Σε συνέχεια του άρθρου “Απογειώστε τη σελίδα σας στο facebook” δημοσιεύουμε το δεύτερο μέρος με χρήσιμες συμβουλές marketing που μπορούν να σας βοηθήσουν για να διατηρήσετε και να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας στην ιστοσελίδα σας στο facebook με πηγή το Insurance Splash:
51. Έχετε πελάτες που είναι λάτρεις των μηχανών; Ανεβάστε εικόνες τους ή κοινοποιήστε στιγμιότυπα από ταξίδια τους στο facebook.
52. Εάν θέλεις να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στη σελίδα σου στο facebook βρες τις επαγγελματικές ιστοσελίδες εταιρειών που είναι στην περιοχή σου. Συνδέσου μαζί τους και κανε σχόλια.
53.Αποκτήστε περισσότερους followers. Όσο περισσότερα like έχετε στην σελίδα σας τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες για νέους πελάτες ή για συστάσεις
54.Συνδέστε το λογαριασμό σας στο facebook με το λογαριασμό σας στο twitter. Έτσι κάθε τι που θα ανεβάζετε στο facebook θα προβάλλεται αυτόματα και στο Twitter. Δείτε πληροφορίες για το πως θα το κάνετε εδώ
55. Όταν έρθει η Παρασκευή ευχηθείτε σε όλους καλό Σαββατοκύριακο. Εάν μπορείτε βρείτε και μία αντιπροσωπευτική φωτογραφία που δημιουργεί θετικά συναισθήματα…λόγου χάρη μία παραλία.
56. Κάντε πάντα σχόλια. Αν πρόκειται να μοιραστείτε μια εικόνα, έναν σύνδεσμο ή ένα βίντεο, μην τη δημοσιεύετε ποτέ μόνο του. Θα πρέπει πάντα να κάνετε κάποιο σχόλιο γι ‘αυτό. Αυτό είναι σημαντικό επειδή το Facebook είναι κατά βάση μέσο συνομιλίας παρά ένα μονοδιάστατο μήνυμα. Όταν σχολιάζετε το περιεχόμενο που μοιράζεστε, θα ενθαρρύνετε και άλλους πελάτες να κάνουν σχόλια και θα δημιουργήσετε οικειότητα με τους “φίλους” σας.
57. Προσλάβατε ένα νέο εργαζόμενο; Αν είναι και εκείνος θετικός ανεβάστε την είδηση στο facebook και δώστε μερικές πληροφορέις για αυτον.
58. Παροτρύνετε τους followers σας να κάνουν Σχόλια – Το Facebook έχει ένα σύστημα που ονομάζεται Edgerank, το οποίο καθορίζει ποια post εμφανίζονται στην κορυφή των ειδήσεων. Το Edgerank λαμβάνει υπόψη διάφορες παραμέτρους, αλλά ένας από αυτούς που θα καθορίσει εάν το Post σας θα εμφανίζεται ψηλά στις σελίδες των φίλων σας είναι πόσα σχόλια έχει.
60. Χρησιμοποιήστε εικόνες και όχι απλά κείμενο για να πείτε έστω και κάτι απλό. Αν προσπαθείτε να κάνετε ένα απλό σχόλιο όπως “Καλή Πρωτομαγιά” χρησιμοποιήστε μια εικόνα που λέει το ίδιο πράγμα. Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στο Google για εικόνες και να αποθηκεύσετε αυτή που θα χρησιμοποιήσετε.
61. Ευχές για ευχάριστες διακοπές – Μην ξεχάσετε όλες τις μεγάλες γιορτές αλλά και τις μικρότερες. Βρείτε ένα σύνδεσμο στο google που έχει μαζεμένες όλες τις γιορτές για να ενημέρωνεστε.
62. Να είστε πάντα θετικοί – Αυτή η συμβουλή είναι πολύ σημαντική. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook ως μέσο απόδρασης από την καθημερινότητά τους. Εάν στέλνετε μηνύματα με αρνητικό ή σαρκαστικό τόνο, οι άνθρωποι θα κουραστούν πολύ γρήγορα από τα μηνύματά σας.
