Η μεγαλύτερη απειλή του κλάδου των Ασφαλειών στην Ελλάδα, είναι ο εγκλωβισμός των περισσότερων Ασφαλιστών στις Πρακτικές μέσα στις οποίες ανδρώθηκαν πριν από 20-30 χρόνια. Μην έχοντας την κατάλληλη υποστήριξη για να απεγκλωβιστούν από αυτές, δεν είναι σε θέση να ακολουθήσουν τις προκλητικές και ελπιδοφόρες εξελίξεις που συγκλονίζουν τον κλάδο των Ασφαλειών σε όλο τον κόσμο.
Ένα σοβαρό μειονέκτημα αυτών των παραδοσιακών Ασφαλιστών, των Δύο Δικτύων Πρακτόρων και Agency, καθώς και των Στελεχών των Κεντρικών Υπηρεσιών, είναι ότι δε γνωρίζουν αγγλικά, και ούτε φρόντισαν να μάθουν όλα αυτά τα χρόνια. Το αποτέλεσμα είναι να μην μπορούν να παρακολουθήσουν τα Απόλυτα Κλαδικά Συνέδρια της Limra, στην οποία ήταν στο παρελθόν και μέλη, πληρώνοντας αρκετά υψηλές συνδρομές! Κατά σειρά ετών, στέλνονταν μικρότερα Στελέχη στα Συνέδρια, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν, να εντοπίσουν και να μεταδώσουν τις «Κρίσιμες» και «Ουσιαστικές» Αλλαγές που παρουσιάζονταν από άλλα Στελέχη της παγκόσμιας Αγοράς.
Το ταλέντο να «τσιμπάς» τις επαναστατικές Εξελίξεις που μαθαίνεις ότι λειτουργούν σε άλλες χώρες δεν το έχει ο καθένας, όσο κορυφαίος και να θεωρείται στη χώρα μας. Ο μοναδικός που διέθετε αυτό το ταλέντο ήταν ο Δημήτρης Κοντομηνάς, ο οποίος ενεργούσε κεραυνοβόλα και αναστάτωνε τους Διευθυντές των Καταστημάτων του, αναβαθμίζοντας συνεχώς τον τρόπο με τον οποίο εργάζονταν. Για παράδειγμα, ο κλάδος ακούει συνεχώς για την «Αξία» και την «Παραγωγικότητα» μιας αποτελεσματικής «Οργανωμένης Παρουσίασης Πώλησης». Ωστόσο, ενώ η Morax έχει γράψει πάνω από πέντε παρόμοιες «Παρουσιάσεις», η αποτελεσματικότητα των οποίων έχει αποδειχθεί από τα ίδια τα Δίκτυα, οι Διοικήσεις τους, μη διαθέτοντας προσωπική Κουλτούρα Πωλήσεων, δε στήριξαν τη χρήση τους! Όχι πως είναι εύκολο, αλλά υπάρχουν χιλιάδες Ασφαλιστές στις μέρες μας οι οποίοι πουλάνε βασιζόμενοι σε αυτές τις «Παρουσιάσεις» της Morax!
Η Morax διαθέτει εκατοντάδες επώνυμες Αξιολογήσεις Κορυφαίων Ασφαλιστών που ομολογούν ότι Πουλάνε εδώ και δεκάδες χρόνια με το πρόγραμμα «ΠΟΠ» το «ΟΛΟΙΚΑΣ», το «ΙNTERPLUS» το «ΜΕΛΟΙΚ» και άλλα.
Η νέα καινοτομία της Morax, η οποία δοκιμάζεται ήδη από δύο εταιρείες, είναι ένας νέος Μηχανισμός Εύρεσης Νέων Πελατών, ο οποίος τυποποιείται και μπορεί να παράγει 10-12 ξεκάθαρα ραντεβού Πώλησης την εβδομάδα, ενεργοποιώντας τους Ασφαλιστές μας, οι οποίοι στην κυριολεξία έχουν αδρανοποιηθεί σε επικίνδυνο βαθμό! Ένα παράδειγμα είναι η καθήλωση των Δικτύων μας στην παραγωγή των 2-3 συμβολαίων το μήνα, ενώ η Αγορά μας μπορεί να παράγει 6-7 νέα Συμβόλαια Ζωής ή Σπιτιών, το μήνα. Προσέξτε πώς η Αγκύλωση σε καθιερωμένες τεχνικές, απορρίπτει Νέες Μεθόδους που οδηγούν σε αυτού του επιπέδου τη Νέα Παραγωγή: Δύο Διευθυντές Πωλήσεων, της παλιάς Σχολής, το απέρριψαν ως Παλιές Συνταγές!
Σημειώστε τις προβλέψεις της Morax: Οι Εταιρείες οι οποίες θα έχουν αποκτήσει το μεγαλύτερο μερίδιο Αγοράς της Ασφάλισης Σπιτιών από Φωτιά και Σεισμό θα είναι η ΑΧΑ, η Groupama, η Ασπίς, η Demco, η Allianz και η Εθνική.
Θα τα πούμε τον Ιανουάριο του 2010!
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΣΤΗΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.