Σε 69 περιπτώσεις οι καταναλωτές κατέφυγαν στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών για ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους. Ειδικότερα όπως αναφέρεται στην έκθεση του ΚΕΠΚΑ για το 2019 δόθηκαν 12.855 ευρώ σε σχετικές αποζημιώσεις.
Γενικά οι καταναλωτές που απευθύνθηκαν στο ΚΕΠΚΑ το 2019 ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του με το ποσό των 128.212,84 ευρώ.
Το 94,23% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 36 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της Πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. Για 51 καταγγελίες δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της επίλυσης, η οποία συνεχίζεται και στο 2020. Από το σύνολο των 2.901 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, μόνο το 40,02% κατατέθηκε, από μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το υπόλοιπο 59,89% κατατέθηκε, από καταναλωτές, που «ανακάλυψαν» το ΚΕ.Π.ΚΑ., όταν είχαν προσωπικό πρόβλημα, το χρησιμοποίησαν, για συμβουλές, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν να το στηρίξουν, με το να γίνουν μέλη.
To 2019, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.901 ερωτήματα – καταγγελίες – παράπονα καταναλωτώ. Τα 765 αφορούν υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος (1.068), παρόχους τηλεπικοινωνιακών ταχυδρομικών υπηρεσιών (765), ηλεκτρική ενέργεια (186), λοιπές υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος (81), φυσικό αέριο (21), παρόχους νερού (15), ελαττωματικά προιόντα (339), πωλήσεις από απόσταση (246), τουριστικές υπηρεσίες (162) κ.α.