Οι Ασφαλιστικές εταιρείες μαζί με τις διαφημιστικές τους έχουν αποδείξει πως όταν θέλουν μπορούν και έχουν φαντασία. Μπορούν να προκαλέσουν συναίσθημα, γέλιο αλλά και να περάσουν με ευφάνταστο τρόπο την αξία της Ιδιωτικής Ασφάλισης. Την αξία της πρόληψης και της αποταμίευσης.
Γιατί άλλο μια έξυπνα σκηνοθετημένη διαφήμιση και άλλο μια διαφήμιση που στο τέλος αφήνει και κάτι στον τηλεθεατή. Μια ιδέα ή ένα ερέθισμα ότι «ναι, καλά κάνω που είμαι ασφαλισμένος» ή «γιατί ακόμα παραμένω ανασφάλιστος;» Ας θυμηθούμε με τυχαία σειρά μερικές από τις καλύτερες διαφημίσεις της Ασφαλιστικής αγοράς όπως τις βρήκαμε στα κανάλια των εταιρειών στο youtube*.
*Για να είμαστε δίκαιοι διαλέξαμε μια τηλεοπτική διαφήμιση από κάθε Ασφαλιστική εταιρεία. Αυτό δεν σημαίνει ότι διαφημίσεις, όπως τις Groupama “χωρίς ίσως, μπορεί και άμα” ή της Ευρωπαϊκής Πίστης ο “Ζωντανός Τηλεφωνητής” αλλά και τα πολλά σποτάκια της Anytime δεν ανήκουν στις πιο “πετυχημένες” τηλεοπτικές διαφημίσεις.