Η Εθνική Ασφαλιστική, συνεχίζει την Πολιτική της Εξυγίανσης του χαρτοφυλακίου των Αυτοκινήτων που έχει Ασφαλίσει με πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από το πρόσφατο παρελθόν, οι οποίοι, σύμφωνα με κορυφαία Στελέχη της Εταιρείας, λειτουργούσαν κάπως αργά! Οι συνεργαζόμενοι Πράκτορες, όχι μόνον υποχρεούνται να αποδίδουν τα νέα Ασφάλιστρα εντός δύο μηνών με το γνωστό πινάκιο, αλλά και να προχωρήσουν σε “ρυθμίσεις” των Εκκρεμών Οφειλών τους! Παράλληλα, η Εταιρεία στοχεύει πολύ σύντομα να ενισχύσει το Bancassurance και τους λοιπούς Κερδοφόρους Κλάδους. Τονίστηκε επίσης, ότι η Τράπεζα θα “σκύψει” λίγο περισσότερο στον τρόπο που λειτουργούσε η θυγατρική της, τόσο για να βελτιώσει την Παραγωγικότητά της με “Οικονομίες Κλίμακος”, όσο και για να περιορίσει αρκετά “περίεργα” φαινόμενα που τις κόστιζαν αρκετά εκατομμύρια.
Είναι αλήθεια, ομολογούν, ορισμένοι βετεράνοι Διευθυντές της Εταιρείας, ότι μερικά Στελέχη δεν χαρακτηρίζονταν από την αποφασιστικότητά τους. Το Σύγχρονο Μάνατζμεντ απαιτεί από τον στιβαρό Μάνατζερ να μην διαθέτει καμία αναβλητικότητα στις αποφάσεις του και να είναι σε θέση να βρίσκεται συνεχώς σε εγρήγορση, παρακολουθώντας τους πάντες και τα πάντα. Μπορεί ορισμένες επιστήμες να προϋποθέτουν το στοιχείο της… Μελέτης και της ξανα…μελέτης διαφόρων θεμάτων, όμως η καθημερινή πίεση και ο ανταγωνισμός της εποχής μας απαιτεί Δράση!
Η Εθνική αυτή τη στιγμή, μετά από τη μέχρι σήμερα ανεξήγητη απόφαση της προ-προηγούμενης Διοίκησης να δεχτεί με ανοιχτές αγκάλες όλη σχεδόν την προβληματική παραγωγή της Ασπίς και της CV, έχει δημιουργήσει μια άνευ προηγουμένου δυσφορία στον Κλάδο Αυτοκινήτων λόγου του όγκου των Εργασιών, σε σημείο που να κινδυνεύει το άριστο όνομά της όσον αφορά την ταχύτητα με την οποία διεκπεραίωνε τις Αποζημιώσεις της. Οι εργαζόμενοι στον Κλάδο πράγματι δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους, ωστόσο, η πίεση δεν παύει να δημιουργεί κάθε είδους προβλήματα. Η νέα Διοίκηση φαίνεται αποφασιμένη να βάλει ένα τέλος σε αυτή την κατάσταση που κληρονόμησε και να οδηγήσει την Εταιρεία σε μια τροχιά κερδοφόρας ανάπτυξης και παραγωγικής ροής των εργασιών.
Ο Κλάδος των Αυτοκινήτων, δεν παύει να είναι η Αχίλλειος πτέρνα των Ασφαλιστικών Εταιρειών. Αναγνωρίζουμε τις εύλογες ανησυχίες των σοβαρών Διαμεσολαβούντων και τις υποστηρίζουμε, όμως, δεν μπορούμε να παίρνουμε θέσεις υπέρ της μιας ή της άλλης πλευράς για να μη χάσουμε την αξιοπιστία μας. Μερικά πικρόχολα σχόλια μερικών αναγνωστών, ότι στηρίζουμε μονόπλευρα τις Εταιρείες δεν ευσταθούν, γιατί όλη η Αγορά έχει προσέξει ότι για πρώτη φορά στην Ιστορία του Κλάδου οι Διαμεσολαβούντες διαθέτουν το δικό τους “Μέσο” έκφρασης των θέσεών τους, χωρίς να υποτιμούμε τα ελάχιστα άλλα Κλαδικά Έντυπα και Ιστοσελίδες, που και αυτά προσφέρουν τις πολύτιμες υπηρεσίες τους στον Κλάδο. Οι συνήθειες των Πρακτόρων του παρελθόντος να παρακρατούν για μήνες τα Ασφάλιστρα των Εταιρειών με τον ένα ή τον άλλον τρόπο, συν τις υψηλότερες προμήθειες στην Ευρώπη, δεν μπορούν παρά να χαρακτηριστούν “απαράδεκτες” από όποια πλευρά και αν τις εξετάσει κανείς! Αυτή είναι η άποψη του “ID”.
