14 εκατ. ευρώ για Διαφημίσεις το 2007
Πέντε από τις σαράντα Ασφαλιστικές, επένδυσαν 7 εκατ. ευρώ από το σύνολο των 14 εκατ. του συνόλου της Αγοράς. Και οι πέντε, πλήρωσαν πάνω από ένα εκατ. η κάθε μία. Συγκεκριμένα, η ΑΧΑ έρχεται πρώτη με € 1.650 εκατ. ευρώ, η ING Πειραιώς, δεύτερη με 1.611 εκατ. ευρώ, τρίτη, η… Μεσιτική Sinco με 1.493 εκατ. ευρώ, τέταρτη η Αγροτική με 1.377 εκατ. ευρώ, και Πέμπτη, η Interamerican, με 1.082 εκατ. ευρώ. Οι επόμενες πέντε για να συμπληρωθεί η πρώτη δεκάδα, είναι, έκτη, η EFG Eurolife με 715.547, έβδομη, η Εθνική με 701.365, όγδοη, η Ευρωπαική Πίστη με 627.763, ένατη, η ING με 485.271, και δέκατη η Anytime με 352.946. Ακολουθεί η κατάσταση με τις υπόλοιπες.
Το κύριο ερώτημα που θα πρέπει να απασχολεί μερικές Ασφαλιστικές είναι, κατά πόσο θα επηρέαζαν τις Πωλήσεις τους η μη εμφάνιση των Διαφημίσεων που πλήρωσαν για να προβληθούν. Δεν αναφερόμαστε στη Μεσιτική Sinco ή την ING Πειραιώς οι οποίες σίγουρα ωφελήθηκαν από την Επένδυσή τους. Η πρώτη προσεκλύοντας Ασφαλιστρα Αυτοκινήτου και οι δεύτερη Επενδύσεις εφαπαξ καταβολών.
Αυτή η αφηρημένη έννοια της «Διαφήμισης Κύρους», ή το γνωστό «Corporate Image», για Υπηρεσίες που μέχρι στιγμής «Πωλούνται» κατά αποκλειστικότητα, και δεν «Αγοράζονται» από κάποιο «Supermarket», από το ευρύτερο κοινό, προσφέρει καμία «Πρόσθετη Αξία» στις Ασφαλιστικές;
Μήπως είναι «πεταμένα χρήματα»;
Αν τα μισά από αυτά τα χρήματα, Επενδύονταν σε καλά Μελετημένες Εκστρατείες Direct Mail είναι σίγουρο, ότι όχι μόνον θα παρήγαγαν άμεσες «Πωλήσεις», αλλά θα Πρόσφεραν και μια Ανεκτίμητη «Πρόσθετη Αξία» στα Δίκτυά των Ασφαλιστών Ζωής και των Πρακτόρων. Όχι τόσο για τις άμεσες Πωλήσεις που θα παρήγαγαν, όσο για τις χιλιάδες των υποψηφίων πελατών που θα δημιουργούσαν, στρώνοντας το έδαφος για να τους προσεγγίζουν οι Διαμεσολαβούντες!
Οι «Μη Απαντήσαντες» παραλήπτες, σε άλλες χώρες, πχ Αμερική, Καναδά, Αγγλία..Βέλγιο! δίδονται στους Ασφαλιστές και στους Πρακτόρους κατά γεωγραφική περιοχή, με στόχο να τηλεφωνούν σε 50-60 «Μη Απαντήσαντες» και να κλείνουν από 10-12 ραντεβού την εβδομάδα, ο κάθε ένας! (διαβάστε παρακάτω το Δημιουργικό Μάρκετινγκ που εφάρμοσε ο νέος CEO της ΑΧΑ στην Ελλάδα, Eric Kleijnen).
