Στα 2-4 δις δολάρια μπορεί να φτάσουν οι ασφαλισμένες ζημιές από την κατάρρευση της της γέφυρας Francis Scott Key στη Βαλτιμόρη σύμφωνα με την Morningstar.
Από την πλευρά της η S&P Global Ratings εκτιμά 3 δισεκατομμύρια δολάρια, γεγονός που θα εξακολουθούσε να καθιστά αυτήν την τραγωδία τη μεγαλύτερη απώλεια θαλάσσιων ασφαλίσεων που έχει καταγραφεί ποτέ.
Η γέφυρα κατέρρευσε όταν το πλοίο Dali μήκους 985 ποδιών με σημαία Σιγκαπούρης χτύπησε ένα από τα στηρίγματα της μήκους 1,6 μιλίων κατά τη διέλευσή του . Έξι εργάτες οικοδομών έχασαν τη ζωή τους καθώς εκτελούσαν εργασίες στην κατασκευή στον ποταμό και δύο επέζησαν.
Το Dali, το οποίο ανήκει στην Grace Ocean και το διαχειρίζεται η Synergy Marine, ναυλώθηκε από τη Maersk για αποστολή φορτίου. Σύμφωνα με τη Synergy Marine, μετέφερε σχεδόν 5.000 κοντέινερ τη στιγμή του ατυχήματος.
Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν ότι η υπόθεση θα επισκιάσει την περίπτωση της βύθισης του κρουαζιερόπλοιου Costa Concordia το 2012, το οποίο προκάλεσε ασφαλισμένες ζημίες άνω των 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και την πετρελαιοκηλίδα της Exxon Valdez το 1989, όπου η ασφάλιση κατέβαλε τουλάχιστον 780 εκατομμύρια δολάρια από τις ζημιές της Exxon.