Τελικά πήρε δύο μήνες στο υπουργείο Οικονομικών για να απαντήσει στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ), ότι είναι … αναρμόδιο για το θέμα της Ασπίς Πρόνοια και της Commercial Value και επισημαίνει ότι αρμόδια είναι η … ΔΕΙΑ και εκεί θα πρέπει να απευθυνθεί το ΕΕΑ για τα ζητήματα που προέκυψαν από το κλείσιμο των δύο Εταιρειών! Όπως αναφέρει το υπουργείο: “Για το θέμα που θίγετε αρμόδια είναι η ΔΕΙΑ της Τράπεζας της Ελλάδος, στην οποία θα πρέπει να απευθυνθείτε προκειμένου να προβεί σε σχετική εισήγηση προς το Υπουργείο Οικονομικών για τις ενδεχόμενες περαιτέρω νομοθετικές μας ενέργειες”.
Δηλαδή και με τα “ενδεχόμενες ενέργειες” κ.λπ., μηδέν εις το πηλίκο. Και για μια τέτοια απάντηση έπρεπε να περάσουν δύο μήνες; Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο μάλιστα είχε στείλει δύο επιστολές για το θέμα στο υπουργείο, την πρώτη στις 27-2-2013 και η δεύτερη στις 27-3-2013. Το ΕΕΑ είχε πάρει την πρωτοβουλία και απευθύνθηκε στο Υπουργείο Οικονομικών για τις συνέπειες που προκάλεσε το κλείσιμο των δύο Εταιρειών, τόσο για τους κατόχους των 264.000 συμβολαίων στους κλάδους ζωής και υγείας που εξακολουθούν να βρίσκονται στον “αέρα”, όσο και για τον Ασφαλιστικό Κλάδο γενικότερα.
Προκειμένου να αποκατασταθεί η αξιοπιστία του θεσμού που θα βοηθούσε και την Ελληνική Οικονομία συνολικά, το ΕΕΑ ζητούσε συνάντηση για την επίλυση του ζητήματος, λαμβάνοντας τελικά μετά από δύο μήνες και αφού είχε προηγηθεί και η δεύτερη επιστολή υπενθύμισης, την απάντηση που αναφέραμε.