Την ανοδική και συγχρόνως κερδοφόρα πορεία της συνέχισε και στο α΄ τρίμηνο του 2009 η Allianz Ελλάδος, παρά τις δυσμενείς οικονομικές συγκυρίες, εξασφαλίζοντας λειτουργικά κέρδη 4 εκατ. ευρώ και παραγωγή ασφαλίστρων 53,8 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 5,9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Μάλιστα, με δεδομένο ότι ο κλάδος στην ίδια χρονική περίοδο κατέγραψε άνοδο παραγωγής 2,88%, η Allianz Ελλάδος κατάφερε να βελτιώσει το μερίδιό της έναντι του ανταγωνισμού.
Πιο αναλυτικά, στο διάστημα 1 Ιανουαρίου-31 Μαρτίου 2009 η Allianz Ελλάδος ενίσχυσε την παραγωγή ασφαλίστρων του κλάδου Αυτοκινήτου κατά 12,5%, όταν ο κλάδος παρουσίασε αύξηση ασφαλιστικών εργασιών κατά 5,48%.
Τα κέρδη της Allianz Ελλάδος από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα ανήλθαν σε 2 εκατ. ευρώ. Στη θετική αυτή εξέλιξη καθοριστικά λειτούργησε η περαιτέρω βελτίωση του δείκτη Combined Ratio, ο οποίος υποχώρησε στο 84,9%, από 85,5% το 2008 και 85,9% το 2007, δίνοντας τη δυνατότητα στην εταιρεία να εξασφαλίσει μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.
Η παραγωγή ασφαλίστρων συνολικά στις Γενικές Ασφάλειες αυξήθηκε το α΄ τρίμηνο του 2009 στα 23,2 εκατ. ευρώ, κατά 7,8% έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, με την ασφαλιστική αγορά να αυξάνει τα μεγέθη της κατά 5,96%.
Στο εξεταζόμενο διάστημα η Allianz Ελλάδος κατέγραψε θετικές επιδόσεις και στις ασφαλίσεις Ζωής, με την παραγωγή ασφαλίστρων να διαμορφώνεται στα 30,6 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 4,6% σε σύγκριση πάντα με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σημειώνεται ότι ο κλάδος Ζωής στο σύνολο της αγοράς είχε αρνητική ανάπτυξη κατά 1,04%.
Αύξηση παραγωγής 19,9% παρουσίασαν στο α΄ τρίμηνο του 2009 και οι Ομαδικές Ασφαλίσεις της Allianz Ελλάδος, ενώ οι ατομικές μειώθηκαν κατά 3,1%, λόγω περιορισμένης ζήτησης των single premium επενδυτικών προϊόντων. Σημειώνεται ότι φέτος, λόγω της γενικότερης συγκυρίας, μειώθηκε η ζήτηση των single premium προϊόντων στο σύνολο της αγοράς.
Τέλος, η Allianz Ελλάδος εξασφάλισε στο α΄ τρίμηνο του 2009 κέρδη μετά από φόρους αξίας 2,6 εκατ. ευρώ.
Σχολιάζοντας την εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών του α΄ τριμήνου, με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, ο Διευθύνων Σύμβουλος & CEO της Allianz Ελλάδος Πέτρος Παπανικολάου έκανε λόγο για «κορυφαίες επιδόσεις εν μέσω αντίξοων οικονομικών συγκυριών, που ενισχύουν περαιτέρω την οικονομική θέση της εταιρείας, καθώς και την παρουσία της, αλλά και τα μερίδιά της στην ασφαλιστική αγορά. Πρόκειται για επιδόσεις οι οποίες οφείλονται στα πρότυπα επαγγελματισμού και υπευθυνότητας του συνόλου των συνεργατών της Allianz Ελλάδος», επεσήμανε ο κ. Παπανικολάου.
Σημειώνεται ότι στόχος της Allianz Ελλάδος για το τρέχον 12μηνο παραμένει η αύξηση παραγωγής κατά 11%, στα 213,4 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία προσβλέπει και φέτος σε θετικό αποτέλεσμα, αναμένοντας καθαρά κέρδη μετά από φόρους 11,9 εκατ. ευρώ.