Ακούγοντας τον επικεφαλής της Munich Re Digital Partners να μιλά αρνητικά για την ασφαλιστική βιομηχανία το μόνο που δεν θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς είναι ότι εργάζεται σε μία εταιρεία με ιστορία 136 χρόνων. Όπως αναφέρει “η ασφαλιστική βιομηχανία είναι ένα από τα τελευταία προπύργια του 19ου αιώνα” “μία καταστροφή” με προϊόντα που είναι “σχεδόν αδύνατο να κατανοήσεις”.
Αυτά επισημαίνει ο Andrew Rear, ο οποίος έχει επιφορτιστεί με το έργο να αλλάξει αυτή την εικόνα και να κάνει την ασφάλιση πιο προσιτή για τους ασφαλισμένους. Οι ασφαλιστικές εταιρείες βλέπουν την αλλαγή που έρχεται και προσπαθούν να την κάνουν κτήμα τους για αυτό και έχουν επιδοθεί σε ένα κυνήγι start ups. Στόχος είναι να συμπορευθούν με τις νεοφυείς επιχειρήσεις και να μη βρεθούν στο απέναντι στρατόπεδο. Για αυτό και επενδύουν σε αυτές και σε καινοτόμα εργαλεία που βελτιστοποιούν την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση του πελάτη.
Τον τελευταίο μήνα η Munich Re πήρε ένα μέρος της Slice Labs (που διαθέτει σε ηλεκτρονική πλατφόρμα ασφαλιστικές υπηρεσίες ανά χρήση). Από την άλλη η Αllianz επένδυσε στην SimpleInsurance μία νέα εταιρεία που παρέχει ασφάλιση για on line αγορές. Επίσης η Munich Re συνεργάζεται με την Trov αλλά και τη So Sure που ασφαλίζει κινητά. Η Aig έχει στο παρελθόν επενδύσει στην Human condition safety και η Aviva στην Coccoon.
Η ασφαλιστική αγορά δεν βρέθηκε στο επίκεντρο των αλλαγών στο παρελθόν γιατί είναι πολύπλοκη σαν περιεχόμενο, αναφέρει ο Francois Robinet, Managing Partner της AXA, που δραστηριοποιείται διεθνώς από το 1817 και “τώρα ανακάλυψαν ότι υπάρχει πολύς χώρος για καινοτομία και ανεπάρκειες που πρέπει να καλυφθούν” προσθέτει. Σίγουρα οι εταιρείες αυτές φέρουν τεχνολογία και ιδέες που λείπουν από την ασφαλιστική αγορά. Ωστόσο δεν είναι μόνο αυτό γιατί βοηθούν τις ασφαλιστικές και να διευρύνουν τα πελατολόγια τους, δεδομένου ότι έχουν απήχηση στο ευρύ νεανικό κοινό.