Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος με πρωτοβουλία των Επιτροπών Ζωής και Υγείας διοργάνωσε την περασμένη Παρασκευή 6/2/09 μια πολύ σημαντική Ημερίδα με θέμα: «Πρόληψη και Ασφάλιση, Διπλή ασπίδα προστασίας από τους κινδύνους που απειλούν τη Ζωή και την Υγεία», αλλά, δυστυχώς, η Αγορά την… αγνόησε!
Όλοι σχεδόν οι CEO έλειπαν, με εξαίρεση τον Δ. Παλαιολόγο. Το ίδιο έλειπαν και οι Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθυντές Καταστημάτων, Μεσίτες Πράκτορες, Ασφαλιστές…
Έγινε πρόταση, ωστόσο, να επαναληφθεί η Ημερίδα και να προωθηθεί πιο έντονα, ώστε οι συμμετοχές να είναι πολύ μεγαλύτερες.
Άλλη μια απόδειξη ότι λείπει από την Αγορά μας ο Επαγγελματισμός και η Αφοσίωση στον Ιερό Θεσμό που έτυχε να αποτελεί την… Εργασία μας! Άλλη μια απόδειξη ότι την αντιμετωπίζουμε ως μια άλλη δουλειά!
Και αυτοί οι λίγοι Επαγγελματίες που υπάρχουν δεν εμφανίστηκαν! Ίσως να μη συνειδητοποίησαν την Ουσία του Μηνύματος της «Πρόληψης & Ασφάλισης» που λάνσαρε η Ένωση στη διάρκεια της Ετήσιας Εκδήλωσης στο Μέγαρο Μουσικής.
Οι ειδικοί Επικοινωνιολόγοι της Ένωσης παράκαμψαν τους Πρεσβευτές του Κλάδου, τους Ασφαλιστές και ξόδεψαν ένα εκατομμύριο ευρώ να το προβάλουν στο ευρύτερο κοινό! Και δεν υπονοούμε να έδιναν καταχωρίσεις στον Κλαδικό Τύπο! Εννοούμε να το «Πουλούσαν Ενεργά» πρώτα στους Ασφαλιστές, Μεσίτες, Πράκτορες και Ζωικούς και μετά στο κοινό!
Το I.D. κάνει μια απλή και εφαρμόσιμη «Πρόταση» προκειμένου το «Μήνυμα» της «Πρόληψης & Ασφάλισης» να περάσει στο ευρύτερο κοινό. Μια Πρόταση που δεν πρόκειται να κοστίσει άλλο… ένα εκατομμύριο ευρώ!
Δεν είναι πιο λογικό να επικεντρωθούμε πρώτα στους Πολίτες που αποτελούν τον Κλάδο μας και να φροντίσουμε να τους οδηγήσουμε στην εφαρμογή του Μηνύματος της «Πρόληψης & Ασφάλισης» και μετά να επενδύσουμε χρήματα να περάσει το Μήνυμα στο ευρύτερο κοινό; Μόνο όταν το ζήσει ο κλάδος στο πετσί του θα το «Συνειδητοποιήσει» και θα το «Πιστέψει» για να μπορέσει να το διαδώσει, να το πουλήσει στον περίγυρό του. Σε αυτό το σημείο βασίζεται η «Διάδοση» γνωστή ως «Word of Mouth»!
Δε ρωτάμε να μάθουμε αν «έπιασε τόπο» το εκατομμυριάκι, γιατί δε χρειάζεται να το μάθουμε. Το γνωρίζουμε!
Χάθηκε… και οι μόνοι κερδισμένοι είναι οι διαμεσολαβούντες, που έχουν κακομάθει να παίζουν με τα εκατομμύρια των διαφημίσεων!
Η Πρόταση λέει να χρησιμοποιηθούν οι «Εργαζόμενοι Υπάλληλοι» του κλάδου σε αυτή την Εκστρατεία, δεδομένου ότι αποτελούν μια εξαιρετική «Ομάδα-Πυρήνα», ο οποίος μπορεί εύκολα να παρασύρει και τα… αδιάφορα Δίκτυα των Πρακτόρων και των Ασφαλιστών Ζωής, ώστε όλοι οι απασχολούμενοι με τον Κλάδο, πρώτα εμείς, να εφαρμόσουμε το Μήνυμα της «Πρόληψης & Ασφάλισης» για τους εαυτούς μας και τις οικογένειές μας και μετά να το περάσουμε στους συγγενείς, τους γνωστούς και τους φίλους! Αν είμαστε 30.000 οι απασχολούμενοι, πολλοί μπορεί να διαφωνούν με τον αριθμό, αυτός όμως δεν έχει σημασία, είμαστε μια πολύ μεγάλη Ομάδα, για να περάσουμε ένα Μήνυμα στο ευρύτερο κοινό, αν αποφασίσουμε να κινηθούμε ως Ομάδα με μια Οργανωμένη κοινή Δράση.