63. Κάντε ένα αστείο βίντεο και μοιραστείτε το – Εντάξει, αυτό δεν ισχύει για όλους, από την άποψη ότι δεν μπορούν όλοι να το φτιάξουν αλλά αν γνωρίζετε κάποιον με αξιοπρεπείς ικανότητες επεξεργασίας βίντεο (ίσως και κάποιο παιδί από την οικογένεια σας, οι νέοι είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι), θα τα καταφέρετε. Δείτε αυτή τη λίστα την οποία προτείνει το insurancesplash.
64. Δημοσιεύστε νέα σχετικά με την κακοκαιρία και περιπτώσεις έντονων βροχοπτώσεων που ενδέχεται να επηρεάσουν την οικονομική κατάσταση των κατοίκων σε συγκεκριμένες περιοχές. Προσπαθήστε να μην είστε ιδιαίτερα αρνητικοί, οι άνθρωποι δεν θέλουν να αισθάνονται άσχημα όταν είναι στο Facebook.
65. Πείτε ένα αστείο On camera. Αντί να γράψετε ένα αστείο ζητήστε από ένα φίλο ή από ένβα συνεργάτη να σας καταγράψει με την κάμερα ενός κινητού τηλεφώνου την ώρα που λέτε ένα αστείο. Σίγουρα θα είναι πιο αστείο έτσι και θα δημιουργήσετε οικειότητα. Προσέξτε να διαλέξετε κάτι εύστοχο που να μην είναι άσχημο.
66. Παρέχετε Συμβουλές για ασφαλή οδήγηση: Αναζήτηση online σχετικές πηγές και προσπαθήστε να βρείτε πληροφορίες που δεν είναι τόσο προφανείς, όπως για το αν πρέπει ή οχι να χρησιμοποιούμε τα μεγάλα φώτα σε περίπτωση ομίχλης,
67. Καλωσορίστε τους Νέους Πελάτες δημοσίως εφόσον το επιθυμούν – Κάνετε μια ανάρτηση για έναν νέο πελάτη που αγοράζει ασφάλεια από εσάς. Μπορείτε να κάνετε επίσης ένα σχόλιο όπως “Νέο μέλος στην οικογένεια της…!” Όταν οι υπόλοιποι αναγνώστες βλέπουν ότι ο κόσμος σας εμπιστεύεται είναι πολύ πιθανό να έρθουν και άλλοι πελάτες σε εσάς.
68. Δώστε συμβουλές για να έχουν πιθανές εκπτώσεις οι πελάτες σας ή να είναι τα συμβόλαια τους updated. Ενημερώστε τους ότι όταν αλλάζει κάτι στη ζωή τους μπορεί να αλλάζει και στο συμβόλαιο τους. Για παράδειγμα εάν έχουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο κατοικίας και εγκαταστήσουν σύστημα συναγερμού αλλάζει κάτι;
69.Δημοσίευστε ασφαλιστικά cartoon. Ψάξτε στη google Θα βρείτε αρκετά, πολλά είναι από εταιρείες αλλά μπορείτε να επιλέξετε αυτά που θέλετε. Αυτό θα αποδείξει ότι έχετε τη δυνατότητα να αυτοσαρκάζεστε.
70. Facebook PPC Αγγελίες – Ξέρεις γιατί Mark Zuckerberg (ο ιδρυτής του facebook) είναι δισεκατομμυριούχος; Λόγω των μικρών διαφημίσεων που βλέπετε στη δεξιά πλευρά της σελίδας σας στο Facebook. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα για τις διαφημίσεις στο Facebook, μπορείτε να στοχεύσετε σε ανθρώπους με βάση τα ενδιαφέροντά τους, την ηλικία, το φύλο, τον ταχυδρομικό τους κώδικα και πολλές άλλες παραμέτρους. Φροντίστε τις διαφημίσεις σας ή επιλέξτε να τις αναθέσετε σε έναν επαγγελματία.
71. Παροχή πληροφοριών σχετικά με την ασφάλιση σεισμού – Ζούμε σε μία σεισμογενή χώρα. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τις πληροφορίες που παρέχουν καλές προθέσεις για την ασφάλειά τους. Εάν μπορείτε να βρείτε κάτι που είναι ενδιαφέρον και να το προβάλετε μη διστάσετε.
