου από την κριτική επιτροπή, αλλά και το κοινό, μέσω έρευνας κοινής γνώμης που διεξάγεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Η τελετή για την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 02 Απριλίου στο Ξενοδοχείο Χίλτον Αθηνών. Ο Πρόεδρος του Ομίλου Φωκίων Μπράβος δήλωσε σχετικά: «Στην International Life αισθανόμαστε ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια για τη σημερινή τιμητική διάκριση, καθώς αποτελεί την επιβράβευση της στρατηγικής μας να προσφέρουμε ποιοτικά, αξιόπιστα ασφαλιστικά προϊόντα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών μας. Η αξιοπιστία και η αναγνωρισιμότητα του brand μας είναι αποτέλεσμα της ειλικρινούς σχέσης που έχουμε αναπτύξει με τους ασφαλισμένους μας, αλλά και της συνεπούς και σταθερής παρουσίας μας επί 56 χρόνια στην ελληνική αγορά».
Υπενθυμίζεται ότι ο θεσμός των Superbrands γεννήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία το 1994 και από τότε έχει εξαπλωθεί σε περισσότερες από 75 χώρες σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα διεξάγεται με επιτυχία από το 2005, αποτελώντας αναγνώριση της προσπάθειας και επιτυχίας όλων εκείνων που συμβάλλουν στη δημιουργία, προσφορά και προβολή ποιοτικών επώνυμων αγαθών και υπηρεσιών, σε εθνικό επίπεδο.
Υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία που κάνουν «super» ένα brandname: κεφάλαια – φερεγγυότητα, μεγέθη – μερίδια αγοράς, αναγνωρισιμότητα – φήμη, διακυβένρηση…Όσοι παρακολουθούμε τα στοιχεία και γνωρίζουμε την αγορά μας, ξέρουμε αν υπάρχουν superbrands(εννοείται τοπικά) και ποια είναι αυτά. Και καλά, οι συγκεκριμένες εταιρείες που κάθε χρόνο συμμετέχουν ως τακτικοί πελάτες (η συμμετοχή κοστίζει) στον συγκεκριμένο «θεσμό», μπορούν να πιστεύουν ότι είναι αυτό που θα ήθελαν να είναι και να… καμαρώνουν! Η κάποια εταιρεία δημοσίων σχέσεων που στήνει αυτό το «γεγονός», όμως, τι πιστεύει;