
Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για την 1η Μαΐου
Σε ανακοίνωσή της ο ΟΑΣΕ αναφέρει: “Η Ομοσπονδία μας καλεί την Πέμπτη 1η ΜΑΪΟΥ όλους τους εργαζόμενους του Kλάδου μας στο συλλαλητήριο των Συνδικάτων που διοργανώνει η ΓΣΕΕ στις 11:00 π.μ. στην πλατεία Κλαυθμώνος. Η Εργατική Πρωτομαγιά είναι μέρα μνήμης για τους αγώνες των εργατών, και συνάμα ένα μήνυμα αφύπνισης για το εργασιακό μέλλον όλων [...]




















