Mε τη συμμετοχή περισσότερων από 250 συνεργατών -ασφαλιστών και δικηγόρων- πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 2 Απριλίου στο ξενοδοχείο Athens Ledra Hotel η εκδήλωση της D.A.S. Hellas με θέμα «ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ – Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ».
Στην εκδήλωση που διοργάνωσε η D.A.S. Hellas για τους συνεργάτες της, στα πλαίσια των εκπαιδευτικών της πρωτοβουλιών, μίλησε για την τέχνη της Διαπραγμάτευσης ο κ. Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου, διευθυντής του Ελληνικού Ινστιτούτου Διαπραγματεύσεων.
Όπως συγκεκριμένα ανακοίνωσε στους προσκεκλημένους συνεργάτες, η διευθύνουσα σύμβουλος της Εταιρείας, Νάντια Σταυρογιάννη, «Η D.A.S. σήμερα εγκαινιάζει ένα κύκλο εκπαιδευτικών εκδηλώσεων με στόχο να συμβάλλει στον εμπλουτισμό των γνώσεων, και την περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη των συνεργατών της».
Την εκδήλωση συντόνισε ο διευθυντής του τμήματος Ζημιών και Νομικού Τμήματος της D.A.S., Βασίλειος Τσελεμπάνης, χαιρέτισαν ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, και η γενική διευθύντρια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, Μαργαρίτα Αντωνάκη, ενώ ακολούθησαν οι χαιρετισμοί της διευθύνουσας συμβούλου της εταιρείας, Νάντιας Σταυρογιάννη, και του διευθυντή πωλήσεων Γεωργίου Τάσση.
Ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α., Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, αναφέρθηκε στη σημασία της εξειδίκευσης στην ασφαλιστική δραστηριότητα και εξήρε το γεγονός του μεγάλου ενδιαφέροντος που έδειξαν οι ασφαλιστές και προσήλθαν να παρακολουθήσουν την εκδήλωση-σεμινάριο. Ακόμα, τόνισε τη σημασία του νομικού συμβούλου στην καθημερινή δραστηριότητα και εστίασε στο ότι στην Ελλάδα δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή όσο στις άλλες χώρες η Νομική Προστασία καθώς υπολείπεται κατά 90% έναντι αυτών. Τέλος, παρότρυνε τους παρευρισκόμενους σε ενίσχυση της παραγωγικής τους δραστηριότητας, λέγοντας ότι «οι πολίτες περιμένουν τους ασφαλιστές περισσότερο από ότι νομίζουμε».
Η γενική διευθύντρια της Ε.Α.Ε.Ε., Μαργαρίτα Αντωνάκη, χαρακτήρισε ως «ιδιαίτερα χρήσιμη» την εκδήλωση, καθώς εξυπηρετεί το στόχο της εκπαίδευσης την οποία και χρειάζεται ο κάθε επαγγελματίας. Παρότρυνε το κοινό να επιδιώκει την επαγγελματική εκπαίδευσή του καθώς αυτή αποτελεί σύμμαχο των ασφαλιστών και μπορεί να στηρίξει την προσπάθεια ανάπτυξης της ιδιωτικής ασφάλισης και ασφαλιστικής συνείδησης. «Ο ασφαλιστής –πωλητής- πρέπει να γνωρίζει τι θα πει και σε αυτό συμβάλλει η συνεχής εκπαίδευσή του» είπε η κυρία Αντωνάκη τονίζοντας ότι η εποχή είναι απαιτητική για τους διαμεσολαβητές και χρειάζεται σοβαρή προσέγγιση των πελατών». Αναφερόμενη στο μέλλον της αγοράς διέκρινε «σοβαρό περιθώριο ανάπτυξης», και ανακοίνωσε ότι η Ε.Α.Ε.Ε. εξετάζει πρωτοβουλίες για το θέμα της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης.
