Στο ρόλο των ψηφιακών καναλιών στην ασφαλιστική αγορά και τη σημασία της τεχνολογικής καινοτομίας στην αλλαγή της κουλτούρας λειτουργίας των εταιρειών και των δικτύων αναφέρθηκε ο Γιάννης Καντώρος, CEO της Interamerican, μιλώντας στο Delphi Economic Forum στο πλαίσιο πάνελ για τη “Γεφύρωση του ψηφιακού και του φυσικού χάσματος”.
Όπως εξήγησε “η Anytime παράγει το 25% του τζίρου χωρίς να χαθεί η δυναμική των άλλων καναλιών, ενώ ταυτόχρονα είναι πιο κερδοφόρο κανάλι, ταχύτερο και οικονομικότερο”. Τόνισε τη σημασία της συμβολής του ψηφιακού καναλιού στην αλλαγή της κουλτούρας στην εταιρεία ώστε πολλά πράγματα “να λειτουργούν με λογική anytime. Βοήθησε στο να γίνουμε μία εταιρεία ψηφιακή”. Πρόσθεσε ότι σταδιακά μεταβαίνουμε σε ένα υβριδικό μοντέλο και μέσα σε λίγα χρόνια θα βοηθάμε τους πελάτες μας να εξυπηρετήσουν τον πελάτη με τρόπο που δεν έχουμε ακόμα αντιληφθεί”.
Η έλευση των ψηφιακών καναλιών οδήγησε όπως είπε αρχικά σε αντιδράσεις, ωστόσο σήμερα το 80% γίνεται μέσα από σύσταση στην πλατφόρμα της Anytime, καθώς μπορούν να εξυπηρετηθούν περισσότεροι πελάτες και ταυτόχρονα ο ασφαλιστής μπορεί να εστιάσει το συμβουλευτικό του ρόλο σε πιο σύνθετα προιόντα. “Με τη βοήθεια έξυπνων μηχανών στο μέλλον θα μπορούμε να κατευθύνουμε τους συνεργάτες σε πιο έξυπνες πωλήσεις”.
Σε σχέση με την κατάλυση των συνόρων ανάμεσα στις βιομηχανίες δήλωσε ότι θεωρεί πως το 70% θα παραμείνει στην παραδοσιακή βιομηχανία. Σύμφωνα με έρευνα της McKinsey μεχρι το 2030 το 30% των ασφαλιστικών υπηρεσιών θα πωλούνται embeded μέσα από άλλους κλάδους.