Δημήτρης Βιδάλης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Commercial Value
Η 5η οδηγία που εκδόθηκε την 11.05.05 προέβλεπε την προσαρμογή ίων κατώτερων ορίων Αστικής Ευθύνης που είναι σήμερα 500.000 ευρώ για Σ.Β. 200.000 ευρώ για Υ.Ζ. σε όρια που το κάθε κράτος-μέλος θα αποφάσιζε ελεύθερα, 11.06.2007, επιλέγοντας μεταξύ δύο εναλλακτικών:
- Α. 1.000.000 ανά θύμα ή
- Β. 5.000.000 ανά ατύχημα
Το σχέδιο Π.Δ. που συστάθηκε με μεγάλη καθυστέρηση υιοθετεί την Α’ εναλλακτική λύση με «λίγο» από τη Β’, γεγονός που είναι σαφώς αντίθετο από την οδηγία.
Από τεχνικής απόψεως η Β’ εναλλακτική πιστεύω πως είναι η πιο ορθή γιατί βάζει ένα πεπερασμένο όριο στην ευθύνη του ασφαλιστή.
Πηγή: Η Ναυτεμπορική, Ειδική έκδοση “Τράπεζες – Ασφάλειες – Leasing – Factoring”