Η Glassdrive ξεκίνησε τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012 πανελλαδική τηλεοπτική καμπάνια σε πέντε μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς. Το λανσάρισμα της Glassdrive θα γίνει σε εκπομπές υψηλής θεαματικότητας κυρίως στο prime time στοχευμένο στο κοινό που απευθύνεται η υπηρεσία. Παράλληλα με την τηλεόραση θα «τρέξει» ραδιοφωνική καμπάνια σε 30 τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς με στόχο την επιπλέον ενίσχυση του διαφημιστικού μηνύματος.
Στόχος της πανελλαδικής καμπάνιας είναι η αναγνωσιμότητας τoυ brand καθώς και η αύξηση της επώνυμης ζήτησης μέσω της στοχευμένης και αποτελεσματικής αξιοποίησης των μέσων. Η Glassdrive συνεργάζεται με την πλειοψηφία των ασφαλιστικών εταιρειών και αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο σταθμών επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου με 28 σταθμούς και περισσότερους από 80 συνεργάτες καλύπτοντας το σύνολο της επικράτειας.