Στην πορεία του στη χρηματοοικονομική αγορά, τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου διαμεσολαβητή και το MDRT αναφέρεται σε συνέντευξή του στο “am” τεύχος 74 ο Bhupinder S. Anand, ACII, Financial Advisor και μέλος του MDRT για 24 χρόνια.
Όπως επισημαίνει ο κ. Anand, η ευκαιρία να μάθει κανείς από διεθνείς ομιλητές και να μοιράζεται ιδέες με άλλους συμβούλους και πράκτορες σε όλο τον κόσμο είναι ανεκτίμητη.
Πείτε μας για το επαγγελματικό σας υπόβαθρο και τους σταθμούς στην πορεία σας στον χρηματοπιστωτικό τομέα;
Όταν με ρωτούν με τι ασχολούμαι περιγράφω τον εαυτό μου σαν χρηματοπιστωτικό αρχιτέκτονα του οποίου ο ρόλος είναι να βοηθήσει τους πελάτες να σχεδιάσουν και να δημιουργήσουν ένα «οικονομικό σπίτι» για να τους εξασφαλίσει το μέλλον τους.
Το σπίτι αντιπροσωπεύει τα όνειρα ενός πελάτη και τις φιλοδοξίες του και η δική μου δουλειά είναι να σχεδιάσω το μέγεθος και το ύφος αυτού του σπιτιού.
Σταθμούς στην καριέρα μου αποτέλεσαν:
- Απονομή του IFA της χρονιάς στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1995 και το 2003
- Η συμμετοχή σαν χορηγός της Βρετανικής Richest Asians List το 1998, που δημιουργήθηκε από τον πρωθυπουργό, Tony Blair
- Η συμμετοχή μου σαν μέλος του MDRT από το 1996
- Top of the Table member για 19 χρόνια
- Η εμπειρία μου σαν διεθνής ομιλητής για πάνω από 20 χρόνια και στην ετήσια συνάντηση του MDRT
- Η συγγραφή του ‘Smashing the Glass Ceiling – Breaking through your Personal Barriers to Success’
Πόσο εύκολο είναι να αποκτήσει μεσίτης ή πράκτορας στην Ελλάδα το πιστοποιητικό ACII; Είναι σημαντικό για τη δουλειά του;
Εκ των πραγμάτων δεν είναι πάρα πολύ εύκολο. Πρέπει να υπάρξει κάποια αξία στην πιστοποίηση και ο σύμβουλος να καταβάλλει πραγματική προσπάθεια για να το επιτύχει έχοντας τις δεξιότητες και την ικανότητα να το κάνει. Θα έλεγα ότι το να έχει κανείς προσόντα είναι απαραίτητο ώστε να έχει μακροπρόθεσμη επιτυχία. Δίνουν στον επαγγελματία το κύρος και την ουσία που είναι τα βασικά θεμέλια για την οικοδόμηση καριέρας στον ασφαλιστικό κλάδο. Έχει νόημα λοιπόν να βελτιωθούμε όσο γίνεται πιο άμεσα και να γίνουμε καλύτεροι ώστε να ανεβάζουμε τον πήχη πάνω από τον ανταγωνισμό.
Διαβάστε τη συνέχεια στο νέο ανανεωμένο site του περιοδικού “am” asfalistikomarketing.gr