Σε συνεργασία με start-up προχωρά η Hiscox προκειμένου να αξιοποιήσει τα social media για να αντιμετωπίσει την υπασφάλιση στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Στόχος είναι να ερευνηθεί και να βρεθεί ο τρόπος με τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να εκπαιδεύσουν τους επιχειρηματίες για τη σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης και να ενημερώσουν για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις μικρού μεγέθους.
H Digital Fineprint ειδικεύεται στο να μετατρέπει δεδομένα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε ασφαλιστικά δεδομένα και η Hiscox πιστεύει ότι μπορεί να προσφέρει πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας τα δεδομένα που έχουν στους λογαριασμούς των social media.
Δεδομένα όπως ο τύπος της κάθε επιχείρησης, ο κλάδος που δραστηριοποιείται, ο αριθμός των εργαζομένων και άλλα θα χρησιμοποιηθούν για να εντοπιστούν οι ασφαλίσιμοι κίνδυνοι για την κάθε μία. Σύμφωνα με τον Steven Wilkins της Hiscox “πολλοί από τους πελάτες μας διοικούν μόνοι τους μία μονάδα και δεν έχουν τον χρόνο για να σχηματίσουν την πλήρη εικόνα για τις ανάγκες που δημιουργούνται σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης.
Προκειμένου να διασφαλιστεί η χρηματοδότηση του σχεδίου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ομάδα της εταιρείας στην οποία συμμετέχουν και άνθρωποι του ΙΤ συνεργάζονται με τη νεοφυή επιχείρηση για να αντιληφθούμε όσο γίνεται περισσότερο αυτά που μας προσφέρει η τεχνολογία και να τα αξιοποιήσουμε”.