H Financial-Academy.eu με την Customers DNA και τη Business-Analytics.gr διοργανώνoυν Workshop με θέμα “Τμηματοποίηση της Πελατειακής Βάσης και πώς Χρησιμοποιείται για τη Δημιουργία Αποτελεσματικού Στρατηγικού Πλάνου” την 1 Νοεμβρίου 2012 στο κτίριο του Κωστή Παλαμά, Ακαδημίας 48 και Σίνα. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα επικεντρώνει στο πώς να σχεδιάζουν και πώς πρέπει να χρησιμοποιούν οι εταιρείες τα διάφορα είδη Τμηματοποίησης των Πελατών τους και των Αγορών τους, με σκοπό το σχεδιασμό ενός αποτελεσματικού στρατηγικού πλάνου.
Σε εποχές οικονομικής ύφεσης σαν αυτή που διανύουμε οι εταιρείες καλούνται να επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στο υφιστάμενο πελατολόγιό τους. Θα πρέπει να είναι σε θέση να καταστρώνουν τα στρατηγικά τους πλάνα σύμφωνα με τις ανάγκες και τη δυναμική των πελατών τους και με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη και διακράτηση των σχέσεών τους με την εταιρεία.
Όλοι οι πελάτες δεν είναι ίδιοι, διαφοροποιούνται ως προς τις ανάγκες, τη συμπεριφορά και τη δυναμική τους. Ένα σωστό στρατηγικό πλάνο πρέπει να λαμβάνει υπόψη του τις διαφορές αυτές και να τμηματοποιεί την πελατειακή βάση αναλύοντας την οικονομική προοπτική, τον ανταγωνισμό, τις ευκαιρίες και τους κινδύνους του κάθε τμήματος (segment).
Η τμηματοποίηση των πελατών (customer segmentation) είναι ένα από τα σημαντικότερα στρατηγικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του ανταγωνισμού που δημιουργούνται κυρίως σε ώριμες αγορές σαν αυτή της τηλεφωνίας.