Απάντηση από την Τράπεζα της Ελλάδος αναμένει η Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ), ενώ έχει ζητήσει και την παρέμβαση του Γ.Γ. Καταναλωτή για το θέμα των εταιρειών Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών (ΕΠΥ). Στα πλαίσια των συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά η Ένωση καλεί με ανακοίνωσή της, τους διαμεσολαβούντες, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις κινήσεις τους. Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση:
«Μέσα στο θολό σημερινό περιβάλλον, όπου καθημερινά βλέπουμε μειοδοσίες ασφαλίστρων και πλειοδοσίες προσφορών από Τράπεζες, Ασφαλιστικές και τώρα και Εταιρείες ΕΠΥ (Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών), σας καλούμε να είστε πολύ προσεκτικοί στις συνεργασίες σας και στις συμβάσεις που υπογράφετε», επισημαίνει με ανακοίνωσή της. Η Ένωση μας – όπως αναφέρει – καθώς και η ΕΑΔΕ, έχουμε απευθύνει επιστολή στην Εποπτική Αρχή της Τράπεζας της Ελλάδος, με την οποία ζητούμε άμεση ενημέρωση για τις Εταιρείες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών που δραστηριοποιούνται σήμερα στη χώρα.
Μέχρι σήμερα δεν έχουμε λάβει απάντηση που να ξεκαθαρίζει το τοπίο και αυτό μας κάνει εξαιρετικά ανήσυχους.
Από την μία πλευρά η απίστευτη παροχολογία με προσφορές κουπονιών, εκπτώσεων, καρτών, και ό,τι άλλο βάζει ο νους, και από την άλλη η ανεπαρκής εποπτεία, μας αφήνει εκτεθειμένους σε ευθύνες που δεν μας αναλογούν.
Ήδη δεχθήκαμε ερώτημα από την επαγγελματική τάξη των αυτοκινητιστών, οι οποίοι ζητούν εναγωνίως πληροφόρηση για τη φερεγγυότητα Εταιρείας ΕΠΥ, που τους έχει πλησιάσει για την ασφάλιση των ταξί (Τα στοιχεία της Εταιρείας τα έχουμε υποβάλλει στην Τράπεζα). Εμείς αδυνατούμε να δώσουμε απάντηση καθώς δεν γνωρίζουμε υπό ποίο καθεστώς λειτουργούν και κάτω από ποία εποπτεία.
Επομένως, και μέχρι να λάβουμε υπεύθυνη απάντηση, είμαστε εξαιρετικά επιφυλακτικοί, τηρούμε στάση αναμονής και ζητούμε την άμεση απάντηση της ΤτΕ και την παρέμβαση του Γ.Γ. Καταναλωτή στον οποίο επίσης έχουμε απευθυνθεί, για την προστασία του καταναλωτικού κοινού.