Από τον Ιούνιο του 2009, τα περιθώρια Αποζημιώσεων για τα Αυτοκινητιστικά Ατυχήματα αυξάνονται σε 1 εκατ. ευρώ, ανά θύμα για Σωματικές Βλάβες, από 500 χιλιάδες ευρώ που ήταν μέχρι σήμερα και σε 500 χιλιάδες για Υλικές Ζημίες, από 100 χιλιάδες που ήταν μέχρι σήμερα.
Σημειώτεον ότι τα νέα περιθώρια θα ισχύουν μόνον μέχρι το 2012. Μετά θα αυξηθούν περισσότερο!
Αυτές οι ανατιμήσεις θα εκτινάξουν τα κόστη των Αποζημιώσεων και των Αποθεμάτων στα ύψη και αλίμονο για τις Εταιρείες που δεν έχουν λάβει τα μέτρα τους.
Ο Ανταγωνισμός της προσέλκυσης (Αρπαγής) των Ασφαλίστρων Αυτοκινήτων, για εισπρακτικούς και μόνον λόγους (αδιαφορώντας για τις υποχρεώσεις) έχει οδηγήσει, σύμφωνα με την Επιτροπή Ατυχημάτων της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, σε μείωση των Ασφαλίστρων πάνω από 20% τη τελευταία πενταετία. Τα Ετήσια Ασφάλιστρα κυμαίνονται από 170 έως 250 ευρώ, ενώ θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον διπλάσια, προκειμένου οι Εταιρείες να μπορούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, τόσο των Αποζημιώσεων όσο και των Αποθεματικών.
Οι Υπαίτιοι; Οι ίδιοι Πολιτικοί μας Άρχοντες…
Έστρωσαν το έδαφος για την εισβολή των ξένων Εταιρειών, αποδεικνύοντας άλλη μια φορά, και σε έναν άλλον σημαντικό Κλάδο της Οικονομίας μας, ότι δεν είμαστε Ικανοί να Λειτουργήσουμε Ομαδικά υπέρ των Κοινών μας Συμφερόντων. Τα Αποθεματικά της κάθε Εταιρείας που λειτουργεί στις χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης ως γνωστόν, θα καθορίζονται από την Έδρα των Πολυεθνικών και όχι από τις τοπικές Κυβερνήσεις στις οποίες λειτουργούν οι Θυγατρικές τους. Αυτό σημαίνει ότι μία επιστολή της μαμάς Εταιρείας στις εδώ Εποπτικές Αρχές θα εγγυάται τα Αποθεματικά της Τοπικής ξένης Εταιρείας τα οποία βεβαίως δεν θα επενδύονται σε …Ελληνικά Ομόλογα ή άλλα χαρτιά που στηρίζουν την Οικονομία της κάθε χώρας, αλλά τις Οικονομίες των κρατών που Εδρεύει η μαμά Εταιρεία!