Στα μέτρα που έχει λάβει η AIG διεθνώς αλλά και την δέσμευση της να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε συνεργάτες και ασφαλισμένους ακόμη και σε δύσκολες συγκυρίες αναφέρεται σε επιστολή του ο Peter Zaffino, Πρόεδρος και COO της AIG.
Όπως αναφέρει: «Καθώς ο COVID-19 συνεχίζει να εξαπλώνεται παγκοσμίως, η AIG λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα προς αντιμετώπιση αυτής της μοναδικής κι εξελισσόμενης ανθρωπιστικής κρίσης πρωτίστως για την ασφάλεια και την υγεία των συναδέλφων μας, των πελατών, των συνεργατών, των προμηθευτών και άλλων ενδιαφερομένων, αλλά ταυτόχρονα για να εξασφαλίσει την αδιάλειπτη λειτουργία και την ποιότητα των υπηρεσιών που χαρακτηρίζουν την εταιρία μας.
Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, ακολουθώντας βεβαίως τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΠΝ), καθώς και άλλων τοπικών, περιφερειακών και παγκόσμιων υγειονομικών αρχών. Με την ευχή ότι εσείς και οι οικογένειές σας είστε ασφαλείς κι ανταπεξέρχεστε στις δυσκολίες της παρούσας κατάστασης, σας διαβεβαιώνουμε ότι η AIG κάνει ό,τι είναι δυνατό για να στηρίξει την επιχειρηματική κοινότητα στις προκλήσεις των καιρών.
Σας παραθέτουμε ορισμένες από τις ενέργειες στις οποίες προβαίνουμε παγκοσμίως, καθώς συνεχίζουμε να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας μέσα σε αυτές τις πρωτοφανείς προκλήσεις:
• Τα γραφεία μας, παγκοσμίως, παραμένουν στη συντριπτική πλειοψηφία τους ανοιχτά και σε λειτουργία: οι σχεδόν 30.000 εργαζόμενοι των Γενικών Ασφαλίσεων, συμπεριλαμβανομένων και περισσότερων από 6.000 επαγγελματιών στη διαχείριση απαιτήσεων/ζημιών, συνεχίζουν να σας εξυπηρετούν.
• Έχουμε ενεργοποιήσει την απομακρυσμένη εργασία όπου αυτό είναι εφικτό προκειμένου να προστατεύσουμε την υγεία και την ασφάλεια των συναδέλφων μας, διασφαλίζοντας παράλληλα την αδιάλειπτη λειτουργία της εταιρίας μας διατηρώντας το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών μας.
• Μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των πελατών και των συνεργατών μας καθώς η γκάμα των ασφαλιστικών μας προϊόντων και η ικανότητα ανάληψης ενδεχόμενων κινδύνων παραμένουν σταθερές.
• Οι υπάλληλοι μας στα τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν στήριξη και δίνουν πληροφορίες στους πελάτες και στους συνεργάτες μας. Επίσης, ανταποκρίνονται σε ερωτήσεις σχετικά με τις αποζημιώσεις που σχετίζονται με το COVID-19 και παρέχουν οδηγίες για τις πραγματικές ή ενδεχόμενες απώλειες που μπορεί να καλύπτονται από τα ασφαλιστήρια συμβόλαια μας. • Για να αντιμετωπίσουμε τον πρωτοφανή όγκο κλήσεων σε ορισμένους ασφαλιστικούς κλάδους, όπως η Ταξιδιωτική Ασφάλιση, ενισχύουμε και θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε το τηλεφωνικό μας κέντρο με στόχο τη στήριξη των πελατών μας. Ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να συνεχίσουν να λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα κι ορθολογικά μέτρα για να περιορίσουν τις απώλειες. Οι πελάτες θα πρέπει να συνεργάζονται με τους ασφαλιστές/συμβούλους τους για τυχόν ερωτήσεις που προκύπτουν για ενδεχόμενες απαιτήσεις/ζημίες.
Η AIG έχει απαγορεύσει όλες τις διεθνείς επαγγελματικές μετακινήσεις και όλες τις αεροπορικές μετακινήσεις εντός της χώρας, με εξαίρεση ιδιάζουσες περιπτώσεις που σχετίζονται με τον χειρισμό αξιώσεων και άλλες κρίσιμες λειτουργίες. Ακόμα και όταν οι περιστάσεις δημιουργούν προκλήσεις, η δέσμευσή και η αφοσίωσή μας προς εσάς παραμένουν αναλλοίωτες. Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας και παραμένουμε στη διάθεση σας ως συνεργάτες σας, προκειμένου να σας βοηθήσουμε και να σας στηρίξουμε τώρα και στις επόμενες ημέρες».