Η Πρόταση, όμως, δεν περιλαμβάνει να το ανακοινώσουμε και να το αναγγείλουμε από τα μικρόφωνα και τελείωσε… γιατί τα αποτελέσματα θα είναι πενιχρά! Δεν κάνεις έτσι δουλειές, με ανακοινώσεις και πομπώδεις ιδέες!
Ξεκινάς το Σχεδιασμό μιας «Εκστρατείας» βασιζόμενος στην απλή και φυσιολογική Συμπεριφορά του «Ανθρώπου» για να τον έχεις σύμμαχο στην εκπλήρωση του έργου σου:
«Ο Άνθρωπος δεν κάνει τίποτα αν δεν έχει Λόγους να το κάνει!
Θετικούς και Αρνητικούς. Υλικούς και Ηθικούς».
Επομένως, ο μόνος τρόπος να καρποφορήσει αυτή η Εκστρατεία είναι η Επιτροπή Ζωής & Υγείας της Ένωσης να δεχτεί την Πρόταση και να ετοιμάσει ένα Σχέδιο Εφαρμογής που να περιλαμβάνει ορισμένα «Κίνητρα»!
Το Σύγχρονο Μάρκετινγκ μας έχει δώσει συγκεκριμένα παραδείγματα επιτυχίας των «κουπονιών» που οδηγούν σε αυξημένη παραγωγικότητα. Βλέπετε, τα «Κουπόνια» δώρων της Shell, των Αγορών των Πιστωτικών Καρτών κ.ά. συνεχίζουν να τα προσφέρουν για έναν απλούστατο λόγο. Γιατί παράγουν!
Αν η προσπάθεια γίνει Οργανωμένα, είναι δυνατόν να συμμετέχει το 80% των εργαζομένων στον Κλάδο και όχι μόνο να περάσουμε το Μήνυμα και να εξεταστούν 24.000 μέλη 24.000 οικογενειών, αλλά να σώσουμε μερικές Ζωές και να προλάβουμε μερικές άλλες περιπτώσεις ασθενειών που υποβόσκουν μέσα μας και ετοιμάζονται να μας χτυπήσουν!
Τα Κίνητρα πρέπει να είναι χειροπιαστά και τεκμηριωμένα. Π.χ., να εκδοθούν κωδικοποιημένα και αριθμημένα κουπόνια, κατά Εταιρεία και κατά Εργαζόμενο, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για να ανταμείψουμε αφενός αυτούς που συμμετείχαν στην εκστρατεία και αφετέρου να έχουμε νέα Στατιστικά Στοιχεία για να επηρεάσουμε και το ευρύτερο κοινό! Μια καλή ιδέα είναι να καλέσουμε Κέντρα Επιρροής να συμμετέχουν για να διαδοθεί πιο γρήγορα το Μήνυμα «Πρόληψη & Ασφάλιση»! Τα Κίνητρα μπορούν να είναι εισιτήρια Θεάτρου ή Αγώνων ή κάποιο Ταξίδι για Δύο με κλήρωση και πολλά άλλα αντικείμενα ή Υπηρεσίες που συγκινούν τον κόσμο, προκειμένου να «ξυπνήσει» από την απάθεια και την αδράνεια και να κοιτάξει λίγο και την… Υγεία του!
Αν εμείς δε φροντίσουμε τους Ανθρώπους μας, τους «Πρεσβευτές μας», για να ωφεληθούν πρώτα αυτοί από την «Αξία» της «Πρόληψης & Ασφάλισης», πώς περιμένουμε να περάσουν το Μήνυμα στους Πελάτες τους και Πελάτες μας;
Μην αφήσετε και αυτή την καλή ιδέα να περάσει απαρατήρητη και να σβήσει μόνο και μόνο για να μην τη… χρεωθεί «κάποιος» και γραφτεί στο ενεργητικό του! Πόσες και πόσες καλές Ιδέες χάνονται για αυτή την Ανθρώπινη Αδυναμία; Ας την παρακάμψουμε μια φορά. Δεν αξίζει τον κόπο;
Οι Ομιλητές της Ημερίδας ήταν όλοι πολύ καλοί. Ο ένας καλύτερος από τον άλλο. Ξεχωρίσαμε τους Μ. Νεκτάριο, Λιαρόπουλο, Κάβουρα, Παγώνη, Ταγκόπουλο. Θα βρείτε τις παρουσιάσεις τους πιο κάτω. Μελετήστε της όλες.
Όλες περιλαμβάνουν Εντυπωσιακά Μηνύματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε Επιστολές Προσέγγισης Νέων Πελατών, που στέλνονται…. Πληροφοριακά, μόνο, όχι στοχεύοντας στο Ραντεβού. Πρέπει να πειστεί ο Πελάτης ότι έλαβε, τέλος πάντων, μια επιστολή που μόνο… Προσφέρει… δε Ζητάει!
