Στις 28 Μαρτίου ξεκίνησε η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ Ασφαλιστικής και θα παραμείνει on air μέχρι τα τέλη Μαΐου. Η διαφημιστική καμπάνια έχει βασισθεί στο νέο πρόγραμμα Υγείας Mediσυν. Το νέο πρόγραμμα Υγείας προσφέρει υψηλής ποιότητας συνθήκες νοσηλείας και υπηρεσίες υγείας εντός και εκτός νοσοκομείου, με ιδιαίτερα προσιτό κόστος, αλλά και με μεγάλη ευελιξία ως προς το σχεδιασμό των καλύψεων. Το διαφημιστικό μήνυμα προβάλλεται από την Τηλεόραση, τα περιοδικά ένθετα του Κυριακάτικου Τύπου, το διαδίκτυο και το ραδιόφωνο. Στόχος της Εταιρείας με αυτή την καμπάνια είναι να αποδείξει με πράξεις την προσήλωσή της στις ανάγκες του ασφαλισμένου, μέσα στο δυσμενές και ευμετάβλητο περιβάλλον που βιώνει, παρέχοντας προσιτές λύσεις, ευθυγραμμισμένες με τις σημερινές ανάγκες ασφάλισης της υγείας.
Η εμπειρία μου με την ΑΧΑ είναι απογοητευτική! Οχι μόνο προσήλωση προς τον ασφαλισμένο δεν δείχνει αλλά ακριβώς το αντίθετο. Αρκεί να αναφέρω ότι παρά τα πρόστιμα που έχει λάβει από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή συνεχίζει τις αυξήσεις στα νοσοκομειακά ασφάλιστρα με δικαιολογίες που δεν στέκουν και που δεν μπορούν να ελεγχθούν από τον ασφαλισμένο. Οι αυξήσεις έχουν κριθεί από τον Αρειο Πάγο ως καταχρηστικές, παρόλα αυτά όμως συνεχίζουνι. Στοιχεία της επικοινωνίας μου και όλων των ενεργειών που έχω κάνει είναι διαθέσιμα προς οποιον ενδιαφέρεται. Δεν γνωρίζω τους όρους του νέου της προγράμματος αλλά χρειάζεται μεγάλη προσοχή στα «ψιλά» γράμματα για όποιον αποφασίσει να την εμπιστευτεί.