Με τις… μηχανές στο φουλ επιδιώκει η ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στον κλάδο ζωής ανακοινώνοντας – στο ετήσιο συνέδριό της – το νέο πρόγραμμα υγείας με την ονομασία “FULL”. Το πρόγραμμα έχει σκοπό να δώσει ακόμα περισσότερες λύσεις στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές της Εταιρείας που εντός της άλλης εβδομάδας θα ενημερωθούν εκτενέστερα.
Δεν ήταν όμως μόνο αυτή η έκπληξη της 30ής ετήσιας εκδήλωσης της Εταιρείας καθώς όλα τα στελέχη μέσα από τις ομιλίες τους περάσαν τα δικά τους μηνύματα.
Ο Πρόεδρος του ΔΣ της Εθνικής, Δημήτρης Δημόπουλος, επισήμανε για άλλη μια φορά την ισχυρή αναπτυξιακή πορεία της Εταιρείας τονίζοντας ότι οι μάζες κερδίζονται από ανθρώπους και ότι στην Εθνική υπάρχει βούληση και αποφασιστικότητα για να συνεχίζει να πρωτοπορεί.
Από τη μεριά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Λεωνίδας Φραγκιαδάκης, επανέλαβε για άλλη μια φορά την απόλυτη εμπιστοσύνη που έχει ο όμιλος της Εθνικής στην Εταιρεία ζητώντας από τους παρευρισκόμενους να τα δώσουν όλα για το 2015. Χαρακτηριστικά είπε “Σε αυτή την αίθουσα που είμαστε σήμερα συνήθως παίζουν όπερες. Για τον επόμενο χρόνο λοιπόν, ας παίξουμε μια ροκ όπερα”.
Στη συνέχεια και αφού προηγήθηκαν οι πρώτες βραβεύσεις των κορυφαίων της Εταιρείας το λόγο είχε ο Αν. Διευθύνων Σύμβουλος, Θεοφάνης Παναγιωτόπουλος, ο οποίος μίλησε για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Εταιρείας παροτρύνοντας τους ασφαλιστές της να τα εκμεταλλευτούν. Δήλωσε οπαδός του cross selling και ανακοίνωσε τη δημιουργία των Relations Managers, οι οποίοι θα είναι στο πλευρό όλων των βαθμίδων του agency, προκειμένου να δημιουργήσουν μια πιο άμεση επικοινωνία μεταξύ Εταιρείας και διαμεσολάβησης χωρίς όμως να αντικαθιστούν την ιεραρχία των επιθεωρήσεων.
Στη συνέχεια ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Γιώργος Ζαφείρης, ανακοίνωσε το νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα υγείας “FULL” της Εταιρείας, το νέο προορισμό για τους κορυφαίους ασφαλιστές στην Ινδία αλλά και το νέο στόχο των 30 εκατ. ευρώ για το 2015.
Τέλος, πριν το δεύτερο μέρος των βραβεύσεων, το λόγο είχε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, Σπύρος Μαυρόγαλος, ο οποίος μίλησε για το μέλλον της Εθνικής προσαρμοσμένο στις νέες τάσεις που δεν είναι άλλες από την τεχνολογία και το internet. Ο κ. Μαυρόγαλος υπογράμμισε ότι τα Brands με ισχυρό μέλλον θα είναι τα brands που θα μεγαλώσουν την παρουσία τους στον ψηφιακό κόσμο παρουσιάζοντας παράλληλα τη νέα σελίδα της Εθνικής στο Facebook που μέσα σε 2 μέρες έφτασε τα 1.000 Likes αλλά και τον Εθνοδηγό. Μια εφαρμογή για smartphones & tablets που θα είναι χρηστική για τους ασφαλισμένους της Εθνικής αλλά και για τους ασφαλιστές. Εκτός των άλλων ο κ. Μαυρόγαλος ανακοίνωσε επίσης ότι σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα το ηλεκτρονικό underwriting στον κλάδο ζωής θα είναι γεγονός όπως επίσης και η νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του agency (909922). Τέλος ο διευθύνων σύμβουλος μίλησε για τη γενιά της χιλιετίας (Millenians) που θα είναι οι μελλοντικοί πελάτες τις εταιρείας και παρότρινε τους παρευρισκόμενους να αρχίσουν να μιλανε την γλώσσα τους προκειμένου να είναι έτοιμοι. Χαρακτηριστικά δήλωσε “Οι ανάγκες των πελατών μας είναι στο επίκεντρο τη στρατηγικής μας, θα διαδραματίσουμε ηγετικό ρόλο στις αλλαγές της αγοράς και θα χτίσουμε τις επιτυχίες του αύριο σήμερα!”.