Ακολούθως, η διευθύνουσα σύμβουλος της Εταιρείας, Νάντια Σταυρογιάννη, χαιρετώντας τους παρευρισκόμενους συνεργάτες ανέφερε «Σήμερα εγκαινιάζουμε μία ακόμα πρωτοβουλία της εταιρίας μας, έναν κύκλο εκπαιδευτικών εκδηλώσεων, προκειμένου όλοι μαζί να αποκτήσουμε περισσότερα εφόδια, να καλλιεργήσουμε τις δεξιότητές μας, να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας. Η διαρκής εκπαίδευση και ο εμπλουτισμός των γνώσεων, γενικών και εξειδικευμένων, είναι τα κλειδιά που ξεκλειδώνουν τις πόρτες προς την επιτυχία». Συνεχίζοντας, είπε πως στην D.A.S. «Κάνουμε τη δουλειά μας με όλη μας τη δύναμη, με ενθουσιασμό, κάνουμε απλά πράγματα πολύ καλά, επιμένουμε σε αυτό που πιστεύουμε, επιμένουμε στη Νομική Προστασία, γι’ αυτό και όλα αυτά τα χρόνια πετυχαίνουμε και είμαστε στην κορυφή. Και συνεχίζουμε να προχωράμε στο δρόμο που θα μας οδηγήσει ακόμα πιο ψηλά και ψάχνουμε για βοήθεια, για περισσότερα εφόδια. Ένα από αυτά είναι η τέχνη της διαπραγμάτευσης. Η διαπραγμάτευση είναι ένα εργαλείο για να αμβλύνουμε τις αποστάσεις, να επικεντρωθούμε στο στόχο και να φτάσουμε στη συμφωνία. Είναι ένα εργαλείο να πλησιάσουμε τους πελάτες μας, να έρθουμε κοντά τους. Η διαπραγμάτευση όμως δεν είναι έμφυτη, είναι μία σειρά από τεχνικές που μπορούν να διδαχθούν». Επίσης, κλείνοντας την ομιλία της τόνισε ότι «… στην D.A.S. είμαστε μαζί, γι’ αυτό είμαστε δυνατοί».
Ο διευθυντής πωλήσεων, Γεώργιος Τάσσης, με τη σειρά του καλωσόρισε τους παριστάμενους «Η ανταπόκρισή σας στην πρόσκλησή μας δείχνει την εμπιστοσύνη σας για την εταιρεία μας». Τους παρότρυνε να επικοινωνούν περισσότερο στους πελάτες τους την ασφάλιση Νομικής Προστασίας και ασχοληθούν ακόμη πιο προσηλωμένα με αυτήν, καθώς έχει όφελος και για τους ίδιους αλλά και για τους πελάτες τους. Αναφέρθηκε στην οικονομική πορεία της εταιρείας, καθώς έκανε μία συνοπτική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της εταιρίας το 2014 (αύξηση κερδοφορίας 38,7%, μείωση των ακυρώσεων κατά 31,9% που σε συνδυασμό με την αύξηση του πελατολογίου οδήγησε σε χαρτοφυλάκιο πρωτασφαλίσεων για το 2014 ίδιο με το 2013). Ακόμη ο κ. Τάσσης τόνισε και υπενθύμισε τα οφέλη και τις προοπτικές της προώθησης των προγραμμάτων Νομικής Προστασίας, ζητώντας καλύτερες επιδόσεις από την ολοένα διευρυνόμενη «οικογένεια» της D.A.S. Hellas, καλώντας τους συνεργάτες να προετοιμαστούν για να αξιοποιήσουν την ευκαιρία που τους παρουσιάζεται από την Νομική Προστασία: για διεύρυνση του πελατολογίου και αύξηση του εσόδου τους.
Στη συνέχεια οι συνεργάτες της D.A.S. Hellas παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τον κ. Δημοσθένη Παπακωνσταντίνου, ο οποίος ανέλυσε με χαρακτηριστικά παραδείγματα την τέχνη και τους θεμελιώδης κανόνες της Διαπραγμάτευσης.