Ασκεί καθήκοντα Εμπορικού Διευθυντή της εταιρίας από το 2012, έχοντας υπ’ ευθύνη του το σχεδιασμό και την εκτέλεση της εμπορικής στρατηγικής της εταιρίας, τη διαχείριση των σχέσεων του δικτύου των συνεργατών και των μεγάλων εταιρικών πελατών, το marketing και την εταιρική επικοινωνία. Προτού αναλάβει τα σημερινά του καθήκοντα, διετέλεσε μια μακρά πορεία στον Κλάδο των Προσωπικών Ασφαλίσεων της AIG, τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό. Υπό την καθοδήγησή του, ο Κλάδος παρουσίασε μία ιδιαίτερα ανοδική πορεία, με αύξηση της παραγωγής και της κερδοφορίας, φτάνοντας να απαρτίζει την πλειοψηφία του χαρτοφυλακίου της εταιρίας στην Ελλάδα. Ο Αντώνης Παπαδόπουλος είναι ένα καταρτισμένο στέλεχος, εξοπλισμένος με τον επαγγελματισμό και τις αρχές που πρέπει να πλαισιώνουν κάθε στέλεχος στην Αγορά μας.
Η συντακτική ομάδα του Ασφαλιστικού Marketing ζήτησε από τον κ. Παπαδόπουλο να μας μιλήσει για τα οικονομικά και παραγωγικά στοιχεία της εταιρείας, για την περιπέτειά της καθώς και για το δίκτυό της και τις σχέσεις της με τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές. Διαβάστε την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξή του που δημοσιεύεται στο Ασφαλιστικό Marketing Οκτωβρίου 2014.
Την τελευταία τριετία της κρίσης η AIG αναπτύσσει μια επιθετική πολιτική ανάπτυξης με συνεχή διαφημιστική τηλεοπτική παρουσία, αλλά και προωθητικές ενέργειες, όπως η χορηγία ασφαλιστικών ημερίδων κ.λπ. Κάτι έχει αλλάξει, δεν μας είχατε συνηθίσει σε τέτοιες δράσεις στο παρελθόν.
Αν και πιστεύω ότι η χρήση του όρου «επιθετική» ίσως είναι λίγο υπερβολική για την περίπτωση της AIG, η αλήθεια είναι ότι όντως έχουμε γίνει περισσότερο εξωστρεφείς. Αυτό οφείλεται εν μέρει στη συρρίκνωση της αγοράς που ενέτεινε αρκετά τον ανταγωνισμό, όχι μόνο στον ασφαλιστικό αλλά και στους υπόλοιπους κλάδους της οικονομίας. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας στην περίπτωσή μας ήταν η μετονομασία μας από Chartis σε AIG. Έπρεπε να φροντίσουμε να μάθει το ευρύ κοινό εκ νέου το όνομά μας, όχι μόνο για να πετύχουμε μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα μεταξύ των ίδιων των ασφαλισμένων, αλλά και για να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας να μιλήσουν στους πελάτες τους για εμάς.
Διαβάστε τη συνέχεια της συνέντευξης εδώ