Στις αλλαγές που συντελούνται στον τομέα της εκπαίδευσης λόγω της πανδημικής κρίσης και το μοντέλο εκπαίδευσης και ένταξης νέων συνεργατών της Mega Brokers αναφέρεται σε συνέντευξή της η Έμιλυ Μπραΐμη, Business Development Manager & Υπεύθυνη Εκπαίδευσης της MEGA BROKERS.
Τι σημαίνει στην πράξη η εκπαίδευση για το συνεργάτη της Mega Βrokers; Σε τι συνεπάγεται σε επίπεδο αποτελεσμάτων;
Η Mega Brokers είναι μια εταιρεία που δίνει μεγάλη αξία στην εκπαίδευση των συνεργατών της και του προσωπικού της εν γένει. Η εκπαίδευση πρέπει να αλλάζει συμπεριφορές, νοοτροπία και να βελτιώνει την κουλτούρα ενός οργανισμού. Η εκπαίδευση στη Mega Brokers είναι πολυδιάστατη. Έχουμε δημιουργήσει ένα ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο αφορά σε προϊόντα, τεχνικές πωλήσεων, νέα εργαλεία αλλά και σε θέματα ανάπτυξης δεξιοτήτων. Πιστεύουμε ότι ένας συνεργάτης καλείται διαρκώς να προσαρμόζεται σε νέες συνθήκες και γι’ αυτόν το λόγο οφείλουμε στην πράξη να τον στηρίζουμε για να επιτυγχάνει τους στόχους του. Μπορεί να ακούγεται θεωρητικό, θα σας πω όμως ότι μέσα από ερωτηματολόγια και προσωπική επικοινωνία με τους συνεργάτες μας αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους και το πλάνο βασίζεται αποκλειστικά σε αυτούς. Για μένα η εκπαίδευση αφορά το χτίσιμο νοοτροπίας και τα αποτελέσματα πάντα βελτιώνονται αν κάποιος εμπλουτίζει τις γνώσεις του συστηματικά. Νέες μέθοδοι και πρακτικές κάνουν την εμφάνισή τους. Αν εμείς κλείσουμε τα μάτια στις αλλαγές, το βέβαιο είναι ότι θα μείνουμε πίσω.
Έχει αλλάξει η εκπαίδευση λόγω της πανδημικής κρίσης; Θεωρείτε ότι υπάρχουν αλλαγές που θα μείνουν;
Έχει αλλάξει ριζικά λόγω της πανδημικής κρίσης που βιώνουμε παγκοσμίως. Νέα μέσα, νέα εργαλεία έχουν δημιουργηθεί και κανείς δεν θα πίστευε πριν από ένα χρόνο ότι οι τηλεδιασκέψεις και τα webinars θα κυριαρχούν στην καθημερινότητά μας. Οι άνθρωποι της εκπαίδευσης κλήθηκαν να σκεφτούν γρήγορα και δημιουργικά για να δουν τι μπορούν να υλοποιήσουν στις παρούσες συνθήκες. Οι συνεργάτες έδειξαν τεράστιο ζήλο για να εκπαιδευτούν και να μπουν γρήγορα στη νέα πραγματικότητα που για κάποιους ήταν και παραμένει μια πρόκληση. Παρά τη φυσική απόσταση, το διαδίκτυο και τα social media επιτρέπουν τη διεξαγωγή εκπαιδεύσεων και τη διατήρηση της επικοινωνίας. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι οι διά ζώσης εκπαιδεύσεις δεν μπορούν να αντικατασταθούν. Στην αίθουσα εκπαίδευσης υπάρχει μια μοναδική ατμόσφαιρα, αλληλεπίδραση και επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων που μετατρέπουν το κάθε λεπτό σε ξεχωριστή εμπειρία αυτοβελτίωσης. Οι συμμετέχοντες ανταλλάσσουν απόψεις, ο εκπαιδευτής λαμβάνει ανατροφοδότηση και δημιουργείται μία αμφίδρομη σχέση μεταξύ συμμετεχόντων και εισηγητή. Οι αλλαγές ήρθαν για να μείνουν σε κάποιο βαθμό. Η εκπαίδευση εξ αποστάσεως θα συνεχιστεί για καιρό ακόμα, το ίδιο και η τηλεργασία.
Ποιος είναι ο ρόλος σαν Business Development Manager και πώς προέκυψε η ενασχόληση με την ιδιωτική ασφάλιση;
Αρχικά θα σας πω ότι αν με ρωτούσατε πριν πέντε χρόνια αν θα φανταζόμουν τον εαυτό μου στην ασφαλιστική αγορά, η απάντηση θα ήταν σίγουρα όχι. Η ενασχόλησή μου ήρθε τυχαία μετά από συζήτηση με ένα φίλο που δραστηριοποιείται στο χώρο και μου είπε γιατί δεν το δοκιμάζεις;