Τα ποσοστά των Πωλήσεων, αν οι Ασφαλιστές είναι οπλισμένοι με «Οργανωμένες Παρουσιάσεις» δοκιμασμένης αποτελεσματικότητας, είναι εντυπωσιακά. Το σπουδαιότερο, όμως στοιχείο, αυτής της Επένδυσης, δεν είναι οι Πωλήσεις που θα προκύψουν, αλλά, η «Ψυχολογία της Οργανωμένης Δράσης» που δημιουργείται στον «Μάχιμο Ασφαλιστή».
Παύει να είναι ο «Περιπλανώμενος Πλασιέ» και μεταμορφώνεται στον «Οργανωμένο Σύμβουλο», ο οποίος έχει συγκεκριμένη δουλειά να κάνει κάθε μέρα της εβδομάδας, κάθε εβδομάδα, και δεν αισθάνεται «χαμένος» στη «ζούγκλα της καθημερινότητας» ψάχνοντας, «κάθε μέρα να βρει δουλειά»!
Η Ψυχολογία του δεν «Καταρρακώνεται» κάθε μέρα.
Αντίθετα «Ενισχύεται κάθε μέρα» και του «Αναπτερώνει το Ηθικό» και την «Αυτοπεποίθηση»!
Το Σύστημα τον ενισχύει και με τον «Νόμο των Πιθανοτήτων» ο οποίος δεν αμφισβητείται εύκολα, και ιδού, πώς μια Οργανωμένη Ομάδα Ασφαλιστών μπορεί να παράγει δέκα φορές Μεγαλύτερα κυρίως Κερδοφόρα Ασφάλιστρα, με υψηλή «Διατηρησιμότητα»!
Αυτά, ισχύουν, λειτουργούν και παράγουν στις χώρες που προαναφέρθηκαν, όμως, δεν μπορούν να συνειδητοποιηθούν από τους δικούς μας CEO εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. Δεν γνωρίζουν την ύπαρξή τους, δεν πιστεύουν ότι υπάρχουν παρόμοιες «Μέθοδοι» και το σημαντικότερο, δεν τολμούν να βγουν έξω από το «Κάστρο της Απόλυτης Υποκειμενικής Σκέψης» που τους έχει φυλακισμένους!
Επιμένουν να λειτουργούν με τις «Μεθόδους» με τις οποίες μεγάλωσαν τη δεκαετία του 60 και του 70 και συνεχίζουν να προσπαθούν να επιβιώσουν με «Μεταγραφές», ή «Εξαγορές» ή «Οριζόντιες Επεκτάσεις» σε άλλες παρθένες Αγορές, με τις ίδιες όμως, γερασμένες και “Παλιομοδίτικες Μεθόδους”!
Ένα πρωί, όμως θα ξυπνήσουν και θα ψάχνουν να μάθουν «Πώς» και από «Πού» ξετρύπωσε ο Ανταγωνισμός που τους έβαλε για πάντα στο «Περιθώριο»!
Να ήταν μόνον αυτά τα εκατομμύρια που σπαταλώνται!
Είμαστε, ωστόσο, υποχρεωμένοι να υπογραμμίσουμε, ότι το συγκεκριμένο Πρόβλημα, δεν παρατηρείται μόνο στον Κλάδο μας!
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισε ποτέ η ανθρωπότητα!
Οι Ιστορικές εξελίξεις, ξεκινώντας με την «Παλαιολιθική εποχή», στη ανακάλυψη της «Φωτιάς», στη Βιομηχανική Επανάσταση του περασμένου αιώνα, άλλαζαν σε χρονικά διαστήματα… αιώνων!
Στις μέρες μας αντιμετωπίζουμε την… Ιλιγγιώδη ταχύτητα της Σύγχρονης Τεχνολογίας, η οποία απαιτεί τη… μηνιαία αναπροσαρμογή του Μάνατζερ σε νέες Εξελίξεις και Εφαρμογές, κάτι που είναι αδύνατον να μπορεί να γίνει!
Είναι αδύνατον για τον Άνθρωπό να αλλάζει Παραστάσεις, Γνώσεις και Ειδικευμένες Πρακτικές, κάθε…μήνα!
