Τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, οι σαρωτικές αλλαγές στην αγορά και οι μεγάλες προκλήσεις του μέλλοντος αναλύονται στην έκδοση «Μεσίτες & Πράκτορες» που φιλοξενεί ως ένθετο στο περιοδικό «Ασφαλιστικό Marketing» στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2015.
Για μία ακόμη χρονιά, το «Ασφαλιστικό Marketing» στηρίζει τον διαμεσολαβητή και σκιαγραφεί το νέο περιβάλλον που δημιουργείται αφενός λόγω των νέων διαθέσιμων τεχνολογιών και αφετέρου από την εφαρμογή του Solvency II. Εκπρόσωποι αρμόδιων φορέων, ανώτερα στελέχη του κλάδου, Μεσίτες και Πράκτορες με άποψη και εμπειρία δίνουν το στίγμα της επόμενης ημέρας και τονίζουν την αξία της διαμεσολάβησης.
Το «Ασφαλιστικό Marketing» δίνει βήμα στους ανθρώπους που σε καθημερινή βάση αντιμετωπίζουν τα προβλήματα της αγοράς και αναζητούν τις καλύτερες δυνατές λύσεις για την ομαλή της λειτουργία.
Ο πρόεδρος του ΣΕΜΑ, κ. Γιώργος Καραβίας καλεί μεσίτες και πράκτορες να λάβουν τα μέτρα τους ενόψει των μεγάλων προκλήσεων, ενώ ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου κάνει λόγο για αντιαναπτυξιακό τρόπο αντιμετώπισης του κλάδου.
Από την πλευρά τους, η πρόεδρος της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος, κ. Δήμητρα Λύχρου τονίζει ότι η ανθρώπινη ασφαλιστική διαμεσολάβηση δεν υποκαθίσταται και ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ασφαλιστικών Συμβούλων, κ. Παναγιώτης Λελεδάκης παροτρύνει τους διαμεσολαβητές να «βγουν από το κουτί τους» και να επανεξετάσουν τον τρόπο λειτουργίας τους.
Σημαντικά στελέχη της αγοράς, όπως η Γενική Διευθύντρια της Marsh, κ. Ντορίνα Οικονομοπούλου και ο Διευθύνων Σύμβουλος της MATRIX, κ. Δημήτρης Τσεσμετζόγλου περιγράφουν το νέο ρόλο του διαμεσολαβητή. Τέλος, ο Εμπορικός Διευθυντής της Brokers Union, κ. Δημήτρης Κύρογλου και ο Διευθυντής της ΓΕΝΚΑ Πρακτορειακή, κ. Σπύρος Αγαλιανός, παραθέτουν τις δικές τους απόψεις και για τον θεσμό.