72. Κάντε στους φίλους σας να κάνουν κλικ στο Like – Το Facebook χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να καθορίσει ποιες ειδήσεις και πληροφορίες εμφανίζονται στο newsfeed των ανθρώπων. Αν τα post σας δεν λαμβάνουν ποτέ “like” το Facebook θεωρεί ότι είστε κακός προμηθευτής περιεχομένου και δεν εμφανίζουν τα νέα σας στους οπαδούς σας. Μην ζητάτε απλώς στους φίλους σας να κάνουν”like” στη σελίδα σας αλλά και στο περιεχόμενο που ανεβάζετε.
73. Ενθαρρύνετε τους συνεργάτες σας να σχολιάσουν – Όσο περισσότερα σχόλια μπορούν να συγκεντρώσουν οι θέσεις σας στο Facebook, τόσο πιο ενδιαφέρον θα βρει το περιεχόμενο σας το Facebook και θα το προβάλλει στο newsfeed των Fan. .
74. Δώστε πληροφορίες και οδηγίες σε περίπτωση που συμβεί μία καταστροφή
75. Μοιραστείτε -με την άδεια των συνεργατών σας- σημαντικές πληροφορίες για τη ζωή τους όπως ένα γάμος ή η γέννηση ενός παιδιού. Έτσι θα μεταφέρετε το θετικό κλίμα της επιχείρησής σας στους αναγνώστες και θα τους δείξετε ότι είστε μία οικογένεια.
76. Αν και είναι πιο αμερικάνικό σε νοοτροπία θα σας το μεταφέρουμε. Μία από τις συμβουλές του Insurancesplash είναι να κάνετε ένα διαγωνισμό “Μάντεψε πόσα χρήματα εξοικονόμησε ή έσωσε” και να βάλετε τη φωτογραφία ενός πελάτη σας αναφέροντας -με την άδεια του- τι είδοτυς συμβόλαιο είχε. Προσφέρετε επίσης ένα βραβείο ή έκπτωση σε όποιον βρει το ποσό.
77. Αποφύγετε τις πολιτικές τοποθετήσεις: Μην κάνετε σχόλια που κλίνουν προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Θυμηθείτε ότι όλοι αγοράζουν ασφάλιση και δεν έχετε λόγο να αντιπαρατεθείτε μαζί τους ποολιτικά. .
78. Φτάσατε τους 1.000 ή τους 10.000 πελάτες; Γιορτάστε το: Δημιουργήστε μία κιρή γιορτή για να γιορτάσετε στην εταιρεία το νούμερο που πιάσατε. Ανεβάστε στιγμιότυπα στο facebook και τη φωτογραφία του πελάτη.
79.Χρησιμοποιήστε τη σελίδα σας για να κάνετε μία Έρευνα
80. Μυήστε τους ανθρώπουθς στην ασφάλιση κάνοντας ερωτήσεις για πράγματα που συχνά παρερμηνεύουν ή δεν καταλαβαίνουν. Αφήστε τους να απαντήσουν και μετά δώστε τη σωστή απάντηση
. 81. Ανακοινώστε νέα προϊόντα – Εάν υπάρχει ένα νέο προϊόν το οποίο νομίζετε ότι μπορεί να ενδιαφέρει κάποιο άτομο, ενημερώστε το για αυτό. Ακόμα κι αν δεν είναι καινούριο, αν πολλοί άνθρωποι δεν ξέρουν γι ‘αυτό δώστε πληροφορίες. Απλά θυμηθείτε δύο πράγματα. Πρέπει να το παρουσιάσετε με τρόπο που να κινήσει το ενδιαφέρον. Μη τους πείτε πόσο κάνει αυτό το προϊόν, πείτε τους τι κάνει γι ‘αυτούς.
82. Απαντήστε στα σχόλια Ευγενικά – το Facebook δημιουργήθηκε για να συνομιλούν οι άνθρωποι σε συχνή βάση Αντισταθείτε στην επιθυμία να “επιπλήξετε” κάποιον για ένα σχόλιο που δεν σας αρέσει. Απαντήστε “με ένα χαμόγελο” και οι άλλοι θα έχουν περισσότερο σεβασμό για σας. Ή μπορείτε επίσης να διαγράψετε την ανάρτηση και να την απαγορεύσετε.
