Στις 26 Ιουνίου 2012, στο Ξενοδοχείο Divani Caravel, η εταιρεία Smart Press πραγματοποιεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα δύο παράλληλα Συνέδρια που αποτελούν τον πυρήνα της ελληνικής διαδικτυακής οικονομίας: το e-Business World και το Social Media World. Αξιοποιήστε την ευκαιρία να βρεθείτε ανάμεσα: Σε δεκάδες Έλληνες και Διεθνείς ομιλητές, στους ειδικούς της αγοράς από το χώρο του business, σε social media specialists και bloggers, σε επιστήμονες από τον ακαδημαϊκό/ερευνητικό χώρο και να μάθετε όσα πρέπει να γνωρίζετε –και όχι μόνο- για το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Είναι πλέον κοινά αποδεκτό, ότι τουλάχιστον όσον αφορά το νεανικό κοινό σήμερα «ή είσαι στα Social Media ή δεν υπάρχεις». Ως εκ τούτου, μία από τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής διαδικτυακής οικονομίας είναι η αξιοποίηση των Social Media, η οποία και αποκτά βαρύνουσα σημασία δεδομένου του ότι το 68% των Ελλήνων χρηστών του Internet συμμετέχει σε κάποιας μορφής ηλεκτρονική κοινωνική δικτύωση. Επίσης, 1 στους 2 Έλληνες αναζητά πριν αγοράσει, πληροφορίες σε σελίδες με reviews χρηστών. Σκεφθείτε το συγκριτικό πλεονέκτημα που αποκτούν οι επιχειρήσεις, οι οποίες αξιοποιούν το σημαντικό αυτό στοιχείο, μετατρέποντας τη «στατιστική» σε «εργαλείο δουλειάς».
Τα Social Media άλλαξαν την επικοινωνία, δημιουργώντας έναν διαδραστικό διάλογο (το 70% των χρηστών τα χρησιμοποιεί τόσο για επικοινωνία όσο και για διασκέδαση). Σήμερα, αρχίζουν να αλλάζουν και το εμπόριο, αφού έχουν διεισδύσει σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινότητα τόσο των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων. Όλες οι επιχειρήσεις σήμερα οφείλουν να έχουν παρουσία στα Social Media. Η εν λόγω παρουσία, όμως, αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας του marketing αλλά και της επιχείρησης γενικότερα, δημιουργώντας παράλληλα ερωτήματα για το πώς εκείνη θα προσαρμοστεί σε αυτή την αλλαγή. Ποια είναι τα στάδια, οι προκλήσεις, οι δυσκολίες και οι ευκαιρίες αυτής της αλλαγής;
Το ηλεκτρονικό επιχειρείν σημειώνει αλματώδη ανάπτυξη την τελευταία διετία. Ουσιαστικά είναι το μοναδικό κομμάτι του ελληνικού εμπορίου και γενικότερα του ελληνικού επιχειρείν που εμφανίζει τέτοια ανάπτυξη. Σύμφωνα με έρευνα του ELTRUN, του ηλεκτρονικού εργαστηρίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι συνολικές αγορές των Ελλήνων online καταναλωτών έφτασαν τα 1,7 δισ. ευρώ το 2011 (αύξηση που ξεπερνάει το 35% σε σύγκριση με το 2010). Αν συνυπολογίσει κανείς πως μόλις το 1/3 των Ελλήνων χρηστών του Internet δηλώνουν ότι αγοράζουν online (το αντίστοιχο ποσοστό στη Δυτική Ευρώπη ξεπερνάει τα 2/3), καθώς και το ROPO (Researched Online Purchased Offline) αξίας 7.5 δισ. ευρώ, γίνoνται άμεσα αντιληπτές οι σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής Διαδικτυακής Οικονομίας τα επόμενα χρόνια.
