Οι άνθρωποι της διαμεσολάβησης παραμερίζονται όσο οι ασφαλιστικές στρέφονται σε τεχνολογικές λύσεις που “διαβρώνουν” τις ανθρώπινες σχέσεις στον κλάδο, δήλωσε στους Insurance Times ο επικεφαλής του Manchester Underwriting Management, Richard Webb.
O Webb υποστηρίζει ότι οι ασφαλιστικές και οι διαμεσολαβητές είχαν δημιουργήσει “μία επιχείρηση με ανθρώπους” αλλά τώρα όλα διακυβεύονται λόγω της τενολογίας, που είναι αναμφίβολα το μέλλον αλλά αυτό δεν πρέπει να σημάνει και το τέλος των ανθρωπίνων σχέσεων στον κλάδο.
“Οι περισσότερες ασφαλιστικές έχουν πλέον κάποιο portal στο οποίο έχουν πρόσβαση οι διαμεσολαβητές και οι ασφαλισμένοι και πλέον έχουμε τις insurtech αλλά και την τεχνητή νοημοσύνη. Αλλά η προσπάθεια για τεχνολογική επάρκεια έχει σαν αποτέλεσμα να χάνεται το ανθρώπινο στοιχείο. Οι αποφάσεις που λαμβάνουν οι undewriters, οι development managers και άνθρωποι που είναι χρόνια σε θέσεις κλειδιά στις εταιρείες και παίζουν σημαντικό ρόλο στη σχέση με τον πελάτη έχουν αρχίσει να δίνουν τη θέση τους στην τεχνολογία. Η τεχνολογία δεν μπορεί ακόμα να λύσει προβλήματα που απαιτούν την κριτική ικανότητα ενός έμπειρου επαγγελματία”.
Και εξηγεί: “Ποιος θα τηλεφωνήσει για να διαπραγματευτεί με την ασφαλιστική εταιρεία και όταν υπάρχει πρόβλημα με μία αξίωση ποιος θα μεσολαβήσει; Ή απλά θα πάει στο πεδίο παραπόνων ο ασφαλισμένος την ώρα που αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα; Η τεχνολογία είναι το μέλλον, αλλά είναι κρίμα σε έναν κλάδο όπως οι ασφάλειες ο παράγοντας ανθρώπινες σχέσεις να εξαλειφθεί τόσο γρήγορα. Σε κάνει να αναρωτιέσαι γιατί ένας μεσίτης, ‘ένας διαμεσολαβητής να συστήσει έναν πελάτη σε μία απρόσωπη ασφαλιστική;…¨.