Η Φύση δεν έφτιαξε τον Άνθρωπο να μπορεί να αποβάλλει «Προσωπικές Εμπειρίες και Πρακτικές» με τις οποίες έκανε μια χαρά τη δουλειά του… ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ!
Πώς μπορεί ένας τριαντάρης Μάνατζερ να συνεργαστεί αρμονικά με ένα πενηντάρη ή εξηντάρη που δεν γνωρίζει καλά-καλά τι θα πει… modem!
Είναι σχεδόν τρέλα!!
ΕΤΑΙΡΙΕΣ |
2007 |
2006 |
% |
AΧΑ |
1.648.688 |
0 |
– |
ING Πειραιώς |
1.611.465 |
991.150 |
38,4 |
Sinco Aσφάλειες |
1.493.432 |
3.490.247 |
-57,2 |
Αγροτ. Ασφαλιστική |
1.377.200 |
1.079.618 |
19,9 |
Ιnteramerican |
1.082.012 |
1.136.964 |
-4,8 |
EFG Eurolife |
715.547 |
0 |
– |
Εθνική Ασφαλιστική |
701.365 |
524.242 |
25,2 |
Ευρωπαϊκή Πίστη |
627.763 |
0 |
– |
ING |
485.271 |
273.823 |
43,5 |
Anytime |
352.946 |
0 |
– |
Aigaion Aσφαλιστ. |
352.105 |
334.439 |
5 |
Best Line |
294.909 |
38.623 |
87 |
Όμιλος Πειραιώς |
293.830 |
0 |
– |
Ασφάλειες Μινέττα |
278.349 |
205.646 |
26 |
General Union |
250.431 |
104.054 |
58,4 |
Ατλαντική Ένωση |
206.362 |
0 |
– |
Groupama |
194.406 |
0 |
– |
Allianz |
188.287 |
195.027 |
-3,4 |
Υδρόγειος Ασφαλ. |
176.853 |
114.489 |
35 |
Interanational Life |
174.185 |
455.382 |
-62 |
146.936 |
19.843 |
86 |
|
Personal |
124.589 |
0 |
0 |
Ασπίς Πρόνοια |
114.773 |
486.028 |
-76 |
Accord |
104.062 |
0 |
0 |
Pantaenius |
81.988 |
0 |
0 |
Interlife |
78.854 |
77.423 |
2 |
ING Formula |
76.995 |
0 |
0 |
AIG |
67.539 |
96.654 |
-30 |
Generali |
43.023 |
21.977 |
48 |
Arag |
33.653 |
32.977 |
2 |
EOS |
32.203 |
0 |
0 |
Εγνατία |
30.142 |
1.454.674 |
-97.9 |
Vester |
28.578 |
0 |
0 |
HDI – Gerlife |
28.282 |
22.266 |
21 |
Εξέλιξη Ασφάλειες |
26.767 |
0 |
0 |
Interasco |
20806 |
0 |
0 |
Lebeh |
19.341 |
2.275 |
88 |
Skourtis |
18.735 |
44.230 |
-57 |
Παλλάς |
17.749 |
0 |
0 |
Intersalonica |
17.273 |
8.099 |
53 |
Activa |
14.021 |
0 |
– |
Kambas |
10.433 |
25.480 |
59 |
Μapfre |
8.573 |
22.839 |
-62 |
Δύναμις |
4.704 |
0 |
– |
Συνετ. Ασφαλ/κή |
4.536 |
6.441 |
-29.5 |
Imperio |
4.196 |
0 |
– |
Alpha |
3.181 |
6.055 |
-47 |
Econ |
0 |
54.222 |
– |
Interbrokers |
0 |
48.174 |
– |
Commercial Value |
0 |
42.201 |
– |
Αγροναυτική |
0 |
25.147 |
– |
Δ. Αθηναίος |
0 |
22.919 |
– |
Τe – Trast |
0 |
607 |
– |
Διάφορες Ασφάλειες |
207.320 |
342.296 |
-60 |
Σύνολα |
13.960.221 |
13.203.131 |
5.4 |