Στόχος του Συνεδρίου
Στόχος του Συνεδρίου είναι να παρουσιάσει τις τελευταίες εξελίξεις σε ένα χώρο που μεταβάλλεται με εκθετικούς ρυθμούς, να αναδείξει τις νέες τάσεις και να προτείνει μοντέρνες και δοκιμασμένες λύσεις που αξιοποιούν τα Social Media, προς όφελος τόσο των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων. Το Συνέδριο στοχεύει, επίσης, στη δημιουργία γόνιμου και εποικοδομητικού διαλόγου μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων μερών, με σκοπό τη διερεύνηση και χάραξη στρατηγικής που θα οδηγήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις στην ανάπτυξη και εξωστρέφεια και θα τις βοηθήσει να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τα new media. Τέλος, στοχεύει στην επιμόρφωση των στελεχών marketing, με δεδομένο ότι τα new media αποτελούν αναγκαία επέκταση των δραστηριοτήτων τους, αλλά και στην ενημέρωση των στελεχών του κλάδου με την υψηλότερη ζήτηση στην αγορά εργασίας: των new media specialists.
Σε ποιους απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα που δραστηριοποιούνται, σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν, προσφέρουν υπηρεσίες ή προμηθεύουν επιχειρήσεις στο χώρο των Social Media. Συγκεκριμένα, απευθύνεται σε όλα τα ανώτατα και ανώτερα στελέχη που ειδικεύονται σε: Marketing, Branding, Social Media, Εξυπηρέτηση Πελατών, e-commerce, Online & Direct marketing και Media Sales, από τους εξής κλάδους: Λιανεμπόριο, Τουριστικές Υπηρεσίες, Φιλοξενία, Μεταφορές / Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, Τραπεζικές Υπηρεσίες, Τηλεπικοινωνίες, Καταναλωτικά Ηλεκτρονικά, Πληροφορική, Θέαμα, Internet. Περισσότερες πληροφορίες: Smart Press Α.Ε. +30210 5201500, +30210 5230000.
Πρόγραμμα Συνεδρίου e-business world:
Εισαγωγή
09:30 – 10:00
Η εικόνα της αγοράς – Παρουσίαση έρευνας
Το e-business στο δημόσιο τομέα.
1η Ενότητα: e-B2C
10:00 – 11:30
Στην πρώτη ενότητα του Συνεδρίου, Έλληνες και διεθνείς ομιλητές τοποθετούνται σε θέματα που απασχολούν τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις που απευθύνονται στον τελικό καταναλωτή. Αν και οι εν λόγω επιχειρήσεις αποτελούν την πλειοψηφία του ηλεκτρονικού επιχειρείν στη χώρα μας, εντούτοις υπάρχουν ακόμα αρκετά κενά, που συνιστούν ευκαιρίες, για όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με το e-business.
Η ενότητα καλύπτει ένα εύρος θεμάτων, που περιλαμβάνουν από τις βασικές γνώσεις που πρέπει να διαθέτει κάποιος που εισέρχεται στο e-business, την παρουσίαση χρήσιμων και ουσιαστικών εργαλείων και λύσεων, τη χάραξη αποτελεσματικής στρατηγικής, την οργάνωση και λειτουργία, τους προμηθευτές και τις λύσεις που προτείνουν, έως τον ρόλο που διαδραματίζει το e-business στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας και τις προοπτικές που παρέχει η δραστηριοποίηση στην παγκόσμια αγορά.
Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις και θα ακολουθήσει συζήτηση αναφορικά με τους παρακάτω άξονες:
Πρώτη επαφή με το e-business. Ξεκινώντας με τα βασικά (e-commerce platforms).
Usability: το Α και το Ω ενός web site.
Web analytics in e-commerce.
Operations in e-commerce.
From Retailer to eTailer: Πώς συνδυάζεις φυσικό και ηλεκτρονικό κανάλι;
Mobile commerce.
Το e-business στρατηγικός αρωγός για την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας.
Coffee Break: 11:30 – 12:00
2η Ενότητα: e-B2B
12:00 – 13:30
Η δεύτερη ενότητα ασχολείται με το e-business μεταξύ των επιχειρήσεων. Ο τζίρος των ηλεκτρονικών συναλλαγών ανάμεσα σε επιχειρήσεις αυξάνεται εκθετικά τα τελευταία χρόνια, κάτι που δεν συμβαίνει τυχαία, καθώς η τεχνολογία και το web προσφέρουν ευελιξία, περισσότερες επιλογές, αύξηση της παραγωγικότητας και σημαντική μείωση του κόστους.
