H πορεία μου στην Carglass®… και στο τότε ακόμα «νεόδμητο» τμήμα Πωλήσεων ξεκίνησε πριν από 10 χρόνια. Η Εταιρεία χτίζοντας την παρουσία της στην ελληνική αγορά, ξεκίνησε τη δημιουργία ενός Εμπορικού Τμήματος που με όρεξη και δυνατή θέληση θα προωθούσε αυτό το νέο brand name σε ασφαλιστικές εταιρείες και ασφαλιστικούς συμβούλους και παράλληλα, θα αναλάμβανε το δύσκολο ρόλο να τους «εκπαιδεύσει» σε ένα μέχρι τότε «ανοργάνωτο» κλάδο, αυτό της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτων. Έως και σήμερα εξακολουθώ να είμαι μέλος αυτής της ομάδας και να πηγαίνω στο γραφείο με την ίδια χαρά και ανυπομονησία όπως την πρώτη μέρα. Γιατί; Διότι ξέρω ότι εκεί με περιμένει μια απίστευτη ομάδα ανθρώπων/συναδέλφων που μοιράζονται το ίδιο πάθος με μένα. Διότι συνειδητοποίησα ότι το Τμήμα Πωλήσεων, είναι η αιχμή του δόρατος και η εικόνα κάθε εταιρείας. Διότι δεν υπάρχει κάτι πιο δημιουργικό από το να επιδιώκεις να βρίσκεις την καλύτερη δυνατή λύση/υπηρεσία που θα καλύψει τις ανάγκες των πελατών σου. Διότι συναναστρέφομαι κάθε μέρα με διαφορετικούς ανθρώπους δημιουργώντας δίκτυα επικοινωνίας, προσαρμόζομαι σε διαφορετικούς τύπους ανθρώπων και στο τέλος της ημέρας, εξελίσσομαι εγώ η ίδια σαν στέλεχος Πωλήσεων μέσα από αυτό.
Η καθοδήγηση μίας ομάδας πωλήσεων… σίγουρα δεν είναι ψυχοθεραπεία. Καθημερινός σκοπός μου είναι να προσφέρω στην Ομάδα μου κίνητρα ώστε να ανασύρουν στην επιφάνεια τον ενθουσιασμό και τις δυνατότητες που υπάρχουν στον καθένα τους ξεχωριστά. Να κατανοήσω τις ατομικές ανάγκες τους για γνώση και εκπαίδευση, με σκοπό να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα και να διασφαλιστούν οι ομαδικοί και οι προσωπικοί στόχοι. Η επιτυχία ενός στελέχους Πωλήσεων δεν οφείλεται σε μαγικές συνταγές. Η φυσική κοινωνικότητα και η εξωστρέφεια αδιαμφισβήτητα είναι σημαντικοί παράγοντες, αλλά σε μεγάλο βαθμό απαιτούνται η διάθεση και η θέληση για δουλειά και προπάντων, να ηγείσαι διά του παραδείγματος. Μπορώ με μεγάλη σιγουριά να πω ότι η Ομάδα που έχουμε δημιουργήσει είναι ισχυρή σε όλους τους τομείς που καθιστούν επιτυχημένο ένα Τμήμα Πωλήσεων και νιώθω πολύ υπερήφανη, που αυτή η επιτυχία αναγνωρίστηκε φέτος με μια σημαντική διάκριση στο κομμάτι της «Καινοτομίας στις Πωλήσεις/ Νέα-Εναλλακτικά Κανάλια Πώλησης».
Με τις ασφαλιστικές εταιρείες… έχουμε υψίστης σημασίας στρατηγική συνεργασία προκειμένου οι ασφαλισμένοι των εταιρειών να έχουν πρόσβαση σε άριστης ποιότητας υπηρεσίες, καλύπτοντας αποτελεσματικά τις ανάγκες των πελατών. Η υψηλή ικανοποίηση των πελατών αποτελεί πρωταρχικό στόχο για τους Ανθρώπους μας και προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε όλοι καθημερινά. Παραμένοντας πιστοί στις Αρχές και τις Αξίες μας, με πρώτη την Ακεραιότητα, η οποία και μας καθοδηγεί, χτίζουμε δομές και άρτια οργάνωση σε όλα τα επίπεδα, ενώ ο τρόπος λειτουργίας των εταιρικών μας καταστημάτων παρέχει διαφάνεια και αξιοπιστία.
Η Carglass® είναι… ηγέτιδα εταιρεία στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων αυτοκινήτου σε παγκόσμιο επίπεδο με προσήλωση στην ασφάλεια των οδηγών, που εμπλουτίζει συνεχώς την τεχνογνωσία της ώστε να ακολουθεί στενά τις εξελίξεις. Πρωταρχικός σκοπός μας είναι να κάνουμε τη διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών με πραγματικό ενδιαφέρον και να αποτελούμε τη φυσική επιλογή τους για τα περιστατικά θραύσης κρυστάλλων.
Η φιλοσοφία της ζωής μου… αυτό που έχει σημασία για μένα, είναι να πηγαίνω για ύπνο το βράδυ ξέροντας ότι έχω κάνει κάτι θαυμάσιο. Να μην παραπονιέμαι, αλλά να προχωράω στο επόμενο βήμα.
Aναδημοσίευση από την ενότητα FACES στο περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing