Οι Υπηρεσίες της Εταιρείας, το περιβάλλον εργασίας, η διάχυση της γνώσης στο επίκεντρο της στρατηγικής
Η ανάδειξη της ΑΧΑ ως κορυφαίας ασφαλιστικής στην ελληνική αγορά, βασίζεται μεταξύ άλλων σε μια σειρά από πρωτοβουλίες που η Εταιρεία υλοποιεί για τους ανθρώπους της. Σε αυτό το πλαίσιο πραγματοποιήθηκε ένα ειδικό γεγονός στο gazARTE, αφιερωμένο στην ψηφιακή ανάπτυξη και τους τρόπους με τους οποίους η AXA επενδύει σε αυτή για να αλλάξει τα δεδομέναστην ασφαλιστική αγορά.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με επαγγελματίες ηθοποιούς να παρουσιάζουν τις σημαντικότερες επιτυχίες που η Εταιρεία έχει σημειώσει τα τελευταία δύο χρόνιαμέσα από μικρής διάρκειας θεατρικά δρώμενα.
Αυτά εστίασαν σε τρεις στρατηγικούς άξονες:
- Υπηρεσίες: αυτοματοποίηση σε εσωτερικές διαδικασίες, ανανέωσηστα συστήματα και ενθάρρυνση στην ψηφιακή διαχείριση με στόχο την άμεση, εύκολη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών.
- Περιβάλλον εργασίας: δημιουργία ενός σύγχρονου περιβάλλοντος εργασίας με ευέλικτες δομές, που ευνοεί τη συνεργασία και την καινοτομία, παρακινεί τους ανθρώπους της Εταιρείας να αποδώσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους και να αναπτύξουν νέες ικανότητες. Δημιουργία extended/virtual teams, ψηφιακών meeting rooms και συστημάτων HR self-service.
- Επικοινωνία και διάχυση γνώσης: διάνοιξη νέων καναλιών επικοινωνίας και κοινωνικών δικτύων πέρα από τους «φυσικούς» περιορισμούς του χώρου και του χρόνου. Ενδεικτικές ενέργειες αποτελούν το Learning Management System της ΑΧΑ, η χρήση smart phone applications για επικοινωνία και εκπαίδευση, η αξιοποίηση των socialmedia, η είσοδος της ΑΧΑ Ελλάδας στο παγκόσμιο shared workspace «ONE»του Ομίλου ΑΧΑ.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ κυρία Άννα Μανιάτη δήλωσε:
«Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ΑΧΑ προκύπτει κατά κύριο λόγο από τη δέσμευση, το πάθος, τονεπαγγελματισμό και τηνκαθημερινή κατάθεση ψυχής από όλα τα μέλη της. Μέσα από τις εσωτερικές μας διαδικασίες ακούμε τι χρειάζονταιοι άνθρωποί μας και προχωράμε σε νέα βήματα που θα συνεχίσουν να μας κρατούν στην κορυφή της Ελλάδας για το εργασιακό μας περιβάλλον».
Στη συνέχεια ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ κύριος Ερρίκος Μοάτσος παρουσίασε τις στρατηγικές προτεραιότητες της Εταιρείας για τη διετία 2015 – 2016 τοποθετώντας στο επίκεντρο της παρουσίασής του το γεγονός ότι η στρατηγική της ΑΧΑ έχει συνέπεια και συνέχεια, βασίζεται σε στοχευμένες αποφάσεις που έχουν ως γνώμονα την ικανοποίηση των πελατών και των συνεργατών καθώς και τη δέσμευση των ανθρώπων της Εταιρείας.
Ακολούθως οι κύριοι Βασίλης Τουλιάς και Θανάσης Βουρδουμπάς (ProgramManagers) παρουσίασαν μια σειρά από έργα που πρόκειται να υλοποιηθούν εντός της Εταιρείας στο επόμενο διάστημα. Τα έργα αυτά θα συνεχίσουν να αυξάνουν σημαντικά την προστιθέμενη αξία που θα προσφέρει η Εταιρεία στους ανθρώπους που την απαρτίζουν, στους συνεργάτες και τους πελάτες της.
Η εκδήλωση έκλεισε με ευχάριστη διάθεση στο roof garden του gazARTE, όπου οι άνθρωποι της Εταιρείας απόλαυσαντο κοκτέιλ τους και γιόρτασαν για όλα όσα έχουν πετύχει, με την βεβαιότητα ότι βρίσκονται στη σωστή κατεύθυνση για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον.
Η ΑΧΑ βραβεύεται για το εργασιακό της περιβάλλον, τα συστήματα και τις διαδικασίες διαχείρισης, ανάπτυξης και απόδοσης ανθρώπινου δυναμικού από το Great Place to Work Institute και την KPMG τα τελευταία 4 χρόνια. Ένα τέτοιο περιβάλλον ενισχύει τη δέσμευση και την υπερηφάνεια των ανθρώπων και τους παρακινεί να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης τόσο μεταξύ τους όσο και με τους πελάτες.