Η διανομή τροφίμων στη χώρα μας – ειδικά τον περασμένο χρόνο με το lockdown και την απαγόρευση κυκλοφορίας – έγινε must & rapidly expanding business με τις εταιρείες που είχαν επενδύσει εξαρχής σε αυτό το κλάδο – πριν γίνει viral – να προηγούνται του ανταγωνισμού.
γράφει ο Νίκος Μωράκης
Μια από αυτές τις εταιρείες ήταν και το efood, το οποίο έχοντας αποκτήσει ηγετική θέση στην online – mobile παραγγελία take away φαγητού ανέπτυξε μέσα στην πανδημία τις δραστηριότητές της ευρύτερα δίνοντας την επιλογή στον ενδιαφερόμενο να παραγγείλει πέρα από take away, και ψώνια από το supermarket (συνεργασία με το δίκτυο των υπεραγορών Σκλαβενίτη) αλλά και από εστιατόρια, μπαρ, καφετέριες που παραδοσιακά δεν είχαν take away υπηρεσία. Ένα άνοιγμα που δεν έχει ξαναγίνει στην Ελληνική Αγορά με το efood να δημιουργεί έναν πραγματικό στόλο διανομέων φαγητού στους οποίους προσφέρει:
- Ευέλικτο ωράριο,
- πλήρεις ασφαλιστικές εισφορές,άδειες & δώρα
- προσαυξήσεις σε αργίες, Κυριακές και βραδινές βάρδιες,
- bonusεπιβράβευσης απόδοσης κάθε μήνα
- μηνιαία αποζημίωση δίκυκλου,
- πλήρη εξοπλισμό,
- εκπαίδευση &
- ιδιωτική ασφάλιση
Ιδιωτική Ασφάλιση υγείας, προσωπικού ατυχήματος και λοιπών καλύψεων με την υπογραφή της Groupama Ασφαλιστικής με την οποία πρωτοασφαλίστηκε ομαδικά η εταιρεία στις αρχές του 2020, ανανέωσε για το 2021 και όπως επικοινωνούν στις διαφημίσεις τους ευελπιστούν να αυξήσουν και κατά 1500 νέους διανομείς ως μέρος της στρατηγικής τους.
Μια πολιτική της εταιρείας που αναγνωρίζει την προστιθέμενη αξία της ομαδικής ασφάλισης των εργαζομένων της δείχνοντας παράλληλα και το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες του ταχύτατα αναπτυσσόμενου κλάδου των διανομέων πάσης φύσεως οι οποίοι εκτίθενται καθημερινά στους κινδύνους που καραδοκούν στους δρόμους των πόλεων.