Όλα τα μέλη της ομάδας της ΦΙΛΗΣGlass® συγκεντρώθηκαν για να κόψουν την τούρτα του ενός έτους λειτουργίας της εταιρείας. Η ΦΙΛΗΣGlass® ακολουθώντας τη φιλοσοφία της που πρεσβεύει προσωπική και ανθρώπινη προσέγγιση, επέλεξε συνειδητά ένα χώρο αντίστοιχο όπου τα μέλη της διασκέδασαν μαζί με τις οικογένειές τους.
Μέσα σε αυτό τον ένα χρόνο και παρά τις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας, η ελληνική εταιρεία έχει καταφέρει να κάνει αισθητή την παρουσία της στον κλάδο των κρυστάλλων αυτοκινήτων, να έχει ανοδική πορεία, ανάπτυξη και να συνάπτει συνεργασίες με ολοένα και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες. Έχει δημιουργήσει ένα πλήρες οργανωμένο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων, διαθέτει κινητές μονάδες εξυπηρέτησης, 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και μια δυναμική ιστοσελίδα (www.filisglass.com) όπου οι πελάτες μπορούν να κλείσουν online το ραντεβού τους. Πέραν της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων έχει εμπλουτίσει τις υπηρεσίες της, προσφέροντας ένα διευρυμένο σύνολο όπως, αποκατάσταση γρατζουνιών, επισκευή και αντικατάσταση γρύλων θυρών, ανταλλακτικά κρύσταλλα καθρεφτών, αντηλιακές μεμβράνες και μεμβράνες ασφαλείας, θωράκιση επιφάνειας κρυστάλλων, υαλοκαθαριστήρες, ελαστικά για πόρτες και πορτ-μπαγκάζ. Επιπλέον, η ποιότητα των υπηρεσιών και των υλικών της διασφαλίζονται από την τεχνογνωσία, τεχνολογία και το έμπειρο προσωπικό που διαθέτει και επισφραγίζονται μάλιστα από παροχή ισόβιας γραπτής εγγύησης εργασιών και πιστοποίησης γνησιότητας κρυστάλλων.
Ο πολύ ανταγωνιστικός τιμοκατάλογός της, δίνει το προνόμιο στους οδηγούς που δεν έχουν κάλυψη για θραύση κρυστάλλων να μπορούν να απολαμβάνουν την ποιότητα στην πραγματική της τιμή και παράλληλα βοηθά την ασφαλιστική αγορά να συγκρατεί τα κόστη της. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με την προτεραιότητα της εταιρείας να δημιουργεί προσωπική σχέση με τους πελάτες και τους συνεργάτες της είναι που την έχουν κάνει ήδη να ξεχωρίζει στην αγορά.