Μεταξύ άλλων θα αναλυθούν οι εξής θεματικοί άξονες:
B2B web site: Ο στρατηγικός σχεδιασμός και η υλοποίηση του.
e-Banking: Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.
e-invoicing: Αύξηση της παραγωγικότητας με πραγματική μείωση του κόστους.
Η εξυπηρέτηση του πελάτη στο e-B2B.
3η Ενότητα: On-line Marketing
13:30 – 15:00
Στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, τα περισσότερα χρήματα δαπανούνταν στη δημιουργία του web site. Σήμερα, ξοδεύονται στο marketing!
Στη συγκεκριμένη ενότητα, διακεκριμένοι ομιλητές θα προτείνουν λύσεις και πρακτικές – μέσα από την παρουσίαση επιτυχημένων case studies, που επιτρέπουν σε κάθε επιχείρηση να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες του online marketing, επενδύοντας έξυπνα τα χρήματά της. Δείτε τις βέλτιστες πρακτικές από τους leaders της αγοράς, ακολουθείστε τα βήματά τους και -γιατί όχι- ξεπεράστε τους!
Οι βασικοί άξονες, γύρω από τους οποίους θα κινηθούν οι παρουσιάσεις αλλά και το panel που θα ακολουθήσει είναι:
e-Mail marketing. Πώς, γιατί και πόσο;
Affiliate Marketing. Η νέα τάση στο on-line marketing που αποδίδει.
PPC (Pay Per Click). Μεγιστοποιώντας τα οφέλη μιας καμπάνιας.
Display advertising. Ζει και βασιλεύει.
Lunch Break: 15:00 – 16:00
4η Ενότητα: eBusiness υπηρεσίες
16:00 – 17:30
Όταν ακούμε για «e-business», το μυαλό μας πάει σε ένα web site. Η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Υπάρχει ένας αφανής κόσμος πίσω από κάθε web site. Αυτόν το κόσμο φέρνει στην επιφάνεια η τελευταία ενότητα του συνεδρίου. Πρόκειται για υπηρεσίες, χωρίς τις οποίες δεν θα υπήρχε ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Η ενότητα εξετάζει τα ακόλουθα:
Υπηρεσίες διανομής (courier). Ο courier είναι ο εκπρόσωπος της ηλεκτρονικής επιχείρησης στον τελικό πελάτη.
Προγράμματα εκπαίδευσης στο e-business.
e-procurement. Εξοικονομώντας χρόνο και χρήματα.
Logistics. Ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις.
Tips για Content preparation γιa e-commerce.
Legal/Προστασία δεδομένων/Κώδικας δεοντολογίας.
Πρόγραμμα Συνεδρίου social media:
Εισαγωγή
09:30 – 10:00
Παρουσίαση έρευνας για τα Social Media στην ελληνική αγορά (Focus Bari)
1η Ενότητα: Ανάλυση του τοπίου στα Social Media. Τι σημαίνει για τον marketeer;
10:00 – 11:30
Η πρώτη ενότητα του συνεδρίου παρουσιάζει τις αλλαγές που φέρνουν τα Social Media στο παραδοσιακό marketing, τις αναλύει από την οπτική πλευρά του marketeer και προτείνει λύσεις αποτελεσματικής αξιοποίησης των New Media.
Οι παρουσιάσεις και η συζήτηση που θα ακολουθήσει θα περιστραφούν γύρω από τους ακόλουθους θεματικούς άξονες συζήτησης:
Επισκόπηση της ελληνικής αγοράς.
Ποιες είναι οι νέες τάσεις στα Social Media;
Πώς τα Social Media συμβάλλουν στις ενέργειες marketing της επιχείρησης;
Τι αλλάζει στις παραδοσιακές μεθόδους marketing;
Πώς διαφοροποιείται η θέση του marketeer και τι πρέπει να γνωρίζει;
Πώς τα Social Media προσθέτουν αξία στον B2B marketeer;
Αρχίστε να χτίζετε το social κοινό σας: Έξυπνες και πρακτικές λύσεις αξιοποίησης των Social Media.
