Δόμνα Αναστασιάδου, Marketing & Communication Manager, AIG Europe S.A. Greece Branch (Περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing Μαρτίου 2023)
Η ασφαλιστική αγορά… έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια λόγω της ανόδου της ψηφιακής επικοινωνίας και του digital marketing. Η χρήση των ψηφιακών καναλιών για την προσέγγιση των πελατών έχει καταστεί ουσιαστικό μέρος του ασφαλιστικού κλάδου.
Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του digital marketing για τις ασφαλιστικές εταιρείες είναι… η δυνατότητα προσέγγισης μεγαλύτερου και πιο ποικιλόμορφου κοινού. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το email marketing και άλλα ψηφιακά κανάλια μας επιτρέπουν να προωθήσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε ένα ευρύτερο κοινό εν δυνάμει πελατών. Επιπλέον, το ψηφιακό marketing επιτρέπει πιο στοχευμένη και εξατομικευμένη επικοινωνία, η οποία δίνει την δυνατότητα να οικοδομήσουμε ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες μας.
Ένα άλλο πλεονέκτημα του digital marketing για τους ασφαλιστές είναι η δυνατότητα παρακολούθησης και ανάλυσης της συμπεριφοράς και των προτιμήσεων των πελατών. Με τη βοήθεια εργαλείων ψηφιακής ανάλυσης, οι ασφαλιστές μπορούν να αποκτήσουν εικόνα για το πώς οι πελάτες αλληλεπιδρούν με το εμπορικό σήμα τους, για ποια προϊόντα και υπηρεσίες ενδιαφέρονται και ποιοι τύποι περιεχομένου είναι πιο ελκυστικοί. Οι πληροφορίες αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των στρατηγικών μάρκετινγκ και την προσαρμογή των προϊόντων και υπηρεσιών ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών.
Αισίως το 2023 συμπληρώνω… τα 33 χρόνια στη ασφαλιστική αγορά. Ο χώρος των ασφαλειών με κέρδισε από την αρχή, καθώς δεν σταματά να εξελίσσεται. Η καριέρα μου στον ασφαλιστικό χώρο ξεκίνησε το 1990 στην Ευρωπαϊκή Πίστη, και συγκεκριμένα στον κλάδο Περιουσίας. Στην πορεία των 13 χρόνων που έμεινα πέρασα ως underwriter από τον Κλάδο Αστικής Ευθύνης, στη συνέχεια στον Κλάδο Μεταφορών και ολοκλήρωσα τον κύκλο μου ως underwriter στον Κλάδο Ομαδικών.
Στην ΑIG… ξεκίνησα το 2003, τότε ήμουν στην Εμπορική Διεύθυνση αλλά πολύ γρήγορα με κέρδισε το Marketing, όπου ξεκίνησα ως Marketing Associate, ενώ σήμερα έχω στην ευθύνη μου το Marketing & την Επικοινωνία (internal & external) της εταιρίας. Σε ένα παγκόσμιο οργανισμό όπως η AIG πάντα έχεις να αντιμετωπίσεις νέες προκλήσεις και αλλαγές, τις οποίες καλείσαι να διαχειριστείς και αυτό είναι πού κάνει την θέση ιδιαίτερα «ελκυστική».
Όσον αφορά το ζήτημα της ενδυνάμωσης των γυναικών στην αγορά εργασίας … η AIG έχει δεσμευτεί προς την κατεύθυνση αυτή και έχει εφαρμόσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την επίτευξη της ισότητας των φύλων, της πολυμορφίας και της ένταξης. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει πρωτοβουλίες όπως προγράμματα ανάπτυξης και σταδιοδρομίας, ευκαιρίες καθοδήγησης, και εκπαίδευση σε θέματα ποικιλομορφίας και ένταξης για όλους τους εργαζόμενους. Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για την ισότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών στις επιχειρήσεις εδώ και πολλά χρόνια, και πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν ίσως έχουν δεύτερες σκέψεις όσον αφορά τις γυναίκες σε αυτόν τον τομέα. Ωστόσο, αυτό δεν παρατηρείται όσο παλαιότερα, γιατί στις μέρες μας υπάρχουν λιγότερα στερεότυπα και προκαταλήψεις κατά των γυναικών στις επιχειρήσεις.
Ως εργαζόμενη μητέρα τριών παιδιών… συνήθως έχω ένα πολυάσχολο πρόγραμμα, ισορροπώντας τις ευθύνες μου ως γονέας με τη δουλειά μου. Παρά τις απαιτήσεις της καθημερινότητάς μου, βρίσκω χρόνο για δραστηριότητες που μου προσφέρουν χαλάρωση και ξεκούραση. Φυσικά από το «κάδρο» δεν λείπουν οι αγαπημένοι μου φίλοι, η γυμναστική μου και οι εκδρομές σε Ελλάδα και εξωτερικό όποτε αυτό είναι εφικτό.