Στόχος της ΑΧΑ είναι να δημιουργεί όχι απλά τις απαραίτητες αλλά τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις για να προσθέτει πραγματική αξία στους πελάτες και τους συνεργάτες της σε κάθε σημείο επαφής τους με την Εταιρεία. Σε αυτό το πλαίσιο προχώρησε σε μία ολοκληρωμένη αναβάθμιση των υπηρεσιών της στα ασφαλιστήρια προγράμματά κατοικίας της Home4all.
Αυτόματη ανάληψη κινδύνων και έκδοση συμβολαίων για τη συντριπτική πλειοψηφία των νέων συμβολαίων
Η ΑΧΑ εισάγει πρώτη στην αγορά την αυτοματοποιημένη διαδικασία ανάληψης κινδύνων και έκδοσης νέων συμβολαίων και επιτρέπει στους συνεργάτες της να τιμολογούν, να καταχωρίζουν, να εκτυπώνουν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικά τις προσφορές και τις αιτήσεις. Ακολούθως μπορούν να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για την πορεία κάθε αιτήματος ασφάλισης και να εκδίδουν αυτόματα τα συμβόλαια των πελατών τους.
Άμεση και ξεκάθαρη υποστήριξη συνεργατών στις εξαιρέσεις που απαιτούν επιπλέον έλεγχο ασφαλισιμότητας
Παράλληλα, η Εταιρεία υιοθετεί έναν πρωτοποριακό τρόπο επικοινωνίας με τους συνεργάτες της όταν απαιτείται κατ’ εξαίρεση επιπλέον έλεγχος ασφαλισιμότητας, ώστε αφενός να είναι απόλυτα ξεκάθαρα προς αυτούς τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν για την άμεση ολοκλήρωση της ασφάλισης, αφετέρου να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για την εξέλιξη του επιπλέον ελέγχου ασφαλισιμότητας.
Ξεκάθαρη επικοινωνία με τον πελάτη
Αναβαθμίζοντας τον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες της, η ΑΧΑ εισάγει το νέο ψηφιακό συμβόλαιο ασφάλισης κατοικίας, το οποίο μπορεί να λαμβάνει ο ασφαλισμένος και ηλεκτρονικά μέσω του ασφαλιστικού του συμβούλου. Το περιεχόμενο του ασφαλιστηρίου έχει ακολουθήσει για μία ακόμα φορά την κατεύθυνση της απόλυτα κατανοητής επικοινωνίας προς τον πελάτη, ως προς το τι καλύπτει και τι όχι το πρόγραμμα που έχει επιλέξει.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος της ευρείας στρατηγικής της ΑΧΑ να βρίσκεται στην κορυφή της προτίμησης των ασφαλισμένων και των ασφαλιστικών συμβούλων τους μέσω έμπρακτων αποδείξεων.