Έρευνα της LIMRA δείχνει ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών στις ΗΠΑ, που ανήκουν στη γενιά «X» (όσοι έχουν γεννηθεί μεταξύ των αρχών της δεκαετίας 60′ και των αρχών της δεκαετίας 80′) και στη γενιά των millennials (1980-2000), πιστεύουν ότι χρειάζονται περισσότερη ασφάλιση. Παρ’ όλα αυτά, λιγότεροι από το 20% δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να αγοράσουν κάποιο συμβόλαιο.
Στις 13-15 Απριλίου στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς των ΗΠΑ θα συναντηθούν στο 2015 Life Insurance Conference, στο Arlington της Virginia για να συζητήσουν πως μπορούν να προσεγγίσουν καλύτερα τους καταναλωτές και να κλείσουν το κενό μεταξύ της αναγνωρισμένης ανάγκης για ασφάλιση και της μη αγοράς κάποιου προγράμματος.
«Η μελέτη δείχνει ξεκάθαρα ότι ο κόσμος αναγνωρίζει την αξία της ασφάλειας Ζωής και τους κινδύνους που αντιμετωπίζει όντας ανασφάλιστος», σημειώνει ο Todd A. Silverhart, αντιπρόεδρος του τμήματος Insurance Research της LIMRA. «Ωστόσο, άλλες οικονομικές προτεραιότητες και η σύγχυση για το τι χρειάζονται οδηγεί πολλούς καταναλωτές στο να αναβάλλουν την αγορά ενός προγράμματος ζωής».
Ξεχωριστή μελέτη της LIMRA δείχνει ότι σχεδόν 19 εκατ. καταναλωτές στις ΗΠΑ που χρειάζονται ασφάλεια Ζωής, έχουν κολλήσει στη διαδικασία αγοράς. «Στο συνέδριο θα συζητήσουμε πως μπορεί η αυθεντική επικοινωνία να βελτιώσει τη συμμετοχή των καταναλωτών», τόνισε ο Silverhart.
Δείτε ολόκληρο το infographic εδώ.