Η τηλεφωνική προσέγγιση μπορεί να γίνει μετά από ένα μήνα τουλάχιστον και να προσφέρεται απλά ως… υπενθύμιση των «Εξετάσεων Πρόληψης»! Θα εκπλαγείτε να διαπιστώσετε ότι σχεδόν κανένας δεν προχώρησε να κάνει κάποιο check up! Άντρας ή Γυναίκα! Ιδού ένα παράδειγμα μιας Επιστολής Προσέγγισης:
«Γνωρίζετε ότι το 1900 μόνο το 13% των Ανθρώπων ηλικίας 65 ετών και πάνω έφταναν την ηλικία των 85 χρόνων, ενώ στις μέρες μας το ποσοστό έφτασε το 50%; Ένας στους δύο θα φτάσει την ηλικία των 85!
Θέλετε να είστε ένας από αυτούς…
Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία της “Πρόληψης & Ασφάλισης” που σας προσφέρει η Εταιρεία μας… Οι πρώτοι 30 Πολίτες που θα δηλώσουν συμμετοχή στο δωρεάν Τεστ Σακχάρου θα πάρουν ως Δώρο ένα βιβλιαράκι που θα αναφέρει τις Επικίνδυνες Τροφές και τις Θερμίδες που περιλαμβάνουν όλα όσα τρώμε καθημερινά.
Κάντε κάτι για την Υγεία σας, σήμερα κιόλας! Τηλεφωνήστε και δηλώστε συμμετοχή!
Είναι δωρεάν!».
Τα στοιχεία των ομιλητών είναι συγκλονιστικά! Ελάχιστες Γυναίκες κάνουν τα Τεστ ΠΑΠ και της Μαστογραφίας, όπως και ελάχιστοι Άντρες του Προστάτη, που χτυπάει σχεδόν το 50% των Αντρών μετά τα 65!
Χρησιμοποιήστε τα!
Θα σώσετε Ζωές… πιθανόν συγγενών και φίλων…
Ίσως και τη… δική σας!
Θα προλάβετε καταστρεπτικές, μη αναστρέψιμες Ασθένειες συμπολιτών μας…
Θα αρχίσετε να συνειδητοποιείτε το Μεγαλείο και την Αξία της δουλειάς που κάνετε…
Θα πάψετε να ψάχνετε για Πελάτες…
Θα ομορφύνετε τη Ζωή σας…
Η Προσωπική Ικανοποίηση που αισθάνεται ο Άνθρωπος όταν Προσφέρει στο Συνάνθρωπό του είναι Μοναδική. Δεν περιγράφεται!
Μην παρακάμπτετε αυτή τη διαπίστωση. Ότι είμαστε το Μοναδικό Επάγγελμα που Προσφέρει Ανεκτίμητης Αξίας Υπηρεσίες στον Πολίτη και ταυτόχρονα μας αμείβει πλουσιοπάροχα, Υλικά και Ηθικά!
Ομιλίες:
- Ομιλία Αντωνάκη
- Ομιλία Μιλτιάδη Νεκτάριου
- Ομιλία Λυκούργου Λιαρόπουλου
- Ομιλία Μαριλένας Κάβουρα
- Ομιλία Τάσσου Παγώνη
- Ομιλία Σωτήρη Ταγκόπουλου
κυριοι ,καλως προβαλετε και περνετε θεσιν δια τις πρωτοβουλιες της ενωσης ασφαλιστικων εταιρειων….θαπρεπε ομως αναλογες εκδηλωσεις να γινονται και για πιο σιβαρα θεματα που αφορουν την εξυγιανση της ασφαλιστικης αγορας οπως τα σπασιματα συμβολαιων ζωης,οι αναιτιες μεταφορες χαρτοφυλακιων ζωης ,οι αναιτιες εξαγορες και αντικαταστασεις ασφαλιστηριων ζωης απο καινουργη με δυσμενεστερους ορους και ακριβωτερα νοσοκομειακα και εν γενει οι κακοτεχνιες ,αλχημειες,εκτροχιασμος αρχων και αξιων που διεπουν την ασφαλιστικη επιστημη αλλα και την καθ ολα εντιμον αγορα εργασιας της ασφαλιστικης βιομηχανιας. εχοθμε παραδειγματα εταιρειων ,στελεχων που εχουν παραβει τους κανονες συναλλακτικων αρχων και ηθων ………….αυτα πρεπει να λεει κατ αρχην η ενωση και οχι να μετακυλα το λαθος και τις ευθυνες των νοσοκομειακων στον απλο συμβουλο και διαμεσολαβητη……..υπαρχει δυνατοτητα περιορισμου των ποσοσστων ζημιων (ξερουμε τι λεμε ,υποκαταστηματα ειχαμε και μαλιστα κερδοφορα)