Ο συγκερασμός της συλλογικότητας για την παραγωγή αποτελεσμάτων και η ανάπτυξη των δικτύων βάσει της διαφορετικότητας που φέρει το κάθε κανάλι αποτελούν βασικά στοιχεία στην κερδοφόρο πορεία που έχει διαγράψει η Allianz στην Ελλάδα.
Έχοντας δομημένη στρατηγική και “ατζέντα 5 σημείων” για την ανάπτυξή της η διοίκηση της εταιρείας επενδύει στους συνεργάτες της, στην προσέλκυση -κινητροδότηση νέων επαγγελματιών, στην τεχνολογία και την εξωστρέφεια. Στην εκδήλωση βραβεύσεων των συνεργατών της από όλα τα δίκτυα που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, η Φιλίππα Μιχάλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Allianz, μίλησε για τη διαδρομή και την ισχυρή σχέση της εταιρείας με τον όμιλο, τη σύνδεσή της με τους συνεργάτες της και τα σχέδια για το μέλλον.
Όπως τόνισε “η ασφαλιστική αγορά είναι αναγκασμένη να αναπτυχθεί και είμαστε αποφασισμένοι να το πετύχουμε και να έχουμε κεντρικό ρόλο σε αυτή την ανάπτυξη. Θέλουμε να αναπτυχθούμε και να διευρύνουμε την ασφαλιστική αγορά. Το ζήτημα δεν είναι πώς θα κερδίσουμε μερίδια σε μία πίτα που συρρικνώνεται αλλά πώς θα μεγαλώσουμε την αγορά”.
Κεντρικό μήνυμα της εκδήλωσης στην οποία έδωσαν το παρών περισσότεροι από 500 συνεργάτες από όλη την Ελλάδα: “όλοι μαζί μία ομάδα”.
Σταθερά αυξητική πορεία μεγεθών στην ελληνική αγορά
H διαδρομή της Allianz στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς αποτυπώνεται μέσα από τα οικξονομικά της μεγέθη. Όπως ανέφερε η κα Φιλίππα Μιχάλη ο κύκλος εργασιών της εταιρείας το 2016 ανήλθε σε 191 εκατ. ευρώ, τα λειτουργικά κέρδη σε 7,2 εκατ. ευρώ και ο δείκτης φερεγγυότητας έφτασε στο 115%. Η Allianz έδωσε στους ανθρώπους των δικτύων 35,3 εκατ. ευρώ υπό τη μορφή προμηθειών, 9,4 εκατ. ευρώ σε εργαζόμενους και 83 εκατ. σε αποζημιώσεις. Το χρόνο που πέρασε το μερίδιο αγοράς της στις γενικές ασφαλίσεις ανήλθε στο 5,3% και στις ασφαλίζεις ζωής και υγείας στο 4,6%. Μιλώντας για τον όμιλο η κα Φιλίππα επισήμανε ότι “από το 2012 έως το 2016 εμφανίζει σταθερά αυξανόμενη κερδοφορία και μέσω του ορθού σχεδιασμού και της πειθαρχημένης εφαρμογής του βρίσκεται στις πρώτες δύο θέσεις σε κερδοφορία παγκοσμίως”.
Ατζέντα 5 σημείων
Την ανάπτυξή της η Εταιρεία βασίζει σε πέντε άξονες:
- Πελατοκεντρικότητα: ο πελάτης είναι στον κέντρο της φιλοσοφίας και των διαδικασιών της εταιρείας και κάθε σχεδιασμός γίνεται λαμβάνοντας υπόψη τη δική του οπτική
- Ψηφιοποίηση: πρόκειται για την ψηφιακή επικοινωνία, αυτοματοποίηση διαδικασιών κλπ. Ήδη στον κλάδο αυτοκινήτου όλα τα συμβόλαια μπαίνουν πλέον στη διεθνή πλατφόρμα της Allianz )
- Τεχνική αρτιότητα
- Μοχλοί ανάπτυξης : επανασχεδιασμός προιόντων, στελέχωση με νέους επαγγελματίες κ.α.
- Αξιοκρατία: ενδυνάμωση της κουλτούρας όπου οι άνθρωποι και τα αποτελέσματα μετράνε
“Είμαστε δυνατή ομάδα”
“Αντιλαμβανόμαστε” είπε η κ. Φιλίππα “τη διαφορετικότητά του κάθε δικτύου και φροντίζουμε να βοηθάμε για την ανάπτυξή του”. Ειδικότερα όπως ανέλυσε στο agency υπάρχει υποστήριξη στη στελέχωση και τους νέους συνεργάτες καθώς και ανταγωνιστικός κανονισμός πωλήσεων ζωής που στοχεύει στην δίκαιη επιβράβευση των συνεργατών της εταιρείας. Στο πρακτορειακό δίκτυο η εταιρεία έχει σχεδιάσει προιόντικές λύσεις που καλύπτουν ευρύτατο φάσμα αναγκών και δίνουν προστιθέμενη αξία στον πελάτη. Το μεσιτικό δίκτυο υποστηρίζεται με λύσεις που καλύπτουν και τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε διεθνές επίπεδο. Στη συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες παρέχονται tailor made λύσεις και στο bancassurance υπάρχει δομημένη στρατηγική στο σχεδιασμό των προγραμμάτων.
Στο συνέδριο μίλησαν επίσης οι κ.κ. Carlos Montalvo Rebuelta, EMEA Insurance Regulatory Leader, Pwc, που αναφέρθηκε στην IDD και το πως θα επηρεάσει τον τρόπο διανομής των προιόντων, την τιμολόγηση και το που απευθύνονται καθώς και οι κ.κ. Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων τη Allianz και Παναγιώτης Κοτρωνάρος, Αρχηγός της Εθνικής Ορειβατικής Ομάδας.