Η ολοκλήρωση της Εθελούσιας Εξόδου για την ΑΤΕ Ασφαλιστική και η αναμενόμενη για την Εθνική Ασφαλιστική
Η εθελούσια έξοδος των εργαζομένων στην ΑΤΕ Ασφαλιστική στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία. Σχεδόν το 50% των εργαζομένων εκδήλωσε επιθυμία συμμετοχής στο πρόγραμμα και σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, θα αρχίσει άμεσα η αποχώρηση των ενδιαφερομένων. Θα τηρηθεί βέβαια σειρά αποχώρησης, κριτήριο της οποίας θα είναι αυστηρά η μη διατάραξη της λειτουργίας της εταιρείας. Το σημείο αυτό είναι [...]










