Διευκρινήσεις σχετικά με την υπόθεση για το πολυτελές όχημα που αν και ήταν ασφαλισμένο για κλοπή δεν αποζημιώθηκε ο ιδιοκτήτης του με απόφαση του Αρείου Πάγου, έδωσε μιλώντας σε εκπομπή της ΕΡΤ ο πρόεδρος του ΕΕΑ, Γ. Χατζηθεοδοσίου.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου αναφέρθηκε στα στοιχεία αυτής της υπόθεσης που οδήγησαν τις δικαστικές αρχές σε αυτή την απόφαση καταλογίζοντας βαριά αμέλεια στον ιδιοκτήτη και ενδεχόμενο δόλο και επισήμανε ότι στην Ελλάδα τα τελευταία 15 χρόνια έχουν γίνει 70.000 κλοπές ασφαλισμένων οχημάτων μόνο 4-5 έχουν πάει δικαστικά.
Δεν υφίσταται ζήτημα μη αποζημίωσης από τις ασφαλιστικές που ετησίως δίνουν σε αποζημιώσεις 3 δις ευρώ στην χώρα μας, ενώ στη Θεσσαλία οι αποζημιώσεις ανέρχονται σε 500 εκατ. ευρώ. “Τα αυτοκίνητα που ασφαλίζονται αποζημιώνονται κανονικά”.
Με βάση το νόμο η ασφαλιστική εταιρεία δικαιούται να μην αποζημιώσει για βαριά αμέλεια ή δόλο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση “το όχημα ήρθε το 2010 στην Ελλάδα και είχε αξία αγοράς 44.500. Ο ιδιοκτήτης του το ασφάλισε για 90.000 ευρώ. Λίγο καιρό μετά έγινε μερική κλοπή και αποζημιώθηκε. Ένα χρόνο μετά αφέθηκε το όχημα σε μία έρημη περιοχή και κλάπηκε. Το εφετείο διέταξε να γίνει πραγματογνωμοσύνη δικαστική και αποφάσισε ότι δεν αποζημιώνεται. Και ο Άρειος Πάγος αποφάσισε ότι δεν αποζημιώνεται καταλογίζοντας βαριά αμέλεια”.
7 λόγοι που ο Άρειος Πάγος αρνήθηκε την αποζημίωση κλοπής οχήματος