Αντιμέτωπη με αξιώσεις δεκάδων εκατομμυρίων μπορεί να βρεθεί η πλοιοκτήτρια εταιρεία του “Dali” που προσέκρουσε χτες στη γέφυρα Francis Scott Key Bridge της Βαλτιμόρης με αποτέλεσμα, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες έξι εργάτες να χάσουν τη ζωή τους, οχήματα να βρεθούν στον ποταμό Patapsco και το ανατολικό δίκτυο μεταφορών των ΗΠΑ να έχει σοβαρά προβλήματα.
Όπως αναφέρεται στο Bloomberg, νομικοί εμπειρογνώμονες σημειώνουν ότι υπάρχει δρόμος για τη μείωση της ευθύνης με βάση νόμο του 19ου αιώνα, τον οποίο είχε επικαλεστείτο 1912 ο ιδιοκτήτης του Τιτανικού για να περιορίσει τις αποζημιώσεις. Το πλοίο ανήκει στην Grace Ocean και ναυλώθηκε από τον ναυτιλιακό γίγαντα Maersk.
Όπως επισημαίνεται το κλειδί για τον προσδιορισμό τυχόν ασφαλιστικών απαιτήσεων από το ατύχημα στην Francis Scott Key Bridge θα είναι η απόδειξη εάν το ατύχημα προκλήθηκε από αμέλεια ή από μηχανική βλάβη. Το πλοίο είναι ασφαλισμένο από το Britannia Protection and Indemnity Club, ασφαλιστική ένωση που ανήκει σε ναυτιλιακές εταιρείες. Είναι ένας από τους δεκάδες συλλόγους που απαρτίζουν τον Διεθνή Όμιλο P&I Clubs. Το Bloomberg Intelligence επίσης αναφέρει ότι η Maersk μπορεί να μην φέρει ευθύνη, καθώς η εταιρεία δεν είχε δικό της πλήρωμα.
Πηγή: Insurancejournal/bloomberg