Κατανοώντας τα δημογραφικά στοιχεία των Social Media και τις νέες τάσεις συμπεριφοράς του καταναλωτή.
SEO & Social: Ποια είναι η μεταξύ τους σχέση;
Επιλέγοντας τα κατάλληλα κανάλια για να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας.
Πώς θα ξεχωρίσετε από τη μάζα;
Μία αγορά που αλλάζει διαρκώς: Πώς παρακολουθούμε τις εξελίξεις στον χώρο των New Media;
Coffee Break: 11:30 – 12:00
2η Ενότητα: Χτίζοντας το business case των Social Media
12:00 – 13:30
Η δεύτερη ενότητα του συνεδρίου ασχολείται με τη business πλευρά των Social Media. Η ενότητα εμβαθύνει στο πρακτικό μέρος αξιοποίησης των κοινωνικών δικτύων.
Καινοτόμες ιδέες και πρακτικές λύσεις αποτελούν τον πυρήνα της θεματολογίας, χρήσιμες για όλες τις επιχειρήσεις ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται. Πώς θα επιλέξετε την λύση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας; Τι μπορεί να σας προσφέρει ένας New Media Specialist;
Στην ενότητα θα διευρυνθούν θέματα όπως:
Δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τον πελάτη και την επιχείρηση.
Επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας και τρόποι αποτελεσματικής διαχείρισής της.
Πρακτικές ιδέες όταν οι πόροι είναι περιορισμένοι (budget, χρόνος, ανθρώπινο δυναμικό).
Αξιολογώντας τις ευκαιρίες και απειλές των Facebook, Twitter, Foursquare, Pinterest κ.α..
Δημιουργία KPIs για reporting και αξιολόγηση των Social Media επαφών/συναλλαγών.
Τρόποι μέτρησης της επίδρασης των Social Media στην ενίσχυση του brand και της ικανοποίησης του πελάτη.
Ο ρόλος του mobile social media integration για την επιχείρηση.
Social Media Lab / Εκπαίδευση στα Social Media.
Ασφάλεια δεδομένων, κίνδυνοι, απειλές, προστασία
Νομοθετικό πλαίσιο: Προσωπικά δεδομένα, κανόνες χρήσης
3η Ενότητα: Social Media Strategies in Practice
13:30 – 15:00
Στην τρίτη ενότητα παρουσιάζονται επιτυχημένα case studies από την ελληνική και διεθνή αγορά.
Οι leaders του χώρου αναπτύσσουν τη στρατηγική, τις προσεγγίσεις και σας μεταφέρουν την εμπειρία τους.
Η ενότητα κλείνει με τη διεξαγωγή ενός πάνελ διαλόγου όπου ειδικοί του χώρου θα παρουσιάσουν τις απόψεις τους.
Lunch Break: 15:00 – 16:00
4η Ενότητα: Social Commerce – το αύριο του e-Business
16:00 – 17:30
Το επόμενο βήμα του e-Commerce είναι το Social Commerce, όπως εκτιμούν οι ειδικοί. Τι σημαίνει αυτό όμως για τις επιχειρήσεις; Πόσο έτοιμες είναι; Ποια είναι η επιχειρηματική ευκαιρία που παρουσιάζεται και πώς μπορούν να την αδράξουν; Πώς μετράται το ROI της επένδυσης στα Social Media;
Στο πλαίσιο της ενότητας θα συζητηθούν θέματα στους εξής άξονες:
Οδηγώντας τους καταναλωτές σε αγορές μέσα από τα Social Media.
Γιατί το online buying δεν είναι social experience;
Κεφαλαιοποιώντας την επένδυση στα Social Media.
Τρόποι μέτρησης του ROI.
Μπορεί το Facebook να γίνει one-stop shop για τον Έλληνα καταναλωτή;
Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στα Social Media και για ποιους λόγους;
Τεχνολογικά εργαλεία για τη βέλτιστη διαχείριση του προφίλ του πελάτη όπως αυτό διαμορφώνεται μέσα από τα Social Media.
Στρατηγική εξυπηρέτησης πελάτη στα Social Media.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ!ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
ειναι απαραιτητο!