Στη Βαρκελώνη ταξίδεψαν οι κορυφαίοι συνεργάτες του δικτύου πωλήσεων Agency της Allianz Ελλάδος. Οι ρεαλιστικοί στόχοι αλλά και οι εναλλακτικοί τρόποι διεκδίκησης της επιτυχίας συνέβαλαν στην επιτυχία του διαγωνισμού πωλήσεων 2010-2011, κεντρικός στόχος του οποίου ήταν η δημιουργία «πιστών» πελατών.
Όπως σημειώνει εξάλλου ο εκτελεστικός διευθυντής πωλήσεων Μ. Σωτηράκος, η επίτευξη υψηλών στόχων και η κατάκτηση της κορυφής μέσα από τη συστηματική συμμετοχή των συνεργατών της Allianz σε διαγωνισμούς – κίνητρα εδραιώνει την κοινή εταιρική κουλτούρα της, ενισχύει την αίσθηση συμμετοχής σε μία επίλεκτη ομάδα με κοινές αξίες και στόχους, δημιουργώντας παράλληλα τις προϋποθέσεις για μακροχρόνια επαγγελματική καταξίωση».
Οι επιτυχόντες πάντως απόλαυσαν την περιήγηση στην πόλη με την πλούσια ιστορία, τα δεκάδες μνημεία, αλλά και καλλιτεχνικά και αρχιτεκτονικά επιτεύγματα. Γενέτειρα του Σαλβαδόρ Νταλί και του Χοάν Μιρό, αλλά και φιλόξενη οικοδέσποινα -για κάποιο διάστημα- του Πάμπλο Πικάσο, η Βαρκελώνη ή αλλιώς Μπαρτσελόνα βρίσκεται στην καρδιά, τόσο των φιλότεχνων, όσο και των απανταχού… ποδοσφαιρόφιλων! Μεταξύ άλλων η ομάδα επισκέφθηκε τον καθεδρικό ναό την πόλης στην πλατεία της Καταλονίας, το Ρωμαιοκαθολικό ναό «Sagrada Familia», αλλά και το μοναδικό χωριό «Pueblo Espanol» που αποτελεί μια σμίκρυνση των κωμοπόλεων και χωριών της Ισπανίας.
Δυο ΔΙΣ είχε δώσει η Μέρκελ. Γιατί να μήν πάνε. Αλλά θέλω να δώ όταν έρθει η ωρα της Γερμανικής Οικονομίας, που θα κρυφτούν οι υπερόπτες γερμανοί.
Τι σχέση έχει το ταξίδι της χ ασφαλιστικής με την Μέρκελ , Ευριπίδη ???
PGM !!!
Γιατί θίχτηκες ; Με την κρίση του 2008, δεν πήρε 2 δις η χ Εταιρεία από την γερμανική κυβέρνηση; Για ποιό λόγο τα πήρανε; Εσύ που είσαι από μέσα για εξήγησέ μας να μάθουμε και μείς ο αδαείς !!!