Τεχνολογία που θα περιορίσει τις ερωτήσεις που πρέπει να τίθενται προς τους ασφαλισμένους θέτει πιλοτικά σε εφαρμογή η Aviva. Η ασφαλιστική στοχεύει στην εξάλειψη της διαδικασίας ερωτήσεων χρησιμοποιώντας big data. Η πρωτοβουλία της εταιρείας φέρει το όνομα «Ask It Never» και προς το παρόν εφαρμόζεται σε υφιστάμενους πελάτες με συμβόλαια κατοικίας μέσω της διαδικτυακής πύλης MyAviva. Ο πάροχος τόνισε ότι οι πελάτες με πιο περίπλοκες δραστηριότητες θα χρειάζονται πάντα τη βοήθεια του διαμεσολαβητή για να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά κινδύνου τους.
Ωστόσο, σημείωσε ότι η κίνηση αυτή έχει σαν στόχο να μην γίνονται στους πελάτες ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν με την κοινή λογική. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας η Aviva «αναζητά συνεχώς τρόπους για να κάνει την ασφάλιση ευκολότερη για τους πελάτες της και να βελτιώσει το online shopping journey. «Έχουμε ήδη σημειώσει μεγάλη πρόοδο στη μείωση του αριθμού των ερωτήσεων που πρέπει να ζητήσουμε από τους πελάτες πριν τους παραθέσουμε τιμή για το συμβόλαιο. Ο στόχος μας, ωστόσο, είναι να εξαλείψουμε την ανάγκη πρόσθετων ερωτήσεων”. Και πρόσθεσε “σε αυτό το στάδιο ετοιμάζουμε την πρωτοβουλία με κάποιους υπάρχοντες πελάτες και θα κάνουμε επίσημη ανακοίνωση όταν είναι ευρύτερα διαθέσιμη. “Αυτές οι βελτιώσεις θα βοηθήσουν στην ταχύτερη απόκτηση του συμβολαίου και στην αποφυγή να απαντούν οι πελάτες στις ίδιες ερωτήσεις.”