Από την άλλη πλευρά, δεν διστάζουμε να καυτηριάσουμε το σοβαρό και άλυτο πρόβλημα της χώρας μας που αναφέρεται στο Ασυμβίβαστο Στοιχείο της Εξάρτησης των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας από τις Διαφημίσεις! Δεν μπορείς να ασκείς τα ενημερωτικά καθήκοντά σου Αντικειμενικά, γιατί θα οδηγηθείς στην Πτώχευση! Στην Ελλάδα, το 80% των Διαφημιστικών Εσόδων όλων των ΜΜΕ προέρχονται από τους Κρατικούς Οργανισμούς, οι οποίοι έχουν ξεκαθαρίσει τις θέσεις τους μια για πάντα, όπως βέβαια και οι υπόλοιποι Διαφημιζόμενοι του Ιδιωτικού τομεά! Η παραμικρή παρατεταμένη αρνητική δημοσιογραφία, όσο δικαιολογημένη και αν είναι, από οποιοδήποτε έντυπο που θα “Θίξει” τα “Συμφέροντα” του Οργανισμού, οδηγούν αμέσως στην “κατάργηση” όλων των Διαφημίσεων! Ελπίζουμε, κάποια μέρα να βρεθεί μαι οριστική λύση σε αυτό το πολύ δύσκολο πρόβλημα. Είναι και αυτό ένα άλλο δημιούργημα της “Κοινοβουλευτικής Δικτατορίας” της χώρας μας.
Το “ID” προσπαθεί όσο μπορεί να διατηρήσει αυτές τις λεπτές ισορροπίες και ελπίζει στην κατανόηση των αναγνωστών του, όποια πλευρά και αν εκπροσωπούν.
Όσον αφορά το σχόλιο σας για τις “υψηλότερες προμήθειες στην Ευρώπη” έχω να παραθέσω μια απλή αριθμητική πράξη που μάθαμε στο δημοτικό…
Ελλάδα : 200 € ασφάλιστρο – 30% δικαίωμα = 140 € * 22% προμήθεια = 30,8 €
Ευρώπη : 200 € ασφάλιστρο * 16% = 32 €
Κατόπιν τούτου ευχαρίστως θα συνενούσα και εγώ σε μια γενναία μείωση προμηθειών μέχρι και 6 μονάδων…
Τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση και για υποστήριξη των εταιριών αυτό έχω να πω.
Ποιος θυμάται τα συνεχόμενα ρεκόρ και το ένα δις παραγωγή. . .?
Τώρα πλέον το χάσιμο παραγωγής το λέμε εξυγείανση. . . Χα, Χα
Μήπως το ίδιο θα έπρεπε να κάνουν και άλλες δύο “μεγάλες και σίγουρες” ?
Αλήθεια γιατί “παραιτήθηκε” ο κ. Μ. Μωυσής ?
Yannis_A
Σωστή η αποψή σου , αλλά τον υπολογισμό έπρεπε να τον κάνεις όπως παρακάτω
Ελλάδα : 200 € ασφάλιστρο – 30% δικαίωμα = 140 € * 22% προμήθεια = 30,8 €
Ευρώπη : 230 € ασφάλιστρο * 16% = 36,8 €
Κατόπιν τούτου ευχαρίστως θα συνενούσα και εγώ σε μια γενναία μείωση προμηθειών μέχρι και 6 μονάδων…
Τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση και για υποστήριξη των εταιριών αυτό έχω να πω.
as katalavoun oi diamesolavites,toulaxiston osoi anexarthtoi exoun mialo kai skeftontai ean tous simferei h simferei thn agora oi etaireies gigantes kai oi etaireies san oligopwleia …..??????????????? monon meseou megethous nikokiremenes etaireies simferoun!!!!!!!!!!
Να στείλετε Κύριοι της Διοίκησης φυλακή όσους ευθύνονται, αν μπορείτε βέβαια αφού τους επιτρέψατε να αποχωρήσουν με εθελουσία ή να παραμείνουν στις θέσεις τους.
Αν δε έχετε τα κότσια ας δημοσιοποιήσετε και τα αποτελέσματα των ελέγχων που διενεργούν οι άνθρωποι της Τράπεζας.
Αν κάποιος ευθύνεται κύρια για τα δεινά, αυτοί είναι τα στελέχη σας που ολιγώρησαν ηλιθίως σε φαινόμενα που “φώναζαν”. Τα στελέχη σας που επέτρεψαν τα “κενά” ασφαλείας, τα στελέχη που επέτρεπαν πώληση συμβολαίων με χαμηλότερη της αναγραφόμενης τιμής (αν δεν γνωρίζετε, ρωτήστε κάποιον ιδιοκτήτη ΤΑΧΙ), αυτούς που επέτρεπαν την έκδοση πρωτασφαλιστηρίου σε ήδη πελάτες ενώ το ανανεωτήριο είχε ήδη εκδοθεί.
Αυτά και άλλα τόσα ωραία συμβαίνουν Κύριοι. Μέσα είστε δεν τα γνωρίζετε?
Τα στελέχη σας αυτά έφεραν τη κατάσταση εδώ που βρίσκεται σήμερα.
Όταν λοιπόν φταίει, αποδεδειγμένα, ο Γάϊδαρος, εσείς γιατί θέλετε να βαράτε μόνιμα το σαμάρι?
Λίγη τσίπα, μόνο λίγη. Περισσότερα δεν περιμένουμε από εσάς.