83. Μέρα φιλική για τα κατοικίδια: Δημιουργήστε μία μέρα και ζητήστε από τους συνεργάτες και τους πελάτες που έχουν κατοικίδια να τα φέρουν στο γραφείο σας για μία μικρή γιορτή. Τραβήξτε φωτογραφίες και ανεβάστε τις στο facebook.
84. Post Funny Quotes – Όλοι θέλουν να ακούσουν μία αστεία φράση από έναν διάσημο που θα τους φτιάξει τη μέρα. Θυμηθείτε λόγου χάρη τη φράση του Woody Allen που είστε ευπρόσδεκτοι να χρησιμοποιήσετε: “Υπάρχουν πράγματα χειρότερα από το θάνατο. Όπως το να ποεράσετε το βράδυ σας με έναν ασφαλιστικό πράκτορα”
85. Μοιραστείτε νέα και ειδήσεις που συμβαίνουν μέσα στη μέρα
86. Λάβετε Κριτικές Πελατών Online – Το Facebook είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ρωτήσετε αν οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ανάρτηση στη σελίδα σας, εξηγώντας πόσο σημαντικό είναι για σας ότι οι ικανοποιημένοι πελάτες σας δίνουν online κριτικές και δημοσιεύουν ένα σύνδεσμο απευθείας στο προφίλ σας.
87. Μοιραστείτε μία αστεία φωτογραφία από ιδιοκτήτη κατοικίας
88. Συνδέστε τη σελίδα σας στο Facebook στο Google – Αν θέλετε η σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook να εμφανίζεται στα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google, θα σας βοηθήσει αν μπορείτε να συνδέσετε άλλους ιστότοπους με αυτό.
89. Θέστε ένα αίνιγμα – Εδώ είναι ένα … “Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο πελάτες και τρείς υπάλληλοι ζωντανοί και παρόντες στο ασφαλιστικό γραφείο μας, όμως αν περάσετε μία βόλτα από εδώ δεν θα δείτε κανέναν. Γιατί; Θα πρέπει να το σκεφτείτε, αλλά πιστεύω ότι μπορείτε να καταλάβετε την απάντηση.
90. Δείξτε στους αναγνώστες πως θα κάνουν έναν κατάλογο από ότι περιουσιακό στοιχείο μπορεί να υπάρχει σε ένα σπίτι. Δημοσιεύστε ένα σύνδεσμο σε PDF που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι άνθρωποι για να εντοπίσουν όλα τα αντικείμενα στο σπίτι ή στο διαμέρισμά τους.
92.Μην αυτοπροβάλλεστε – Δεν παύει ποτέ να με εκπλήσσει πόσο συχνά βλέπω τους ασφαλιστικούς πράκτορες να μιλούν για τον εαυτό τους στο Facebook. Εάν δεν προσφέρετε αξία με τη μορφή ψυχαγωγίας, εξοικονομώντας χρήματα ή μοιράζοντας πολύτιμες πληροφορίες, μην σπαταλάτε το χρόνο σας.
93.Έχετε πελάτες με κλασικά αυτοκίνητα; Ζητήστε τους μία φωτό για το facebook 94.Εάν σκοπεύετε να πάτε σε ένα αθλητικό γεγονός πείτε το και προσκαλέστε και άλλους 95.Αναρτήστε σημαντικά νέα που έχουν να κάνουν με την ασφάλιση
96.Να ανεβάζετε ποικίλο περιεχόμενο. Εάν οι πελάτες σας βλέπουν όλο τα ίδια και τα ίδια θα σταματήσουν να σας παρακολουθούν
97.Ανεβάστε μία “αστεία” φωτογραφία από το γραφείο. Εάν είστε σε μία μέρα δύσκολη ή βαρετή βάλτε ένα συνεργάτη να σας φωτογραφίσει και διακωμωδίστε το. Εάν μπορείτε να κάνετε τους άλλους να γελάσουν μαζί σας δημιουργείτε οικειότητα.
98.Δώστε συμβουλές για το πως μπορεί κάποιος να αποφύγει την κλοπή ταυτότητας
99.Μοιραστείτε ενδιαφέροντα video από το youtube
100.Τυπώστε επαγγελματικές κάρτες που να έχουν τη διεύθυνσή σας στο facebook και έναν QR code που θα πηγαίνει κατευθείαν στη σελίδα σας